Ik vind het toch lastig dat mijn Mol Jochem het zo goed deed met dat scherm bouwen. Keurig een ander erbij vragen en dan samen met Yvonne bijna de volle 500 euro verdienen. Maar ja, wat heeft Jochem in zijn eentje in de tijd ervoor gedaan? Misschien wel de 500 die in die ene kamer verstopt lag weggegooid...
Ja ik zat er ook een beetje mee in mijn maag. Maar ten eerste past het perfect bij Art die zegt de mol lijkt een perfecte kandidaat. En wat je zegt, het gaat niet om wat we van Jochem zien, het gaat vooral om wat we níét van hem zien. Wat heeft Jochem nou een heel uur daar gedaan?
- De makkelijkste opdracht pakken en niet afmaken
- Roos door de porto oproepen terwijl hij pal naast haar eenzame porto staat. Dit is vreemd, het kost tijd en verstoort mogelijk de andere groepen.
- In de overige 50 minuten maar 1 andere opdracht vinden en pas laat Yvonne erbij halen. Hij zegt dat het lang duurde voordat ze kwam maar voor hetzelfde geld kwam hij er zelf gewoon laat mee.
Wellicht heeft hij 40 minuten staan te niksen of andere opdrachten onklaar zitten maken.
Typisch molgedrag vond ik ook dat hij Roos door haar verdwijning extra verdacht noemde. Hij wist (als kandidaat) nog niet wat de reden van haar verdwijning was maar legt wel de verdenking meteen op haar. Een beetje voorbarig.
Wat ik persoonlijk een beetje onhandig vind is dat hij kennelijk de hele code in 1 keer opleest, zonder tussendoor even te pauzeren om te checken of het invullen nog wel goed gaat, maar misschien hadden ze dat wel gewoon zo afgesproken ofzo.