Ik vond dat de uitzending van gisteren er wel mee door kon. Het grote verschil met de voorbeschouwingen van vorige jaren was natuurlijk dat dat in die zin geen echte voorbeschouwingen waren omdat er vooral mooie, gedenkwaardige, spraakmakende momenten etc. van alle voorgaande seizoenen getoond werden; het was meer een soort 'best of'. Nu werd dat eigenlijk bijna compleet achterwege gelaten en werd er meer voorbeschouwd. Ik vond Margriet het goed doen, ik kan haar humor sowieso erg waarderen. Chris zijn enthousiasme kan ik normaal erg goed hebben, maar gisteren vond ik hem matig. Hij leek nog veel enthousiaster en drukker dan normaal en ging daarin bij mij de grens over van 'grappig' naar 'irritant'. Het leek wel of de beste man aan de peppillen zat: het was té druk en té chaotisch. Hopelijk groeit hij nog in zijn rol. Van Soundos weet ik na al die jaren ook nog steeds niet of ik haar nu grappig of irritant vind door het feit dat zij ook zo enorm druk is en zichzelf zo graag hoort praten. Wat ze zegt vind ik echter meestal wel grappig.