Diederik valt af. Ik kan het niet bewijzen dus het is geen spoiler maar voor mijn gevoel is het wel duidelijk om de volgende reden: de scène waarin Jochem en Sanne er achter komen dat als ze beide de waarheid spreken (waar ze ernstig aan twijfelen) Thomas de Mol moet zijn bevat beelden uit drie verschillende biechten van Jochem. Ik heb sterk de indruk dat de laatste biecht van na de executie van Diederik is. Jochem: "Het is heel ingewikkeld allemaal. Sanne was best wel een tijdje ook een molkandidaat en Thomas is dat nooit geweest. Dus... Wordt het lastig. En ja, of ik Sanne vertrouw? Nee, ik vertrouw Sanne niet." (Op 38:30 in de aflevering, plaatje 3 hieronder. Bij plaatje 1 praat Jochem over het moment met Sanne op 36:20 in de aflevering. Plaatje 2 is weer uit een andere biecht geplukt. Hier zegt Jochem alleen "Thomas!". Maar het interessante is het verschil tussen 1 en 3. In 1 ging het al over de scène en 3 lijkt na de executie opgenomen.)
Edit: O wacht, bij de executie heeft Jochem het shirt van plaatje 2 aan wat het dan weer wat minder waarschijnlijk maakt dat plaatje 3 van na de executie is.