Dus jullie willen op mij jagen/so you think you can dance -> Vincent
...zo gedaan ( zo gezegd, zo gedaan) uitspraak -> Vincent "Er moet iemand naar huis"
Bereid je aan te passen aan anderen-> Yvonne zat in het groepje met Thomas en Imanuelle maar ging in op de vraag om hulp van Jochem. ze was bereid zich aan te passen.
Meegaand-> Yvonne was dus meegaand.
Conclusie Yvonne viel vorige week af omdat ze vol had ingezet op ->Roos. Conclusie Roos is de volgende afvaller.
Einde verhaal: dus einde verhaal voor ->Roos.
Buitengewoon Roos in aflevering 3: "Sigrid had volledig de leiding, en dat deed ze buitengewoon goed." ( met dank aan hulpmol)
Meer dan normaal Jochem zegt na het afvallen van Sigrid: "Het was tot nu toe, vind ik echt, het meest dramatische moment" meer dan normaal dus.
Leiding hebben ->Jeroen had bij de veiling aflevering 5 feitelijk de leiding omdat hij penningmeester was en de pot kon verzekeren.
Teugels in handen ->Aan het begin van de trail zit ->Jeroen in de huifkar met de teugels in handen en hij zegt: "Ja, dat was wel een verrassing. Ik dacht : Er komt een koetsier of we worden in die huifkarren gereden. Maar we moesten het zelf doen, we moesten zelf de huifkarren besturen en zelf mennen