Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Sigrid verdenk ik zelf niet echt, maar dit viel me dan wel weer op: Terwijl Sigrid zegt: "Ik stel jullie NOOIT teleur", hoor je op de achtergrond de muziek "It's a Lie; Aaron Zigman"
Goed dat ze eruit is. Bedoel dat niet onaardig hoor, maar ze was niet tegen het spel en de manipulaties opgewassen. Jeroen vond haar zo te zien ook behoorlijk irritant.
Jeroen vond haar zo te zien ook behoorlijk irritant.
Waarom was haar afscheid nou zo dramatisch? Ze zei dat ze 1 iemand niet meer in de ogen kon kijken?? Had ze het over Jochem neem ik aan. Maar alleen maar omdat hij tegen Ima had verteld op wie ze zaten? Ok zou ik ook niet tof vinden, maar dat is toch niet de reden dat zij naar huis moest? Snap haar boosheid niet zo en heb de indruk dat er meer gebeurd is dan wij te zien hebben gekregen.
Sigrid wat jammer. Wel een molverdacht minder voor mij
Een uitspraak die zeker wat opheldering verdient van haar. Als dit inderdaad een sneer naar Jochem is omdat hij een verbond aan ging met Imanuelle dan vind ik het maar raar dat een vragenlijst stelen uit een koffer met persoonlijke informatie een minder groot probleem was voor haar.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
586 gasten en 4 vaste bezoekers