Goed, ik ben inmiddels compleet om van Diederik naar Thomas. Er vanuit gaande dat die biechten bij executies ondanks knip en plakwerk heus wel kloppen, is Diederik erg onwaarschijnlijk geworden met het vertrek van Ima. Maar vooral heeft Thomas zich echt laten zien.
De eerste opdracht is de kink in de kabel Thomas. Jochem krijgt via Sanne via Diederik vijf goede antwoorden waarvan hij er zelf expres een fout doorgeeft, Ima krijgt via Thomas alleen dat hij emotioneel wordt van klassieke muziek
De tweede opdracht weet hij zich handig in de cabrio te manoeuvreren, is ook niet overtuigend teleurgesteld niet in de luchtballon te zitten, is 'verblind' door de zon (Jochem ook maar die ziet de cijfers wél) en raakt daarna een beetje dovig. Hij kon het net niet lang genoeg rekken om de opdracht te verstieren maar je kan niet zeggen dat hij zijn best niet gedaan heeft. Opdracht 3 is wel opzichtig maar toch, lijkt fanatiek op de tijd en het aantal ballonnen wat hij schiet maar ja, met oordoppen in hoort hij niemand. En bedenkt zelf ook niet dat hij heel kort tijd heeft! Och, net te laat binnen, wat jammer
Al had ik niets met de vlaggen theorie, Mick Jagger wil de rode deur zwart verven op het moment dat er een gele schoolbus door het beeld rammelt. En een joker jatten zodat uitkomt dat er jokers gebrand zijn om hem terug te geven voor informatie waar hij bij voorbaat wel van kan weten dat het betrekkelijk weinig op zal leveren?
Enfin, ik kruip er hier bij.
Paint It Black : Tour Of Duty
The Rolling Stones waren eerder