Auteur Topic: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel  (gelezen 76710 keer)

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #140 Gepost op: 28-01-2017, 23:11:12 »
En daarnaast had ze een hele lelijke broek aan.

Random comment er even tussen gooien? ::rofl::

Offline molecula

• Forumlid
  • I'm gonna rope you
« Reactie #141 Gepost op: 28-01-2017, 23:12:13 »
Precies. Dit is een hard spel en zij speelde het ook hard. En daarnaast had ze een hele lelijke broek aan.

::rofl:: Bedankt voor de leukste opmerking van de avond.  ::rofl::

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 28-01-2017, 23:12:38 »
Nee! Niet Sigrid! Ze was mijn lievelingskandidaat!

Hoe kan ik je troosten?

Offline El_Stisco

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 28-01-2017, 23:14:42 »
Precies. Dit is een hard spel en zij speelde het ook hard. En daarnaast had ze een hele lelijke broek aan.
Desondanks wel jammer dat ze er uit ligt. Ik hou wel van dit soort acties van haar.

Gaan we weer over de vragenlijst beginnen  ::rofl::. Heel veel zouden zo'n kans niet laten liggen

Maar het is inderdaad gewoon sentiment dat ze even pissed is. Niet teveel negativiteit aan hangen

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 28-01-2017, 23:17:10 »
Gaan we weer over de vragenlijst beginnen  ::rofl::. Heel veel zouden zo'n kans niet laten liggen

Inderdaad en ik begrijp haar actie dan ook volkomen. Als je koffer open is en er puilt een vragenlijst uit, dan zoek je het zelf.

Het punt dat ik wilde maken, is dat het allemaal part of the game is en dat ik dan het aangaan van een bondje met iemand anders minder zwaar inschat dan door persoonlijke spullen gaan. En in dat licht heeft Sigrid niet te klagen over Jochem.

Offline FrankLapidus

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 28-01-2017, 23:18:43 »
En daarnaast had ze een hele lelijke broek aan.

Ik lach heel hard  ::rofl::
Frankje Lapi

Offline El_Stisco

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 28-01-2017, 23:33:20 »
Inderdaad en ik begrijp haar actie dan ook volkomen. Als je koffer open is en er puilt een vragenlijst uit, dan zoek je het zelf.

Het punt dat ik wilde maken, is dat het allemaal part of the game is en dat ik dan het aangaan van een bondje met iemand anders minder zwaar inschat dan door persoonlijke spullen gaan. En in dat licht heeft Sigrid niet te klagen over Jochem.

Het voelt gewoon lulliger wanneer je een soort van persoonlijke band met iemand bent aangegaan dan wanneer je een lijst jat. En daarbij is ze gewoon emotioneel op dat moment, waarom zo serieus nemen? Al die afgunst hier vind ik wel gek  ::hug::

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 28-01-2017, 23:38:41 »
Het voelt gewoon lulliger wanneer je een soort van persoonlijke band met iemand bent aangegaan dan wanneer je een lijst jat. En daarbij is ze gewoon emotioneel op dat moment, waarom zo serieus nemen? Al die afgunst hier vind ik wel gek  ::hug::

Afgunst is een groot woord. Ik neem eerder Jochem in bescherming met mijn posts.

Ik heb geen problemen met emotionaliteit, maar dit is de eerste keer voor zover ik me herinner dat een kandidaat in dat afscheidspraatje natrapt naar een kandidaat. Zie ik niet graag.

Offline Marimol

• Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
« Reactie #148 Gepost op: 28-01-2017, 23:41:44 »
Ik denk dat ze zich gepiepeld voelde door Jochem.
ondanks haar twijfel vertrouwde ze hem.

Overigens had Jochem het ook erg moeilijk met het vertrek van Sigrid. Voelde hij zich schuldig?
Jochem heeft (mis) (ge) bruik gemaakt van de driehoeksverhouding.

Sigrid vertelde dat ze naar Imanuelle ging om informatie te halen,  niet te brengen.
Ze wilde de info delen met Jochem.  Jochem heeft de dames  tegen elkaar uitgespeeld.

It' s all in the game maar ik kan me de teleurstelling van Sigrid voorstellen.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #149 Gepost op: 28-01-2017, 23:45:55 »

Hoezo 'een kans laten liggen'? Ze deed aan insluiping op andermans hotelkamer en snuffelde in de privé-bagage van anderen.
Dat was een doelbewuste actie en beslist niet iets wat toevallig op haar pad kwam.

Kortom: krokodillentranen over het vermeende onrecht dat Jochem haar zou hebben aangedaan.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline El_Stisco

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 28-01-2017, 23:52:51 »
Hoezo 'een kans laten liggen'? Ze deed aan insluiping op andermans hotelkamer en snuffelde in de privé-bagage van anderen.
Dat was een doelbewuste actie en beslist niet iets wat toevallig op haar pad kwam.

Kortom: krokodillentranen over het vermeende onrecht dat Jochem haar zou hebben aangedaan.

Manman, nog even en we gaan het over schending van privacy hebben. Wat een overdreven reactie, dit hoort er gewoon bij. Dat weet iedereen van tevoren.

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 28-01-2017, 23:56:50 »
Waarom was haar afscheid nou zo dramatisch? Ze zei dat ze 1 iemand niet meer in de ogen kon kijken?? Had ze het over Jochem neem ik aan. Maar alleen maar omdat hij tegen Ima had verteld op wie ze zaten? Ok zou ik ook niet tof vinden, maar dat is toch niet de reden dat zij naar huis moest? Snap haar boosheid niet zo en heb de indruk dat er meer gebeurd is dan wij te zien hebben gekregen.

Waarom denk je dat?

Aan de houding van Jeroen tijdens de autorit toen Sigrid de boel in de war stuurde. Hij was duidelijk geïrriteerd. En nu weer bij de strobalen. Zijn lichaamstaal daar toen hij Sigrid probeerde er van te weerhouden diep te gaan graven en zij volhield dat dat juist de methode was.

Offline Enermol

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 29-01-2017, 00:09:19 »
Is het zeker dat die sneer naar Jochem was? Kan toch ook naar Ima zijn geweest?

Offline Shenzi26

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 29-01-2017, 00:32:14 »
Ok. Sigrid's broek was dus "buitengewoon" (tweet vd mol) en haar tranen en boosheid "meer dan normaal"(afl. titel).(punt)

::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 29-01-2017, 14:03:33 door Shenzi26 »

Offline Michmol

• Forumlid
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
« Reactie #154 Gepost op: 29-01-2017, 00:47:52 »
Manman, nog even en we gaan het over schending van privacy hebben. Wat een overdreven reactie, dit hoort er gewoon bij. Dat weet iedereen van tevoren.

Dat staat nog te bezien. De vrijwel groepsbrede verontwaardiging aan de dis over het feit dat er in de privébagage was gesnuffeld klonk me oprecht in de oren. De hier eerder gemaakte vergelijking met de door Peggy uit een openstaande rugzak gestolen joker gaat m.i. dan ook niet helemaal op. Ik vind een hard spel prima (graag zelfs), maar over Sigrids actie ben ik nog niet helemaal uit. Maar goed, ze kwam op mij over als een rasmanipulatrice met een hoog Koblenkogehalte en ook buiten haar kleptomane neigingen ben ik niet rouwig om haar vertrek. ::joehoe::
Woosie down?

Offline molecula

• Forumlid
  • I'm gonna rope you
« Reactie #155 Gepost op: 29-01-2017, 01:06:17 »
Iedereen gaat er maar vanuit dat de sneer naar Jochem bedoeld was, maar dit weten we helemaal niet zeker.
Dit 'goedmakertje' duidt erop dat ze het wel degelijk over Jochem had.

Offline molecula

• Forumlid
  • I'm gonna rope you
« Reactie #156 Gepost op: 29-01-2017, 01:28:13 »

Offline Marisa

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 29-01-2017, 01:43:16 »
Ik snap sowieso niet dat men altijd verbondjes aangaat in WIDM, ik zou helemaal niemand vertrouwen.

Ik denk dat die 'bondjes' vooral zijn bedoeld om de kijker wat extra voer te geven om te speculeren. Als het echte bondjes waren, zou er m.i. niet steeds een camera bij zijn.

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #158 Gepost op: 29-01-2017, 05:11:02 »
Ik snap sowieso niet dat men altijd verbondjes aangaat in WIDM, ik zou helemaal niemand vertrouwen.

Dus dit. Hoe naïef  ::)

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 29-01-2017, 11:11:32 »
Na het geld zoeken in het hooi dacht ik al dat ze weg ging.

Meer dan normaal kwam haar kont veel in beeld  ::schaam::

Ook kwam er vrachtwagen langs in het groen langs het hotel net na Imanunella en Jochem en net even daarvoor Jochem met Sigfried zat. Omgekeerde groen weer. Maar dacht ook even dat iedereen groen zou krijgen.

Ze is natuurlijk een actrise, maar als het einde echt is dan schrik is daar wel van. Ik kan best ook wel afstandelijk zijn en moeilijk vinden als ik van iets geniet. Maar ze leek me voor de rest wel sociaal. Dat huilen hier om oke, maar voor de rest weetje dat een spelletje is.

Weer nieuwe mol aanwijzen, misschien weer terg naar Dirk.
« Laatst bewerkt op: 29-01-2017, 11:15:07 door Pierce_Brosnan »