Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte  (gelezen 135873 keer)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #340 Gepost op: 1-02-2017, 09:21:59 »
Ik vermoed van wel, ook al wordt ons het idee gegeven dat ze misschien naar Jochem is geswitcht. Als ze op Jeroen zat, dan verdenkt Jochem hem dus ook. Dat zou kunnen verklaren waarom we Jochem niet horen tijdens de test. Als we teveel mensen horen zeggen dat ze Jeroen verdenken, is dat net zo verdacht als het complete gebrek aan verdenkingen richting Thomas a.g.v. het mogelijk uit de wind houden door de makers.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #341 Gepost op: 1-02-2017, 15:01:15 »
Sigrid zegt; " jouw mollenhart" Zou ze dan toch Jeroen hebben verdacht?

Ik vermoed van wel, ook al wordt ons het idee gegeven dat ze misschien naar Jochem is geswitcht.

Blip, ik heb grote waardering voor al je inspanningen om aan te tonen dat ook Jeroen heel goed de mol kan zijn. Dat houdt de spanning er in elk geval in, dan zitten we tenminste niet allemaal in die vervelende Thomas-tunnel. Maar hier ondergraaf je natuurlijk wel een beetje onze Jeroen-tunnel, want als Sigrid inderdaad op Jeroen heeft gestemd zou ze gewoon nog in het spel zitten. Op Jochem heeft ze niet gestemd, dat valt m.i. af te leiden uit hoe ze vraag 6 over de rodeo invult ("De mol werd niet gevangen"). Ik ga er dus vanuit dat ze bij de test noch op Jeroen, noch op Jochem heeft gestemd, maar op Diederik, Ima of Sanne.

Een heel mooi gevonden hint naar Jeroen is in aflevering 2 gegeven door mastermol, en die ontbreekt nog in jouw eerdere verdenk-lijstjes en is een beetje in de vergetelheid geraakt. Dus ik roep hem nog even in herinnering:

http://www.wieisdemol.com/forum/?topic=59212.msg1994294#msg1994294

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #342 Gepost op: 1-02-2017, 15:16:41 »
Er zitten mooie aanwijzingen tussen. En toch blijf ik in de Thomas-tunnel.

In de eerste afleveringen heb ik Jeroen weggestreept, vooral na de Elvis-opdracht. Maar wat zou het geweldig zijn als Jeroen het toch zou zijn. Wensmol dan maar. ::jaja::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #343 Gepost op: 1-02-2017, 19:55:51 »
Er zitten mooie aanwijzingen tussen. En toch blijf ik in de Thomas-tunnel.

In de eerste afleveringen heb ik Jeroen weggestreept, vooral na de Elvis-opdracht. Maar wat zou het geweldig zijn als Jeroen het toch zou zijn. Wensmol dan maar. ::jaja::
Waarom heb je jeroen weggestreept na zijn elvis optreden?

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #344 Gepost op: 1-02-2017, 20:51:04 »
Dit exacte probleem heb ik ook. Jeroen kán simpelweg de mol niet zijn, omdat hij in de eerste twee afleveringen gewoon amper aanwezig was en daardoor niet heeft kunnen mollen of zijn stempel heeft kunnen drukken op het begin van dit seizoen. Het zou m.i. (tot nu toe) een hele teleurstellende mol zijn.

Jeroen in afl2: een mol laat zich niet zien en werkt in het donker. (bij de kermis opdracht) :)

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #345 Gepost op: 1-02-2017, 23:26:17 »
Wanneer als ik vragen mag? Na de ontknoping van 2015 was er namelijk geen Moltalk meer..





Kan ook later in een van de talkshows (DWDD) ter sprake zijn gekomen, Margriet maakte er geen probleem van. Jeroen is niet de enige waar de regenboog mee geassocieerd kan worden, trouwens...
lijkt het wel of Jeroen en Thomas heel veel gemeen hebben qua hints in het spel!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #346 Gepost op: 1-02-2017, 23:38:30 »
Waarom heb je jeroen weggestreept na zijn elvis optreden?

Het is misschien niet heel steekhoudend, maar sowieso is hij dus meer dan een dag weg geweest (terwijl de anderen geld konden verdienen in het thema-park). Als je de mol bent (oké, het zou kunnen. Maar ik vind het niet logisch) heb je dus geen kans om dit te saboteren.

Vervolgens vertelt hij een onwaarschijnlijk verhaal, maar wel de waarheid. En mensen geloofden zijn verhaal. Het is in ieder geval niet door hem dat er op dat moment geen geld in de pot kwam.

Diederik en Roos waren op dat moment meer verdacht. (de een liegen en de ander zonder overtuiging de waarheid spreken)

Ik vind het waarschijnlijker dat de mol zich bevindt onder de mensen die moeten beoordelen wie de waarheid sprak.
Neemt niet weg dat Jeroen best de mol zou kunnen zijn, maar ik geloof daar niet in.
Als dat zo is, is hij wel wat te onzichtbaar tijdens de eerste afleveringen. Ik vind dat onwaarschijnlijk, maar aan de andere kant: niets is wat het lijkt.  ::vergroot::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #347 Gepost op: 1-02-2017, 23:42:24 »
Als jeroen de mol blijkt te zijn. Dan was afl 1 Waar is de mol. Afl 2 waarom de mol niks doet.

En dan vind ik dat idtv Yvonne schadevrij Moet stellen omdat ze nauwelijks kans heeft gezien om de mol te zien  ::trots::


Ja, jij schrijft in een paar zinnen wat ik bedoel, alleen heb ik daar een heel verhaal voor nodig.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #348 Gepost op: 2-02-2017, 01:10:32 »
Eigenlijk is Jeroen nu 3x apart geweest van de groep, ook bij de veiling.
En het blijkt dat hij nu ook weer niet heeft kunnen overleggen met de groep mbt de verzekering c.q. de te volgen tactiek.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #349 Gepost op: 2-02-2017, 09:04:48 »
Eigenlijk is Jeroen nu 3x apart geweest van de groep, ook bij de veiling.
En het blijkt dat hij nu ook weer niet heeft kunnen overleggen met de groep mbt de verzekering c.q. de te volgen tactiek.

Door de ontvoeringen in de papermill liepen anders wel vrijwel alle opdrachten in de soep. Daarnaast verbaast het me dat niemand ook maar wil overwegen dat Jeroen wel eens op de kandidaten kan hebben geschoten op de kermis - waarmee hij dan geld uit de pot heeft gehouden. Dat hij de waarheid sprak in de rechtbank wil immers niet zeggen dat hij dingen verzwegen heeft.

En in het veilingopdrachttopic heb ik eerder al voorgerekend dat het onderverzekeren van de pot ze ruim 4000 euro méér heeft gekost dan wanneer Jeroen ze goed verzekerd had. Bovendien had hij daarmee voor zichzelf een joker kunnen verdienen. En het is wel heel toevallig dat hij nét die ochtend om de pot vroeg. Dat hij voor de veiling niet heeft kunnen overleggen met de groep is juist een voordeel als hij de mol is: op basis van het gemiddelde dat Art hem geeft weet hij immers al dat er meerdere kandidaten zijn die bereid zijn om veel meer dan 1300 euro voor een joker neer te leggen. En de andere deelnemers zijn niet in de gelegenheid om hem ervan te weerhouden om veel te laag te verzekeren.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #350 Gepost op: 2-02-2017, 09:31:22 »
Door de ontvoeringen in de papermill liepen anders wel vrijwel alle opdrachten in de soep.

Maar dat heeft Jeroen niet veroorzaakt. De ontvoeringen moesten sowieso gebeuren. Daarom werden er opdrachten verzonnen waarbij kandidaten alleen kwamen te staan.

Daarnaast verbaast het me dat niemand ook maar wil overwegen dat Jeroen wel eens op de kandidaten kan hebben geschoten op de kermis - waarmee hij dan geld uit de pot heeft gehouden. Dat hij de waarheid sprak in de rechtbank wil immers niet zeggen dat hij dingen verzwegen heeft.

Er is dan ook geen enkel bewijs dat Diederik of Jeroen ook maar in de buurt van die kermis waren. Het is een wens die ontstaan is uit de uitspraak van Jochem die denkt dat de 3 afwezigen op hen geschoten hebben. Roos kon daar nooit aanwezig zijn (daar hebben we het al uitgebreid over gehad ;) ) en aangezien Jeroen rond 23u Elvis moest gaan spelen zie ik ook hier weer mogelijke (maar hier is het niet zo onoverkomelijk als bij Roos) problemen ontstaan.
Diederik zou kunnen geschoten hebben op de kandidaten, maar laat me eindigen zoals ik begon: Waar is ook maar een hint van een bewijs dat 1 van die 3 op de kermis was?

En in het veilingopdrachttopic heb ik eerder al voorgerekend dat het onderverzekeren van de pot ze ruim 4000 euro méér heeft gekost dan wanneer Jeroen ze goed verzekerd had. Bovendien had hij daarmee voor zichzelf een joker kunnen verdienen. En het is wel heel toevallig dat hij nét die ochtend om de pot vroeg. Dat hij voor de veiling niet heeft kunnen overleggen met de groep is juist een voordeel als hij de mol is: op basis van het gemiddelde dat Art hem geeft weet hij immers al dat er meerdere kandidaten zijn die bereid zijn om veel meer dan 1300 euro voor een joker neer te leggen. En de andere deelnemers zijn niet in de gelegenheid om hem ervan te weerhouden om veel te laag te verzekeren.

Dit klopt volledig he, maar de verzekeraar is bijna altijd in het nadeel bij de kijker thuis. Nu kost Jeroen de pot rechtstreeks 100 euro en onrechtstreeks meer dan 6000 euro. Als een kandidaat de hele pot verzekert en ze houden het op pakweg 1000 euro per joker, dan heb je de pot rechtstreeks om en bij de 3000 euro gekost.
Je kan a priori niet met zekerheid zeggen dat de pot leeg gaat. Bovendien is ook handig verzwegen dat de jokers apart geveild gingen worden, maar ook hier zal ik eindigen zoals ik begon: Ook al kan ik vanuit een andere tunnel de actie rationaliseren, dit is een dik punt voor Jeroen als Mol op mijn lijst.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #351 Gepost op: 2-02-2017, 10:58:41 »
Maar dat heeft Jeroen niet veroorzaakt. De ontvoeringen moesten sowieso gebeuren. Daarom werden er opdrachten verzonnen waarbij kandidaten alleen kwamen te staan.

Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Door de opzet van de opdracht hoefde er echter ook niet opzichtig gemold te worden. De enige die dat m.i. - naast Thomas - wel deed, was Jeroen. Hij zette zijn portofoon uit onder het mom van "Ik zet even de portofoon uit. Ik word er gek van."

En in zijn voorstelpraatje in aflevering 1 zegt hij: "Ik ben Jeroen Kijk in de Vegte. Ik presenteer op de radio. Als ik die hoor, word ik vrolijk. En ik ben voice-over bij veel televisieprogramma's, waaronder RTL Boulevard. De tactiek is nu vooral: antennes uit, onderbuikgevoel openzetten.

Antennes uit...portofoon uit. Het lijkt alsof hij het uitzetten van zijn portofoon heeft aangekondigd.

Citaat
Er is dan ook geen enkel bewijs dat Diederik of Jeroen ook maar in de buurt van die kermis waren. Het is een wens die ontstaan is uit de uitspraak van Jochem die denkt dat de 3 afwezigen op hen geschoten hebben. Roos kon daar nooit aanwezig zijn (daar hebben we het al uitgebreid over gehad ;) ) en aangezien Jeroen rond 23u Elvis moest gaan spelen zie ik ook hier weer mogelijke (maar hier is het niet zo onoverkomelijk als bij Roos) problemen ontstaan.
Diederik zou kunnen geschoten hebben op de kandidaten, maar laat me eindigen zoals ik begon: Waar is ook maar een hint van een bewijs dat 1 van die 3 op de kermis was?

De enige aanwijzingen die ik daarvoor heb zijn de schoenen van Jeroen. Daarnaast zou het goed kunnen dat Jeroen na zijn ontvoering in het Paramount Hotel verbleef, wat op slechts 15 minuten rijden van de kermis ligt.

Dat is natuurlijk bepaald geen waterdicht bewijs en ik geef ook direct toe dat de wens hier de vader van de gedachte is. Als ik programmamaker was zou ik dit er echter zeker in stoppen. Het zou hilarisch zijn als we in aflevering 10 te zien krijgen hoe de mol hier vermomd op kandidaten heeft lopen schieten. En het is de enige mogelijkheid voor een Jeroen-als-mol om tijdens de kermisopdracht geld uit de pot te kunnen houden. Maar ik begrijp de kritiek van anderen op deze redenering ook, omdat Jeroen immers onzichtbaar is in deze opdracht. Tenzij hij die schutter met de opvallende schoenen uit mijn schoenenpost is, maar ook dan moet je het tien keer terugkijken om er Jeroen in te kunnen (lees: willen ;)) zien.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2017, 11:19:48 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #352 Gepost op: 2-02-2017, 11:30:44 »
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Door de opzet van de opdracht hoefde er echter ook niet opzichtig gemold te worden. De enige die dat m.i. - naast Thomas - wel deed, was Jeroen. Hij zette zijn portofoon uit onder het mom van "Ik zet even de portofoon uit. Ik word er gek van."

En in zijn voorstelpraatje in aflevering 1 zegt hij: "Ik ben Jeroen Kijk in de Vegte. Ik presenteer op de radio. Als ik die hoor, word ik vrolijk. En ik ben voice-over bij veel televisieprogramma's, waaronder RTL Boulevard. De tactiek is nu vooral: antennes uit, onderbuikgevoel openzetten.

Antennes uit...portofoon uit. Het lijkt alsof hij het uitzetten van zijn portofoon heeft aangekondigd.


Allemaal goed mogelijk. Sowieso is het spijtige aan die opdracht dat de Mol heel weinig hoefde te doen. Of het nu Jeroen of Thomas is: Met 3 ontvoeringen op ongelukkige momenten haal je nooit veel geld binnen.

De enige aanwijzingen die ik daarvoor heb zijn de schoenen van Jeroen. Daarnaast zou het goed kunnen dat Jeroen na zijn ontvoering in het Paramount Hotel verbleef, wat op slechts 15 minuten rijden van de kermis ligt.

Dat is natuurlijk bepaald geen waterdicht bewijs en ik geef ook direct toe dat de wens hier de vader van de gedachte is. Als ik programmamaker was zou ik dit er echter zeker in stoppen. Het zou hilarisch zijn als we in aflevering 10 te zien krijgen hoe de mol hier vermomd op kandidaten heeft lopen schieten. En het is de enige mogelijkheid voor een Jeroen-als-mol om tijdens de kermisopdracht geld uit de pot te kunnen houden. Maar ik begrijp de kritiek van anderen op deze redenering ook, omdat Jeroen immers onzichtbaar is in deze opdracht.

De schoenen overtuigen me niet echt. Zoals iemand al aanhaalde in dat betreffende topic moet je wat beweeglijk zijn als schutter en met die absurde schoenen heb je toch wat minder bewegingsvrijheid. Bovendien zijn de shots die je kon nemen niet van zo'n kwaliteit dat we de schoenen kunnen gaan vergelijken.

Het hotel ligt inderdaad dichtbij, de theoretische mogelijkheid is dus zoals ik al zei groter dan bij Roos, maar ik mis echt het harde bewijs.

We zijn het er beiden wel over eens dat het leuk zou zijn voor aflevering 10 om de Mol te zien schieten op kandidaten, maar ik vrees ervoor.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #353 Gepost op: 2-02-2017, 11:38:03 »
Jeroen vult bij zijn test in aflevering 1 in dat de mol een kamer deelt met...Jeroen. Hij zei echter dat Vincent zijn onbetwiste mol is en hij deelt steeds een kamer met Sanne. Hij zei ook dat hij zou spreiden tijdens de test, dus deze vraag kan hij prima op Sanne hebben ingevuld, maar hij heeft nooit een verdenking richting haar uitgesproken. Hetgeen uiteraard weggemonteerd kan zijn, maar in aflevering 3 zit hij ineens op Diederik.

Wat zegt dit? Helemaal niets natuurlijk. ::tandpastasmiley:: Maar ik vind het wel opvallend.



EDIT: Hotel Modera is een anagram voor Ho! Raet de mol. Antwoord: Jeroen. ;-)
« Laatst bewerkt op: 2-02-2017, 12:12:13 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #354 Gepost op: 2-02-2017, 14:25:20 »
Jeroen vult bij zijn test in aflevering 1 in dat de mol een kamer deelt met...Jeroen. Hij zei echter dat Vincent zijn onbetwiste mol is en hij deelt steeds een kamer met Sanne. Hij zei ook dat hij zou spreiden tijdens de test, dus deze vraag kan hij prima op Sanne hebben ingevuld, maar hij heeft nooit een verdenking richting haar uitgesproken. Hetgeen uiteraard weggemonteerd kan zijn, maar in aflevering 3 zit hij ineens op Diederik.

Wat zegt dit? Helemaal niets natuurlijk. ::tandpastasmiley:: Maar ik vind het wel opvallend.



EDIT: Hotel Modera is een anagram voor Ho! Raet de mol. Antwoord: Jeroen. ;-)

Deze aanwijzing zocht ik gisteren. Zo overduidelijk deze!
Misschien is het handig om een lijst met verdachte acties van Thomas en Jeroen te maken.
Helaas ben ik niet zo handig.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #355 Gepost op: 2-02-2017, 16:09:57 »
In de laatste aflevering zien we Sanne en Jeroen die buiten hun verdachten staan te bespreken. In haar voice-over zegt Sanne daarover:

"Eigenlijk is denk ik het goeie aan ons bondje dat wij compleet verschillende verdachten hebben. Hij had Sigrid helemaal niet als verdachte. Imanuelle een beetje. Hij had Roos ook verdacht, hij heeft Vincent verdacht. Hij zat er dus eigenlijk compleet naast. Hij mag wel blij zijn met dat bondje met mij, dan andersom."

Tenzij Jeroen het verzwijgt voor Sanne, of het eruit gemonteerd is, heeft Jeroen Sanne op geen enkel moment verdacht. Het valt niet uit te sluiten dat hij in aflevering 1 de vraag "Met wie deelt de mol een kamer op hotel Modera?" ingevuld heeft op basis van Sanne als mol. Die kans lijkt me echter niet heel groot op grond van wat Sanne hier zegt en de mensen die hij zelf als verdachten heeft genoemd.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2017, 16:14:58 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Elf-11

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #356 Gepost op: 2-02-2017, 16:41:42 »
In de verborgen hints voor Thomas zie ik een plaatje van een meisje dat een peace teken maakt. Dat zou verwijzen naar de V in soldaat van Oranje. Jeroens bijnaam is KIDV oftewel KID V..

Dat er niet verwezen wordt naar iemands geaardheid snap ik. Maar als de regenboog verwijst naar zijn regie werk voor Telekids, zijn tv programma Think pink of zijn column in Expreszo zou ik dat veel minder gek vinden.

Daarnaast zijn er verwijzingen naar tijd en zandlopers. Kan dit verwijzen naar zijn programmas het foute uur en countdown??

Misschien zit ik wel teveel in de tunnel, maar ik heb al sinds week 1 dat ik Jeroen opvallend vind.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #357 Gepost op: 2-02-2017, 19:32:52 »
In de verborgen hints voor Thomas zie ik een plaatje van een meisje dat een peace teken maakt. Dat zou verwijzen naar de V in soldaat van Oranje. Jeroens bijnaam is KIDV oftewel KID V..

Dat er niet verwezen wordt naar iemands geaardheid snap ik. Maar als de regenboog verwijst naar zijn regie werk voor Telekids, zijn tv programma Think pink of zijn column in Expreszo zou ik dat veel minder gek vinden.

Daarnaast zijn er verwijzingen naar tijd en zandlopers. Kan dit verwijzen naar zijn programmas het foute uur en countdown??

Allemaal simpel uit te leggen. Zouden hints kunnen zijn. ::ok::

Misschien zit ik wel teveel in de tunnel, maar ik heb al sinds week 1 dat ik Jeroen opvallend vind.

Dat vind ik dan weer raar, want Jeroen is helemaal uit beeld geweest de eerste 2 afleveringen.

Offline Derrudi

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #358 Gepost op: 2-02-2017, 20:03:37 »

Dat vind ik dan weer raar, want Jeroen is helemaal uit beeld geweest de eerste 2 afleveringen.

Dat ben ik niet helemaal met je eens, hij is toch wel aanwezig en heeft best wat vreemd gedrag en er zijn ook wat hints:

aflevering 1:
Jeroen vindt het helikopterbriefje en lijkt totaal niet onder de indruk.
Jeroen kijkt met een 'groene' verrekijker.
Jeroen zegt "thank you for flying mole-airlines".
Jeroen oppert om te liegen over de vrijstellingen.
Jeroen wil zijn vrijstelling niet opgeven voor een groepsvrijstelling.

aflevering 2:
Jeroen zet z'n portofoon uit (of was het nou Diederik?).
Jeroen kiest eerst voor een 'zwart' Elvis pak, maar de riem ontbrak helaas.
Jeroen doet z'n best om ongeloofwaardig over te komen in de rechtbank.
Mzahk hr cd lnk !

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #359 Gepost op: 2-02-2017, 20:12:03 »
Dat vind ik dan weer raar, want Jeroen is helemaal uit beeld geweest de eerste 2 afleveringen.

::) Overdrijven is ook een vak, Hulpmol. Zat Thomas in aflevering 1 niet de hele tijd bij Jeroen in de groep? Toch hoor ik niemand zeggen dat Thomas de eerste episode 'helemaal uit beeld' is geweest. Ik begrijp het punt dat je wilt maken, maar volgens mij is in dit topic vaak genoeg naar voren gekomen wat de mogelijke molacties van Jeroen zijn geweest. Dat die in aflevering 2 nogal onduidelijk zijn kunnen we allemaal beamen, maar dat hij al vier afleveringen he-le-maal niets gedaan zou hebben is me iets teveel vanuit de T-tunnel bekeken.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison