Auteur Topic: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel  (gelezen 76321 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #160 Gepost op: 29-01-2017, 11:13:45 »
Toen ik in het 'tweets van de mol' topic zag hoe buitengewoon aan Sigrid gekoppeld werd had ik al zoiets van: zul je net zien dat het klopt ook!  :-\\ Ik vind het jammer dat ze er nu al uitligt, ik had Sigrid verder zien komen. Ze was mijn schot voor de boeg mol al bleek vorige week daar definitief een streep door heen te gaan omdat ze alles goed deed in de duinen, op het strand en bij het navigeren. En dan deze aflevering liet ze zich wel vangen maar de uitgelezen kans om ofwel de pot dik te verzekeren of leeg te trekken liet ze als de nieuwe Dick Jol ;D aan zich voorbij gaan.

Ik heb genoten van haar deelname, ze speelde het spel ouderwets hard door wellicht net als Peggy iets van de mol te stelen en daarover niks op te biechten. Dat ze bij Art het langste afscheidsgesprek had ooit wijt ik aan de emoties van het moment zelf. Ze voelde zich vast gepiepeld door Jochem maar tegelijkertijd deed ze precies hetzelfde door ook een verbondje als verzekering aan te gaan met Immanuele. Dus in die zin baalt ze er meer van dat ze wellicht al die tijd wellicht een bondje had met de mol. Overmand door emoties van het rode scherm floep je er zo uit dat je iemand nooit meer wilt zien. Begrijpelijk!

Sigrid bedankt dat je meedeed aan wie is de mol! Een Nederlandse Cathy (deelneemster van de Mol 4) daar kan ik alleen maar van genieten.  ::bravo:: Cathy kreeg ook een bak aan verwensingen over zich heen hoe zij het spel inging, zo ook Sigrid. Widm is geen kusjekroelschoolreisje, dus wat meer het spel spelen is een welkome aanvulling.  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline oudekrijger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #161 Gepost op: 29-01-2017, 11:25:17 »
Dit. Iedereen gaat er maar vanuit dat de sneer naar Jochem bedoeld was, maar dit weten we helemaal niet zeker.

instagram pagina Sigrid maakt het wel waarschijnlijk.

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #162 Gepost op: 29-01-2017, 12:56:33 »
Over Instagram gesproken: nu Sigrid definitief is afgevallen (ze is ook grijs gekleurd op de site), kan ik eindelijk iets onthullen. Vanaf het moment dat bekend werd dat Sigrid mee zou doen aan Wie is de Mol?, wist ik vrij zeker dat ze niet de Mol kon zijn. Op de dag waarop de kandidaten werden voorgesteld (8 november), zag ik op de Instagrampagina van Sigrid dat ze op 25 mei een foto van een fortune cookie had geplaatst. Ze had gegeten bij Panda Express. Deze keten heeft alléén in Los Angeles vestigingen... Een logische verklaring is dat ze op die dag in LA was, hoewel ze in theorie al eerder een fortune cookie en/of de foto ervan had kunnen nemen. Ik heb direct contact opgenomen met haar management en met de webredactie van WIDM. Vrij snel was de foto geschrapt. Jaap van Zessen had op ad.nl al opgemerkt dat Sigrid vanaf 25 mei op Instagram in haar foto’s aan het wieden was. Nu is duidelijk wat erachter steekt. Als bewijs heb ik zelf tijdig een screenshot ervan genomen, zie de afbeelding hieronder.

Sigrids kandidatensmoes bestond eruit dat ze voor een filmproject in de VS moest zijn. Saillant detail hierbij is dat dit project ook daadwerkelijk plaatsvond. Natuurlijk had de WIDM-karavaan van Oregon door kunnen trekken naar LA, maar mede door de informatie over Sigrids kandidatensmoes ging ik ervan uit dat ze er binnen enkele afleveringen uit zou vliegen.

Doelbewust heb ik deze informatie achtergehouden. Ik wilde niet het kijkplezier van anderen verpesten met een mogelijke speurprimeur. Ben erg blij dat ik Jaap van Zessen vóór kon zijn.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #163 Gepost op: 29-01-2017, 12:59:37 »
Over Instagram gesproken: nu Sigrid definitief is afgevallen (ze is ook grijs gekleurd op de site), kan ik eindelijk iets onthullen.

Ben erg blij dat ik Jaap van Zessen vóór kon zijn.

Dat had gemogen hoor want daar is het spoilertopic voor. Jaap had trouwens ook een soort van voorspeld dat Sigrid niet ver zou komen.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #164 Gepost op: 29-01-2017, 13:02:32 »
Dat had gemogen hoor want daar is het spoilertopic voor. Jaap had trouwens ook een soort van voorspeld dat Sigrid niet ver zou komen.

Ik heb Sigrid als afvaller ingevuld op basis van Jaap's informatie. Zonder die '25 mei' (het was 23-24 mei in aflevering 4) had ik mogelijk niemand als afvaller gezet zoals oorspronkelijk mijn idee was.

De foto van Molzkovicz had het alleen nog duidelijker gemaakt voor mij.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #165 Gepost op: 29-01-2017, 13:04:59 »
In heel Amerika heb je vestigingen van Panda Express, heb er zelf een paar keer gegeten en dat was niet alleen aan de Westkust. :)

Wat een emotioneel afscheid met Art, hij had er ook moeite mee. Een fantastische kandidate, echt heel erg van d'r genoten.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #166 Gepost op: 29-01-2017, 13:05:18 »
Ik heb Sigrid als afvaller ingevuld op basis van Jaap's informatie. Zonder die '25 mei' (het was 23-24 mei in aflevering 4) had ik mogelijk niemand als afvaller gezet zoals oorspronkelijk mijn idee was.

De foto van Molzkovicz had het alleen nog duidelijker gemaakt voor mij.

Ja ik had het ook goed (deze week en de week ervoor) dankzij Jaap  :D

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #167 Gepost op: 29-01-2017, 13:41:13 »
Over Instagram gesproken: nu Sigrid definitief is afgevallen (ze is ook grijs gekleurd op de site), kan ik eindelijk iets onthullen. Vanaf het moment dat bekend werd dat Sigrid mee zou doen aan Wie is de Mol?, wist ik vrij zeker dat ze niet de Mol kon zijn. Op de dag waarop de kandidaten werden voorgesteld (8 november), zag ik op de Instagrampagina van Sigrid dat ze op 25 mei een foto van een fortune cookie had geplaatst. Ze had gegeten bij Panda Express. Deze keten heeft alléén in Los Angeles vestigingen... Een logische verklaring is dat ze op die dag in LA was, hoewel ze in theorie al eerder een fortune cookie en/of de foto ervan had kunnen nemen. Ik heb direct contact opgenomen met haar management en met de webredactie van WIDM. Vrij snel was de foto geschrapt. Jaap van Zessen had op ad.nl al opgemerkt dat Sigrid vanaf 25 mei op Instagram in haar foto’s aan het wieden was. Nu is duidelijk wat erachter steekt. Als bewijs heb ik zelf tijdig een screenshot ervan genomen, zie de afbeelding hieronder.

Sigrids kandidatensmoes bestond eruit dat ze voor een filmproject in de VS moest zijn. Saillant detail hierbij is dat dit project ook daadwerkelijk plaatsvond. Natuurlijk had de WIDM-karavaan van Oregon door kunnen trekken naar LA, maar mede door de informatie over Sigrids kandidatensmoes ging ik ervan uit dat ze er binnen enkele afleveringen uit zou vliegen.

Doelbewust heb ik deze informatie achtergehouden. Ik wilde niet het kijkplezier van anderen verpesten met een mogelijke speurprimeur. Ben erg blij dat ik Jaap van Zessen vóór kon zijn.

Mooi om te zien dat mensen ook de lol van anderen niet willen bederven. Je had het best in het spoilertopic kunnen plaatsen wanneer het verwijderd was hoor: dat is toch een van de krochten van het internet.

Overigens liggen er niet alleen maar Panda Express' in Californië. Er ligt er zelfs eentje op de luchthaven van Portland: https://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g52024-d4211090-Reviews-Panda_Express-Portland_Oregon.html
Desalniettemin, op het platteland van Oregon is er geen Panda Express te vinden.




En wil je nu een lintje? Wat kan het nut zijn van dit bericht, behalve te pochen over hoe slim en opmerkzaam en toch discreet en lankmoedig Molkowicz wel niet is?
Kom kom, Molzkovicz stipt enkel een flater aan van de productie en Sigrid. Niet direct zo ageren.

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #168 Gepost op: 29-01-2017, 13:46:50 »
Op www.pandaexpress.com/userlocation krijg ik alleen vestigingen in Los Angeles te zien.

De reden dat ik het niet in het spoilertopic heb gezet, is dat dergelijke informatie toch wel uitlekt. Ik probeer alleen aan te geven dat je niet altijd diréct informatie hoeft te delen. Ik wilde WIDM voor iedereen zo spannend mogelijk houden, waarbij je niet al op voorhand één kandidaat kunt afstrepen. De info van 25 mei leek mij interessant genoeg om alsnog achteraf te delen, meer niet. Daar is toch een forum voor bedoeld? Uit enorme waardering voor Wie is de Mol? wilde ik handelen. Jammer dat mijn goede bedoelingen euvel worden geduid.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #169 Gepost op: 29-01-2017, 14:19:36 »
Op www.pandaexpress.com/userlocation krijg ik alleen vestigingen in Los Angeles te zien.

Als je Portland in de searchbox invult zie je dat ze daar 10 vestigingen hebben. En persoonlijk waardeer ik je discretie wel.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #170 Gepost op: 29-01-2017, 14:33:07 »
Goed gevonden Molzkovicz. Al blijkt dus nu dat ze dat koekje ook in Portland had kunnen eten.  :P

Ik had niet zoveel met Sigrid gedurende het spel, maar gisteravond leefde ik toch met haar mee. Ze was zo ontdaan dat ze het meest fantastische spel ter wereld moest verlaten, daar kan ik alleen maar inkomen. ::jaja::
Tell me what your telescope says

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #171 Gepost op: 29-01-2017, 16:29:37 »
Mijn opmerking over Los Angeles klopt overduidelijk niet, mijn excuses daarvoor.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #172 Gepost op: 29-01-2017, 16:30:10 »
Ik hoop alleen dat die meneer van het AD verder geen gelijk krijgt. Hij had het namelijk over vier namen die volgens zijn research voortijdig naar huis gingen.

Er zijn er nu 4 weg. Ik kan even niet vinden waar hij die 4 had genoemd. Voor de  hand zou kunnen liggen dat dit dan in het AD was. Maar ik las ook iets van LINDA.

Hoe dan ook: ik vind het niet leuk om op deze manier voortijdig achter de identiteit van de afvallers te komen.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #173 Gepost op: 29-01-2017, 16:35:51 »
Hoe dan ook: ik vind het niet leuk om op deze manier voortijdig achter de identiteit van de afvallers te komen.

Daar is een oplossing voor: zulke dingen links laten liggen. Zoals er ook een oplossing is voor een pot die leeggetrokken wordt: niet meebieden. Zoals Sigrid liet zien (om maar on topic te gaan) Dat je daarmee op achterstand staat en sneller eruit ligt (zie Dick Jol, zie Remy, zie Sigrid) ala. Maar het is de nieuwsgierigheid die lastig te bedwingen is, idem voor kandidaten de inhaligheid/hebberigheid alles maar om 1 joker in jouw macht te krijgen zodat die niet naar een ander gaat. Daarbij is het typerend hoe 'nobel' Jochem en Immanuelle 0 euro overhadden voor de jokers bij Art, maar los gingen bij de veiling  ::) Sigrid was wel bereid geld uit te geven bij Art, maar vond prijzen van 2000/2300 euro echt bieden voor slechts 1 tever gaan.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #174 Gepost op: 29-01-2017, 16:36:14 »
Even het een en ander verwijderd. Het gaat hier over Sigrid niet over forummers.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #175 Gepost op: 29-01-2017, 17:44:28 »
Sigrid was wel bereid geld uit te geven bij Art, maar vond prijzen van 2000/2300 euro echt bieden voor slechts 1 tever gaan.
Maarja, niet bieden is onmols, waardoor je meteen veel verdenkingen van je afschudt. Een mol kan hier namelijk ongegeneerd mollen.
Misschien is het dus toeval dat de niet-bieders er altijd meteen uitgaan.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #176 Gepost op: 29-01-2017, 17:59:49 »
Echt heel jammer dat ze eruit ligt. Ze was zeker een van mijn favoriete kandidaten dit seizoen. Ze zat ook volgens mij lekker in het spel en speelde lekker fanatiek. Helaas wist ze te weinig over de mol.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #177 Gepost op: 29-01-2017, 18:18:28 »
Ik begrijp niet dat ze die bondjes zo serieus nam. Bondjes zijn in Wie is de mol een wassen neus. Eerder bedoeld om de ander op een dwaalspoor te brengen dan om elkaar te informeren. Wordt kandidaten van tevoren uitgelegd hoe het spel werkt?
« Laatst bewerkt op: 29-01-2017, 18:27:58 door Run »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #178 Gepost op: 29-01-2017, 19:47:44 »
Na 16 seizoenen, plus het lopende seizoen, lijkt me een specifieke speluitleg overbodig. Wat algemene richtlijnen, die zullen er waarschijnlijk wel zijn.

Maar ook die zullen denk ik niet veel meer inhouden dan dat de kandidaten elkaar op het menselijke vlak moeten respecteren. Dat zou overigens gewoon vanzelfsprekend moeten zijn.

Nu Sigrid eruit ligt, denk ik dat ze gewoon het spel te graag wilde spelen. En dat is haar nu op een exot komen te staan.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #179 Gepost op: 29-01-2017, 23:27:06 »