Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 99932 keer)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Moltalk
« Reactie #260 Gepost op: 12-02-2017, 12:46:47 »
 ::rofl::  ::rofl:: 

Mooi gedaan Presentatortje  ::ok::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #261 Gepost op: 12-02-2017, 16:18:33 »
Kijk waar ze het bij Moltalk het minst over hebben en die is het.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #262 Gepost op: 12-02-2017, 16:30:41 »
Nope, want Chris en Margriet weten niet wie de mol is. Volgens zij hebben zij een groot aandeel in het maken van het programma

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: Moltalk
« Reactie #263 Gepost op: 12-02-2017, 16:43:36 »
Nope, want Chris en Margriet weten niet wie de mol is.
Ik denk dat je hen hiermee tekort doet. Ze zijn echt niet zo achterlijk :-X

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Moltalk
« Reactie #264 Gepost op: 12-02-2017, 16:44:54 »
Ik denk dat je hen hiermee tekort doet. Ze zijn echt niet zo achterlijk :-X
Ze hebben het van tevoren in ieder geval niet meegekregen van de crew...
Ich bin ein Bärliner!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #265 Gepost op: 12-02-2017, 19:28:28 »
Chris en Margriet weten niet wie de mol is. Ze kijken de aflevering alleen eerder, dat is het. Meer niet.
Frankje Lapi

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #266 Gepost op: 12-02-2017, 19:29:29 »
Chris en Margriet weten niet wie de mol is. Ze kijken de aflevering alleen eerder, dat is het. Meer niet.
Justem, ik zie de reden tot wantrouwen ook niet. Heeft Chris al meerdere keren in interviews aangegeven

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #267 Gepost op: 12-02-2017, 19:35:49 »
Justem, ik zie de reden tot wantrouwen ook niet. Heeft Chris al meerdere keren in interviews aangegeven

Kennelijk moet er jaar in jaar uit wantrouwen zijn tegen WIDM en moltalk. Het lijkt wel of sommige overal complottheorieën in zien.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #268 Gepost op: 12-02-2017, 19:39:28 »
Ze weten het niet officieel maar ze hebben wel een donkerbruin vermoeden maar om het spannend te houden, hebben ze het niet te veel over diegene.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: Moltalk
« Reactie #269 Gepost op: 12-02-2017, 19:42:20 »
Ze weten het niet officieel maar ze hebben wel een donkerbruin vermoeden maar om het spannend te houden, hebben ze het niet te veel over diegene.
Precies. Dat zou iedere TV maker doen en daar is helemaal niets mis mee.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Moltalk
« Reactie #270 Gepost op: 12-02-2017, 20:05:04 »
Neutrale journalist-idee. Niks mis mee ::jaja::
...óf niet!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #271 Gepost op: 13-02-2017, 08:34:45 »
Ze hebben het alleen wel héél weinig over diegene zodat het weer begint op te vallen. En: "Thomas??   ::oink::  Waarom Thomas?!?!!!" aldus Margriet, valt ook helemaal niet op.
« Laatst bewerkt op: 13-02-2017, 08:36:59 door Run »

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #272 Gepost op: 13-02-2017, 08:43:19 »
Ze hebben het alleen wel héél weinig over diegene zodat het weer begint op te vallen. En: "Thomas??   ::oink::  Waarom Thomas?!?!!!" aldus Margriet, valt ook helemaal niet op.

Een paar moltalk afleveringen terug (of was het de vorige aflevering?) werdt Thomas nog uitgebreid besproken dus mij stoort dit totaal niet. Tevens werd Imanuelle ook nauwelijks besproken dus zou je je af kunnen vragen waarom ook zij afgelopen zaterdag heel weinig er in voor kwam. Idk. 'Misschien irriteert mij dit persoonlijk allemaal wat minder  ???  Maarja nu heb ik nooit moltalk met Lubach gezien.
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #273 Gepost op: 13-02-2017, 10:43:47 »
Ze weten het niet officieel maar ze hebben wel een donkerbruin vermoeden maar om het spannend te houden, hebben ze het niet te veel over diegene.
Ja, zij hebben netzoals wij allemaal een vermoeden. Misschien zitten ze wel allebei in een tunnel, precies zoals de één hier in een Thomastunnel zit en de ander in een Sannetunnel. Dan is het inderdaad lastig om aan volledig neutrale journalistiek te doen, kijk maar naar de New York Times.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Moltalk
« Reactie #274 Gepost op: 13-02-2017, 10:52:29 »
De aanwezige gasten van deze week verdachten vooral Diederik en dat drukte m.i. vooral een stempel op deze aflevering.

Chris liet best wat tweets met Thomas verdenkingen voorbij komen hoor....

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #275 Gepost op: 13-02-2017, 10:55:47 »
De aanwezige gasten van deze week verdachten vooral Diederik en dat drukte m.i. vooral een stempel op deze aflevering.

Chris liet best wat tweets met Thomas verdenkingen voorbij komen hoor....

Ja, ik vond ook dat het aan de gasten lag. Margriet leek op een gegeven moment ook te vinden dat Thomas te weinig aan bod kwam en probeerde nog even, maar drong niet verder aan toen ze zag dat het geen zin had. Zo interpreteerde ik het toch...

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #276 Gepost op: 13-02-2017, 12:05:31 »
Ja, ik vond ook dat het aan de gasten lag. Margriet leek op een gegeven moment ook te vinden dat Thomas te weinig aan bod kwam en probeerde nog even, maar drong niet verder aan toen ze zag dat het geen zin had. Zo interpreteerde ik het toch...

Ook mijn mening. De 3 mollen die onlangs langskwamen leken overigens Thomas erg te verdenken, en dan met name Kees  ::rofl::
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #277 Gepost op: 13-02-2017, 12:21:32 »
Ook mijn mening. De 3 mollen die onlangs langskwamen leken overigens Thomas erg te verdenken, en dan met name Kees  ::rofl::
Iets is wat het lijkt?  ::)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Moltalk
« Reactie #278 Gepost op: 13-02-2017, 18:12:44 »
Precies. Dat zou iedere TV maker doen en daar is helemaal niets mis mee.
Inderdaad, daarbij kan best zijn dat ze daadwerkelijk niet op Thomas zitten als mol. Personen die niet op de sites kijken zijn immers veel minder voor Thomas als mol. Dus waarom Chris en Margriet ook niet...
Ich bin ein Bärliner!

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: Moltalk
« Reactie #279 Gepost op: 13-02-2017, 18:17:03 »
Inderdaad, daarbij kan best zijn dat ze daadwerkelijk niet op Thomas zitten als mol. Personen die niet op de sites kijken zijn immers veel minder voor Thomas als mol. Dus waarom Chris en Margriet ook niet...

Juist, al verwacht ik wel dat zij als presentatoren van Moltalk en voormalig deelnemers wel eens een kijkje op de fansites nemen. Maar misschien ook niet, om minder bevooroordeeld te blijven.