Nog Sanneverdenkers in de zaal? Wanneer Jochem en Thomas Diederiks nummer moeten aflezen kijken ze tegen de zon in. Is Sanne bewust naar de verkeerde kant van de luchtballonnen gereden? Ze heeft de heren weten te 'verblinden'
(was dit al gepost? )
Ja, ik verdenk haar.
Stem in de poll net veranderd van Thomas naar Sanne. Ik vermoed toch dat ze het dit jaar anders hebben aangepakt.
Dat spiegelbeeld van Thomas in de leader is een te duidelijke hint, wat mij betreft. Dat zouden ze na vorig seizoen niet doen als Thomas de mol was, denk ik. Molloten hebben casual kijkers er toen van overtuigd dat Klaas de mol wel moest zijn. Dus het gaat er niet in eerste plaats om om molloten een hak te zetten, maar om get beoogde effect ...is mijn theorie althans.
Ik laat me er niet door uit het veld slaan dat Sanne veel geld in de pot heeft gebracht. Als dat er vervolgens weer uitgaat (veiling en waarschijnlijk vanavond alweer) dan kun je zeggen " zo werkt het spel niet" omdat dat nooit zo is geweest ...maar dat is geen bewijs dat dat nu weer zo is. Dat is ook gewoon een aanname. Na het Klaas-fiasco van vorig jaar zou ik als produktie de formule iets aanpassen. Mij lijkt dat eerder logisch, maar ieder zijn of haar waarheid, natuurlijk.
Die verdeel en heers strategie die de mol dit seizoen zou hebben zie ik ook niet bij Thomas, wel bij Sanne. Dat hij geld verduisterd zou hebben, oke... kan hij in theorie ook als mollende kandidaat hebben gedaan, want was geen voorkennis voor nodig. Of manipulatie van de produktie. (fout getekend kaartje loopschema " zand lopers" , bijv.)
We zien wel, maar ik zet voorlopig m'n hypotheek in op Sanne.