Voordat thomas de test invult, krijgen we een blik in zijn molboek en daar staat testvragen en dan 4 vragen. Betekent dit dat dit shot na zijn tzst is opgenomen of dat hij al vragen wist op voorhand? of zou hij zich voorgenomen hebben om aan die vragen extra aandacht te besteden?
Ik vond het opmerkelijk en wist niet goed wat ermee aan te vangen.
De vragen in Thomas' Molboekje zijn:
1) Wat is het lievelingsgetal van de Mol?
2) Welk bijbaantje heeft de Mol gehad?
3) Met welk dier vergelijkt de Mol zichzelf
4) Waar woont de Mol?
Dit zijn allemaal vragen die in zo'n grote vragenlijst voor aanvang van het seizoen zouden kunnen staan. Misschien goed voorbereid op vragen die vaker terugkomen in de test van elke eerste aflevering van een seizoen?
Buiten dat vind ik Thomas zich in de eerste aflevering erg mols gedragen. Stil en zenuwachtig in de bioscoop en deed erg zijn best bij de eerste opdracht van het seizoen. Erg als kandidaat proberen over te komen, maar er toch zeker van zijn dat hij geen geld binnen zou halen.
Het oprapen van de envelop is overigens wel zo'n typische, onschuldige en subtiele hint die ze in aflevering 10 laten zien. Art: "Je had het in aflevering 1 al kunnen zien. De Mol blijft graag dicht aan de grond en is dan ook de enige die een envelop van de grond raapt."
Ik ga nu weer snel terug mijn tunnel in.