Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte  (gelezen 135872 keer)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #420 Gepost op: 4-02-2017, 23:03:48 »
Wat ik nu achteraf wel vrij hilarisch vind, is dat Sigrid en Jeroen op het vliegveld (voordat het spel begon) schijnbaar in het Engels tegen elkaar hebben lopen praten, alsof ze elkaar dus niet (her)kenden

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #421 Gepost op: 4-02-2017, 23:32:42 »
Hij was mijn favoriete kandidaat dit jaar. Nuchtere, relaxte man met humor. Echt jammer dat ie eruit ligt. Geweldig gesproken toen ie een rood scherm kreeg. Rustig en gewoon oprecht vertellen hoe fantastisch je het hebt gehad. Jeroen je bent een topper ::ok::
« Laatst bewerkt op: 4-02-2017, 23:34:34 door Maarten20 »
When life knocks you down, fight back!

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #422 Gepost op: 4-02-2017, 23:54:42 »
Ik moest sterk denken aan zijn collega Sander Lantinga, die in de eerste aflevering in Thailand ook een toespraak wilde afsteken ("Tja, gegokt en verloren...") en bijna uit beeld werd weggesleept.

Art doet trouwens wel erg buddy-buddy met de vertrekkende kandidaten. Even dacht ik dat hij en Jeroen daadwerkelijk een scène uit Brokeback Mountain zouden gaan naspelen  :P
Woosie down?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #423 Gepost op: 5-02-2017, 00:08:25 »
Ik moest sterk denken aan zijn collega Sander Lantinga, die in de eerste aflevering in Thailand ook een toespraak wilde afsteken ("Tja, gegokt en verloren...") en bijna uit beeld werd weggesleept.

 ::rofl:: Dat was zó awkward. Hij maakte het afscheid er alleen maar erger mee  ::rofl::

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #424 Gepost op: 5-02-2017, 00:28:29 »
Elvis has left the building...

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #425 Gepost op: 5-02-2017, 06:29:34 »
Oh Blip, ik moest meteen aan je denken bij het kijken van de executie. Als je een beetje bent bijgekomen, wil je dan met mij de Diederik tunnel in?

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #426 Gepost op: 5-02-2017, 06:57:25 »
Ik had heel even gedacht dat Jeroen in die voice over zei: trust nobody. Maar ik was niet geschokt zoals die mensen bij Mol talk. 

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #427 Gepost op: 5-02-2017, 08:09:22 »
Gezien de vele betuigingen van medeleven heb ik het hier wel erg bont gemaakt de laatste weken... ::regenboog::

Oh Blip, ik moest meteen aan je denken bij het kijken van de executie. Als je een beetje bent bijgekomen, wil je dan met mij de Diederik tunnel in?

Ik heb vast nog wel ergens een paar vergezochte hints op de plank liggen die naar Diederik wijzen. Eens kijken wat ik voor je kan betekenen.  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 5-02-2017, 08:12:09 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #428 Gepost op: 5-02-2017, 08:36:51 »
Ik wil je wel even op weg helpen met een ver gezochte hint.
Voor zover ik het uit de afvallershint begrepen heb, heeft Art vorige week twee keer 'naar huis' gezegd alvorens Jeroen in beeld kwam. Dit zou er op kunnen duiden dat Jeroen twee keer 'naar huis' gaat. Volgende week komt hij weer vrolijk de groep binnengewandeld na een bezoekje aan de Grand Canyon en pas na de finale, wanneer hij eenmaal als mol is ontmaskerd, mag hij voor de tweede keer 'naar huis'.

Hoop dat je hiermee uit de voeten kunt, Blip.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #429 Gepost op: 5-02-2017, 09:34:45 »
Nu gaat Blip dus weer de Jeroen-tunnel in  ::rofl::
Frankje Lapi

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #430 Gepost op: 5-02-2017, 09:47:23 »
Jeroen is de eerste die er direct uitvliegt als Art 'naar huis' zegt. Dit, in combinatie met het rode scherm, kan alleen maar betekenen dat Jeroen niet echt naar huis gaat. Jeroens sterrenbeeld is Tweelingen. Dat wil dus zeggen dat het productieteam hem in de bezemkast van het Paramount Hotel in Portland gekloond heeft en dat de echte Jeroen een paar dagen in een luxe kuuroord zit, in Pendleton. Hij moet immers goed uitgerust zijn voor al zijn briljante molacties, dan laat je hem niet een paar nachten in het gras tussen de beren slapen. Tijdens de executie van volgende week zit hij weer gewoon tussen de anderen, waar meteen drie deelnemers afvallen. Jeroen is de mol, de winnaar en gaat met 50.000 euro naar huis.

Had ik al gezegd dat Elvis nog leeft?
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #431 Gepost op: 5-02-2017, 09:49:12 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Frankje Lapi

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #432 Gepost op: 5-02-2017, 11:10:28 »
Hahahahahhaha

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #433 Gepost op: 5-02-2017, 11:23:11 »
::rofl:: Dat was zó awkward. Hij maakte het afscheid er alleen maar erger mee  ::rofl::

Haha, maar hij moest wel want een afvaller mag niks verraden natuurlijk.

@Blip:  ::rofl:: ::ok::

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #434 Gepost op: 5-02-2017, 11:54:04 »
(...)

Had ik al gezegd dat Elvis nog leeft?
::rofl::

Je bent kennelijk helemaal hersteld na een nachtje uithuilen!  ::ok::

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #435 Gepost op: 5-02-2017, 13:44:13 »
Bedankt voor het medeleven, maar het moment is nu dan toch aangebroken...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ach, is er nu echt niemand die je rug wil wassen?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #436 Gepost op: 5-02-2017, 15:14:14 »
Die exit had ik totaal niet zien aankomen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #437 Gepost op: 5-02-2017, 17:02:10 »
Het is wel zo dat Jeroen een paar afgezonderd is geweest van de anderen en daardoor misschien minder kennis heeft op kunnen doen van wie er wat heeft uitgevroten of juist niet.
Misschien is het gebrek aan parate kennis hem opgebroken?
Hij was een goede kandidaat en lijkt mij een aardig en fijn mens.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #438 Gepost op: 5-02-2017, 18:56:28 »
Het is wel zo dat Jeroen een paar afgezonderd is geweest van de anderen en daardoor misschien minder kennis heeft op kunnen doen van wie er wat heeft uitgevroten of juist niet.
Misschien is het gebrek aan parate kennis hem opgebroken?
Hij was een goede kandidaat en lijkt mij een aardig en fijn mens.

De eerste keer dat jij werd 'afgezonderd' zat hij anders bij de Mol in de helicopter. Je zou dus beter kunnen zeggen dat de andere 6 kandidaten werden afgezonderd.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #439 Gepost op: 5-02-2017, 19:02:25 »
De eerste keer dat jij werd 'afgezonderd' zat hij anders bij de Mol in de helicopter. Je zou dus beter kunnen zeggen dat de andere 6 kandidaten werden afgezonderd.

En de testvragen gaan meestal over opdrachten uit de aflevering zelf aangevuld met vragen uit de vragenlijst. Indien Jeroen aflevering 2 niet af viel, heeft hij dus geen nadeel gehad. Sterker: De afvallers hebben telkens bij Thomas gezeten de betreffende aflevering en hadden in het geval dat Thomas de Mol is, geen nadeel.

Pas in de finale (wanneer de vragenlijst het hele seizoen overloopt) wordt het pas relevant hoe vaak je weg was van de Mol en niet hebt kunnen zien wat zijn acties waren.