Die is zeker interessant, Micha!
Ik vond ook nog het volgende bij het herbekijken van aflevering 5, en ik had dit hier ook nog niet gevonden, i.i.g. geen afbeelding ervan.
Op het shirt van Thomas staat een foto van een bos in de mist. Lijkt sterk op de mysterieuze eerste beelden van het mistige woud in aflevering 1.
Het getal op zijn t-shirt is 8 9 (dat is al eerder hier gemeld). 8 + 9 = 17. Jaartal 2017. Mol 2017 verstopt zich onder de grond in het mistige woud?
Wat mij verder nog niet eerder was opgevallen: dit getal '89' staat bovendien gespiegeld op het shirt. De afbeelding van het bos op het shirt valt op deze screenprint een beetje weg, maar de spiegeling is wel te zien (het lukt me niet om een duidelijkere screenprint te maken). Verwijzing naar de spiegelingen-reeks, en op wie die zou kunnen slaan...
In deze aflevering maakt Thomas trouwens ook twee keer een 'mol-wordt-wakker-en-komt-uit-zijn-holletje"- gebaar, in het zicht van de andere deelnemers... de tweede keer, als hij vanuit zijn slaapzak omhoog komt, roept hij er ook nog luidkeels iets bij, even uit mijn hoofd nu: "Ik heb het jullie toch gezegd"!