Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Twijfelt iemand nog? Volgende keer gaat Diederik eruit. Sanne en Jochem zitten beiden al tijden op Thomas, biechten zijn niet oprecht. Jochem is zogenaamd verbaasd dat Ima eruit moest, maar hij is helemaal niet verrast. Echter omdat hij opgeeft dat hij op Diederik zit, moet hij dat wel zeggen want Ima zat op Diederik.
Waar komt die aanname nou eigenlijk vandaan dat die biechten zo onoprecht zouden zijn? Zijn er ooit voorbeelden geweest waar een kandidaat in een biecht zo eenduidig iemand zegt te verdenken als Jochem nu Diederik, en dat achteraf niet zo blijkt te zijn? Dus niet een biecht als: "Ik vond die kandidaat zich ook wel verdacht gedragen", maar "Ik heb de test vol ingezet op die kandidaat".
Wie verdenkt wie topic pag 8. Onder andereMaar goed... om on topic te blijven. Thomas bevestigt deze afl wederom dat hij de mol is. Net ff te laat.. een joker teruggeven in ruil voor 2 min een molboekje lezen? Haha molletje
Thomas durfde wat duidelijker te mollen in de auto dit keer, al blijft hij een voorzichtige Mol. En als snelste paardrijden wat dan juist lastig blijkt voor het gedeelte om geld te verdienen is natuurlijk een klassiek gevalletje voorkennis.
Daarvoor is het wel handig als je goed kan paardrijden natuurlijk. Ik vermoed dat Thomas lessen heeft genomen in Nederland.
Leuke actie.. dat joker gedoe.Maar denk wel dat Thomas zich nu nog meer verdacht heeft gemaakt bij JochemIk zou zelf bij zo'n actie namelijk meteen denken: jij bent dus de mol. Met je joker teruggeven.
Thomas verblind door de zon. Thomas te laat binnen met t paard. Thomas steelt een joker en geeft hem terug. Het is 100% Thomas .
Excuus indien al beschreven, heb ik dan gemist;T-shirt Thomas; DE PIJP met afbeelding.Magritte schilderde de afbeelding:"Ceci n'est pas une pipe" met als afbeelding een pijp.Moeten we Thomas niet zien als kandidaat?"Ceci nést pas un candidat"?
Niets is wat het lijkt. Motto van Magritte & van de mol.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
677 gasten en 5 vaste bezoekers