Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 99921 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Moltalk
« Reactie #280 Gepost op: 14-02-2017, 18:04:04 »
Juist, al verwacht ik wel dat zij als presentatoren van Moltalk en voormalig deelnemers wel eens een kijkje op de fansites nemen. Maar misschien ook niet, om minder bevooroordeeld te blijven.
Misschien een vraag voor de molfandag?
Ich bin ein Bärliner!

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #281 Gepost op: 18-02-2017, 21:53:43 »
Ik wil bij deze graag de discussie afsluiten over dat Thomas (bijna) niet genoemd wordt in Moltalk.  ;)
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Moltalk
« Reactie #282 Gepost op: 18-02-2017, 21:56:38 »
Ik wil bij deze graag de discussie afsluiten over dat Thomas (bijna) niet genoemd wordt in Moltalk.  ;)
Dit :)  ::ok::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #283 Gepost op: 18-02-2017, 21:58:48 »
Ik wil bij deze graag de discussie afsluiten over dat Thomas (bijna) niet genoemd wordt in Moltalk.  ;)

Wat?? Margriet stuurt nu al 3 keer duidelijk weg van Thomas. Ze kapt Frits zelfs af als hij wil zeggen wie er nou echt verdacht was bij de porto-opdracht. Ze zegt: "Het gaat niet om wie er niet verdacht is he". Eeh nee daar gaat het ook echt wel om.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #284 Gepost op: 18-02-2017, 22:02:45 »
Volgende week zijn Zarayda Groenhart, Frits Sissing en Jennifer Hoffman. Super leuke gasten allemaal  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #285 Gepost op: 18-02-2017, 22:07:12 »
Ik vond echt wel opvallend de verdenking op thomas proberen af te wenden

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #286 Gepost op: 18-02-2017, 22:14:34 »
Wat jammer dit. Margriet die zegt "ja we weten allemaal hoe dat afloopt" op de enorm verdacht actie van Thomas. Ze stuurt de hele tijd het gesprek de andere kant op.

Offline molfan86

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #287 Gepost op: 18-02-2017, 22:17:02 »
Ja is me ook opgevallen.
Of ze krijgt de opdracht om te doen.
Of ze zit op iemand anders als mol

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #288 Gepost op: 18-02-2017, 22:22:04 »
Hoe vaak kunnen we deze discussie nog voeren?

Ik wil jullie er nogmaals aan herinneren dat het bij Freek echt exact zo ging. En Freek was niet de mol (al denk ik dat nog steeds  8) )

Offline JannekeSDG

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #289 Gepost op: 18-02-2017, 22:27:06 »
Hè hè de naam van de Mol is genoemd ...pfffff

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #290 Gepost op: 18-02-2017, 22:27:35 »
Niet helemaal hetzelfde hoor hoelahoep. Freek werd namelijk ook door gasten nauwelijks genoemd, maar Thomas juist wel. Het is alleen Margriet die de aandacht constant van hem af wendt.

Laatste opdracht:
Margriet: "Wie vonden jullie hier nou verdacht?"
Rop en Frits: "Ja eh... Thomas"

Stilte

Margriet: "Maareh, niemand anders dan?"

 :-\\

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Moltalk
« Reactie #291 Gepost op: 18-02-2017, 22:28:38 »
Ik word een beetje moe van deze discussie.
Gaat nergens meer over.

Laat iedereen zijn eigen interpretatie maar houden.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #292 Gepost op: 18-02-2017, 22:33:05 »
Ik word er ook moe van.

Iets anders: jammer dat Femke zich niet heeft laten horen ;D

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #293 Gepost op: 18-02-2017, 22:35:46 »
Oh sorry, ben niet zo heel actief hier dus wist niet dat al vaak gezegd is. Het viel me vandaag op.

Offline Merlijne

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #294 Gepost op: 18-02-2017, 22:56:43 »
Ik word er ook moe van.

Iets anders: jammer dat Femke zich niet heeft laten horen ;D

Op twitter hebben zich heel veel Femkes gemeld  ::rofl::

Offline molfan86

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #295 Gepost op: 19-02-2017, 00:08:12 »
Op twitter hebben zich heel veel Femkes gemeld  ::rofl::
Wat een kandidaten-molgedrag!!  ::oink::
Ik ben benieuwd of de echt Femke zich gaat melden  ::love::

Offline Shenzi26

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #296 Gepost op: 19-02-2017, 00:45:39 »
Ik word een beetje moe van deze discussie.
Gaat nergens meer over.

Laat iedereen zijn eigen interpretatie maar houden.

Oeps; wilde hier net reageren maar bij nader inzien hou ik mijn eigen interpretatie maar (voor me).
Ben nu ook 'n beetje moe...nighty night.
 :-*


Offline cinner

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #297 Gepost op: 19-02-2017, 03:36:48 »
Vond Moltalk best aardig om te kijken maar tegenwoordig vind ik het waanzinnig leuk/grappig. Heb trouwens de indruk dat Margriet bij meer mollen twijfelend doet maar het ons het meest opvalt als het bij Thomas gebeurd. Kan me niet voorstellen dat ze weet wie de mol is of gestuurd wordt door het programma.

Inderdaad jammer dat de echte Femke niet naar voren kwam. Misschien zit er wel oud zeer, Diederik mompelde niet voor niets "zal ze leuk vinden".

Offline good-riddance

  • Winnaar ER-pool 2016
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #298 Gepost op: 24-02-2017, 18:08:14 »
Deze discussie komt vrijwel ieder jaar ter sprake dus ik zou bij deze graag het e.e.a willen ontkrachten, door te verwijzen naar deze post. Of presentatoren in Moltalk meer kennis van zaken hebben zou ik niet weten maar met betrekking tot oud-mollen zou hetgeen wat ik toen heb gemeld over Patrick Stoof (zie deze post voor nadere toelichting) toch genoeg moeten zeggen... namelijk dat áls oud-mollen wél weten wie de Mol is, ze publiekelijk gewoon pertinent ontkennen 'het te weten' dat zegt echt helemaal niks jongens.

Patrick Stoof gaf in 2013 ook aan 'niet te weten wie de Mol was als oud-mol' dat bleek achteraf behoorlijk anders te liggen... hij wist het al voordat het hele seizoen was opgenomen haha! Groot toneelspel in diverse tv-talkshows. Ik heb dit al vaker als bewijzend voorbeeld aangehaald (met verifiërende bronnen) maar ondanks dat zijn voorbeeld echt boekdelen spreekt, word er tóch vaak nog enorme waarde gehecht aan statements van oud-mollen. Terwijl dit toch echt bewees dat oud-mollen, als ze wel degelijk weten wie de mol is, het ontkennen tegenover het publiek. Is ook te begrijpen hoor, is verstandiger. Als dat toegegeven word, word de oud-mol bestookt. Alles wat ik zeg is: dat ze pretenderen geen kennis van zaken te hebben, niks zegt. Bleek ook wel. Soms zijn mensen iets te goedgelovig. Patrick zijn mol-verdenkingen waren één grote toneelspelende illusie waar het publiek intrapte, dus dat zegt denk ik wel genoeg.

Neem ook Susan haar 'Klaas' verspreking, achteraf verklaarde ze daarover dat ze echt per ongeluk een verkeerde naam noemde, ze had geen oud-mollen meeting gehad. Terwijl: stel dat het wél een verspreking was (en ze de identiteit van de mol wist) denk je nou echt dat ze dan zou toegeven dat het een verspreking was? Tuurlijk niet. Anders weet iedereen wie de mol is! Want dat kunnen mensen dan eruit opmaken. Tuurlijk moet ze het dan dus ontkennen! Even ongeacht het feit dat een onschuldige verspreking, uiteraard, écht kan voorkomen, misschien was het écht zo. Ik heb alleen mijn bedenkingen bij die ieder-jaar-terugkerende "Nee, ik weet niet wie de mol is"-ontkenning van oud-mollen, Patrick z'n voorbeeld spreekt boekdelen. Toch neemt iedereen het vaak aan van oud-mollen, en dat verbaast me soms. Wat dacht je? Dat ze zeggen: ik weet het, jongens! Nee, oud-mollen moeten daar discreet mee omgaan.

En ik zeg niet dat oud-mollen per definitie weten wie de mol is hé, de geheime mollen-meeting is maximaal met een páár mollen (Kees had met o.a Patrick en AM een meeting) en sommigen mollen hebben misschien geen behoefte aan zo'n dergelijke meeting. Maar i.i.g, moraal van het verhaal: zelfs als ze het wél weten, kunnen ze bewust een andere mol opnoemen, zoals Patrick deed. Maarja: wie weet kan het ego van een oud-mol de verleiding niet weerstaan, en zegt hij wél de goede mol op, om achteraf 'goed gezeten te hebben' (terwijl de productie natuurlijk beter weet haha) Klaas gaf i.i.g aan nu vol op Thomas te zitten, nadat hij eerst Diederik verdacht. Maar goed... tot zover deze discussie. Ben het er verder mee eens dat ze vaak dezelfde gasten uitnodigen bij Moltalk.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2017, 18:26:35 door good-riddance »

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #299 Gepost op: 25-02-2017, 21:45:17 »
Doet de site het bij jullie?