ik vond het geen goede aflevering laat ik daar mee beginnen. puur omdat ik het idee heb dat we als molspeurders enorm weinig kregen om mee te speuren.
t geld is allemaal gevonden omdat t voor t oprapen lag.
dat er nooit 4 mensen allemaal hun vrijstelling zouden inleveren, was overduidelijk. de vraag riep zich op gegeven moment zelfs op bij mij of er wel een mol was.de opdrachten in deze afl zie ik echt als opwarmrondes en hopelijk word ik daarin niet teleurgesteld
wat ik wel een enorme verademing vindt is t terugdringen van de biecht , voor tijdens en na de opdrachten. vaak met overduidelijke zaken, want we hebben ze net gezien.
nu werd t spel duidelijk doordat we t zagen, niet doordat kandidaat 1 , 3 en 5 in hun biecht er iets over te zeggen hadden.
ik vind kritiek/discussie iets wat dit forum levendig houdt en dus prima.dus applaus voor de starter van het topic, applaus voor de makers dat ze naar onze kritiek luisteren en applaus voor iedereen die ondanks alles hier al zoveel jaar komt. zij maken samen voor mij widm tot meer dan een tv spel, want anders had ik net zo goed rad van fortuin kunnen kijken