Auteur Topic: Afleveringstitels  (gelezen 66071 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Afleveringstitels
« Reactie #20 Gepost op: 11-01-2017, 19:22:45 »
Klopt maar een nieuw seizoen moeilijkere aanwijzingen?  Daarnaast kan de mol kan er natuurlijk op gestuurd hebben dat er geen groepsvrijsgelling kwam bijvoorbeeld. Dan kan het nog worden gelinkt aan de mol en de quote van Vincent. Toen JW Roodbeen naar huis moest was de titel 5 op een rij. Ging over afvaller en mol toen.

Ja precies, vandaar ook bijvoorbeeld de mogelijkheden Sanne en Jochem die hierboven genoemd zijn. Wat de verwijzing naar de Mol is lijkt me steeds de meest interessante vraag. (Soms was die in het verleden heel helder maar vaak ook vergezocht.)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Afleveringstitels
« Reactie #21 Gepost op: 14-01-2017, 21:37:45 »
De titel zou kunnen slaan op Diederik, Jeroen en Roos, die met het busje 'meegaan', maar het lijkt me dat indien de titels naar de Mol wijzen deze per keer naar slechts één kandidaat leidt.

Sigrid lijkt me bijvoorbeeld ook een optie die wel erg meegaand is t.o.v. Sanne om dat ene formulier in te leveren. Ik noem maar wat.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline BobW

  • Forumlid
Re: Afleveringstitels
« Reactie #22 Gepost op: 14-01-2017, 21:39:20 »
Of iemand die mee ging in de leugen van Diederik.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Afleveringstitels
« Reactie #23 Gepost op: 14-01-2017, 22:19:44 »
Of iemand die mee ging in de leugen van Diederik.

en die daardoor het geld uit de pot hield........

Offline BVCADY

  • Forumlid
Re: Afleveringstitels
« Reactie #24 Gepost op: 14-01-2017, 22:25:59 »
Naar aanleiding van een tweet: (https://twitter.com/MollenHints/status/820368477965979649) waarbij wat werd gezegd werd over relaties tussen de afleveringtitels even dit;

In de AIVD kerstpuzzel of hoe deze ook al weer heette was er een reeks woorden waarbij telkens twee letters vervangen worden. Nu is dat ook al mogelijk met ZO GEDAAN en MEEGAAND, waarbij de ZO vervangen wordt door ME. Door de overgebleven letters te husselen kan dus MEEGAAND gemaakt worden.

Theorietje wat ik nu aan t opzetten ben is dat misschien door de letters ZOME te gebruiken en te hopen dat de titel van volgende week ook weer 8 letters bevat, waarvan 6 overeenkomende, we uiteindelijk een brei van letters krijgen waar we wat van kunnen maken.

Voorbeeld:

ZO GEDAAN >-- MEEGAAND >-- ONGEAARD
ZO
ME
RO

ZOMER O

Ik ben nu mooi bruisend dit stukje aan t typen, misschien dat ik het nog een keer netjes uit typ, zodat iedereen het begrijpt.  ::rofl::


Offline KiWi0501

  • Forumlid
Re: Afleveringstitels
« Reactie #25 Gepost op: 14-01-2017, 22:31:54 »
 :o Ja, dat is goed bedacht!!!! ::ok::

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Afleveringstitels
« Reactie #26 Gepost op: 14-01-2017, 22:34:07 »
Mooie BVCADY! Die ga ik even mee-volgen.

Over meegaand gesproken: door kwamen we met de tweet van IkBenDeMol ook op uit...  ???
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Afleveringstitels
« Reactie #27 Gepost op: 14-01-2017, 22:38:20 »
Naar aanleiding van een tweet: (https://twitter.com/MollenHints/status/820368477965979649) waarbij wat werd gezegd werd over relaties tussen de afleveringtitels even dit;

In de AIVD kerstpuzzel of hoe deze ook al weer heette was er een reeks woorden waarbij telkens twee letters vervangen worden. Nu is dat ook al mogelijk met ZO GEDAAN en MEEGAAND, waarbij de ZO vervangen wordt door ME. Door de overgebleven letters te husselen kan dus MEEGAAND gemaakt worden.

Theorietje wat ik nu aan t opzetten ben is dat misschien door de letters ZOME te gebruiken en te hopen dat de titel van volgende week ook weer 8 letters bevat, waarvan 6 overeenkomende, we uiteindelijk een brei van letters krijgen waar we wat van kunnen maken.

Voorbeeld:

ZO GEDAAN >-- MEEGAAND >-- ONGEAARD
ZO
ME
RO

ZOMER O

Ik ben nu mooi bruisend dit stukje aan t typen, misschien dat ik het nog een keer netjes uit typ, zodat iedereen het begrijpt.  ::rofl::



Leuk bedacht en zou ook goed passen bij hoe de afleveringen ook een soort vervolgverhaal in zich hebben.

Offline BVCADY

  • Forumlid
Re: Afleveringstitels
« Reactie #28 Gepost op: 14-01-2017, 22:39:09 »

Ander voorbeeld:

ZO GEDAAN >-- MEEGAAND >-- GEDAANTE
ZO
ME
TE


Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Afleveringstitels
« Reactie #29 Gepost op: 14-01-2017, 22:41:54 »
Ik moet gelijk denken aan die GEDAANTE in een sweater met een rode rugzak op de fontein bij de executie.  8)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline BVCADY

  • Forumlid
Re: Afleveringstitels
« Reactie #30 Gepost op: 14-01-2017, 22:43:53 »
Ik moet gelijk denken aan die GEDAANTE in een sweater met een rode rugzak op de fontein bij de executie.  8)

Vond ik ook al een beetje out of place.

Hier een google docsje om nieuwe opties in te plaatsen:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1FbejkANHR62c-roA1I8Q1ez143zvui3afkQj7j2hiFw/edit?usp=sharing

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Afleveringstitels
« Reactie #31 Gepost op: 14-01-2017, 22:47:06 »
Ik moet gelijk denken aan die GEDAANTE in een sweater met een rode rugzak op de fontein bij de executie.  8)
Dit vond ik ook een apart shot...

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Afleveringstitels
« Reactie #32 Gepost op: 14-01-2017, 22:48:09 »
Sigrid speelde in de film Zomer ::vergroot::

Maar ik vrees dat het te veel op gaat vallen als alle titels deze vorm krijgen.
...óf niet!

Offline BVCADY

  • Forumlid
Re: Afleveringstitels
« Reactie #33 Gepost op: 14-01-2017, 22:50:30 »
Sigrid speelde in de film Zomer ::vergroot::


Welke films nog meer?
Overspel
ZOMER O.... (even er van uitgaande dat ie zo door gaat.

nooouuhhh, klikt bij mij wel hoor.

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Afleveringstitels
« Reactie #34 Gepost op: 14-01-2017, 23:20:36 »
Hier een lijstje met films waar sigrid in speelt
« Laatst bewerkt op: 14-01-2017, 23:22:36 door Enermol »

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Afleveringstitels
« Reactie #35 Gepost op: 14-01-2017, 23:23:08 »
Welke films nog meer?
Overspel
ZOMER O.... (even er van uitgaande dat ie zo door gaat.

nooouuhhh, klikt bij mij wel hoor.

Als we deze lijn doortrekken: aflevering 3 RO - aflevering 4 VE - aflevering 5 - RS - aflevering 6 PE - aflevering 7 L- - aflevering 8 -- aflevering 9 -- (aflevering 10 heeft geen titel toch?)

Dan zou er na Overspel nog een film/serie met vijf letters moeten komen (de enige optie is Prins als ik die Wiki bekijk). Óf 'OMED', om DEMOL in omgekeerde volgorde te krijgen.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline BVCADY

  • Forumlid
Re: Afleveringstitels
« Reactie #36 Gepost op: 14-01-2017, 23:25:29 »
(aflevering 10 heeft geen titel toch?)

Of 'OMED', om DEMOL in omgekeerde volgorde te krijgen.

Wist ik niet,

Check ff de docs, heb een paar opties voor titels 'gekraakt'

Begin wel nu te twijfelen waarom ZO zou moeten worden inbegrepen bij deze theorie, want we kijken verder alleen naar mogelijke nieuwe letters in de titels. (hoever kun je vooruitvoorspellen haha)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Afleveringstitels
« Reactie #37 Gepost op: 14-01-2017, 23:28:29 »
Wist ik niet,

Check ff de docs, heb een paar opties voor titels 'gekraakt'

Begin wel nu te twijfelen waarom ZO zou moeten worden inbegrepen bij deze theorie, want we kijken verder alleen naar mogelijke nieuwe letters in de titels. (hoever kun je vooruitvoorspellen haha)

Ik zou het héél knap vinden als je hier iets geloofwaardigs van weet te maken. Allereerst lijken mij 'Aandroeg' en 'Ongeaard' geen plausibele titels.  :P
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline BVCADY

  • Forumlid
Re: Afleveringstitels
« Reactie #38 Gepost op: 14-01-2017, 23:31:00 »
Allereerst lijken mij 'Aandroeg' en 'Ongeaard' geen plausibele titels.  :P

Vind t altijd heel tof om dit soort dingen door te spitten. Kan alleen niet makkelijk denken in 8 letter combinaties waar 2 woorden worden gevormd (zoals ZO GEDAAN).

gebruik in de tussentijd deze site voor anagrammen:
http://www.wordplays.com/nl/anagrammen-oplosser

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Afleveringstitels
« Reactie #39 Gepost op: 14-01-2017, 23:40:39 »
Vind t altijd heel tof om dit soort dingen door te spitten. Kan alleen niet makkelijk denken in 8 letter combinaties waar 2 woorden worden gevormd (zoals ZO GEDAAN).

gebruik in de tussentijd deze site voor anagrammen:
http://www.wordplays.com/nl/anagrammen-oplosser

'Goed naar' of 'Naar goed' kom ik op. Lijkt ook niet echt iets. Het hoeft natuurlijk ook niet per se 'Overspel' te zijn.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'