Die ken ik helemaal niet maar heeft ook pas 3 filmpjes uit, klopt dat? Hoe heet hij eigenlijk? Dat werd niet eens gezegd. Heel leuk, dat spel. Wil ik zelf ook wel, maar wel een heel werk om je eigen spel up te pimpen tot een WIDM spel
.
Grappig om terug te zien (op pagina 1) dat ik hem toen ook het meest verdacht.
Het had bij mij eerlijk gezegd ook wat te maken met wat voor ster hij is... een homo uit Belgie. Ja, ze kiezen in dat Wie ben ik spel ook allemaal expres een homo he (Ellie en Rik) dus labelen is na dit filmpje wel ff geoorloofd, en het is gewoon echt zo dat een mol in extreem hoge aantallen homo is... 7 uit 17 wat statistisch gezien dan 1 of 2 uit 17 zou moeten zijn dus super significant aannemende dat maar 5-10% van de mensheid homo is. Er doet elk seizoen meestal precies 1 homo mee en dit seizoen 2 dus toen dacht ik al, hee, dat is gedaan omdat 1 een moetje is want Jeroen is een hele bekende ster dus als je die kan hebben vanuit de productie, altijd doen! En dan zal die andere de mol wezen dacht ik, met als pluspunt dat hij uit Belgie komt dus een noviteit. Dus een beredeneerde schot-voor-de-boeg voor mij, en de tunnel was mooi
.