Auteur Topic: Afvallerstheorie?  (gelezen 50480 keer)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Afvallerstheorie?
« Reactie #140 Gepost op: 8-02-2017, 10:36:35 »
Ter aanvulling op mijn vorige post denk ik inderdaad dat Sanne de volgende afvaller wordt. Op zoek naar haar tweede poster zien we dit shot van haar:



Meteen na een van zijn biechten zien we dezelfde poster bij Jeroen, maar dan in het rood. Bij Sanne is de poster wit, maar zijn er wel een rode plas bloed en een kruis zichtbaar. Daarnaast waren zowel Sanne als Jeroen in beeld toen Art zijn laatste 'naar huis' uitsprak aan het einde van aflevering 4.

Ik hou het er dus even op dat 'naar huis' nog geldt. Wel even checken of er in aflevering 6 nog opvallende rode zaken verschijnen nadat een bepaalde kandidaat in beeld is geweest. En het zal ook nog wel een keer voorkomen dat er niemand afvalt, toch? Misschien wel helemaal geen afvaller komende zaterdag.

EDIT: Tenzij Sanne de mol is (wat ik niet denk). In dat geval zouden de pistolen en plas bloed op de witte variant van de poster kunnen staan voor het feit dat zij als mol Jeroen geëlimineerd heeft.

Als je gelijk hebt kan ik wel stoppen met de pool. Heb Sanne als winnares al vanaf het begin  ::rofl::

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afvallerstheorie?
« Reactie #141 Gepost op: 8-02-2017, 10:38:05 »
Als je gelijk hebt (...)

Hoe vaak is dat al voorgekomen? ::rofl::
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afvallerstheorie?
« Reactie #142 Gepost op: 8-02-2017, 12:13:54 »
Wie is de volgende afvaller? Niet Jochem, want hij heeft nog een joker. Mogelijk genoeg om een test mee door te komen. We nemen aan dat er waarschijnlijk een aflevering aankomt waarin niemand naar huis gaat. Als dat afl. 6 is, dan valt Jochem daar van zelf niet af. En de volgende afl. 7 mogelijk niet vanwege die joker.
Tijdens de opdracht, jokers stempelen, heeft Jochem iets gezegd van ; "ik spaar jokers" Dat zeg je niet als je er maar 1 hebt, toch? Het klinkt als meervoud. Bij de Kermisopdracht hebben we niet kunnen zien hoe Jochem in zijn attractie terecht is gekomen. Het zou kunnen dat hij een joker heeft gehengeld uit die automaat. Is dat zo, dan heeft hij er nu in ieder geval 2. Dat zou voldoende moeten zijn om niet af te vallen in afl.7 en mogelijk zelfs niet in 8.


Ze hebben 2 jokers per keer gebrandmerkt. Dus vandaar dat hij jokers heeft
klaar voor de strijd

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Afvallerstheorie?
« Reactie #143 Gepost op: 8-02-2017, 14:44:23 »
Wie is de volgende afvaller? Niet Jochem, want hij heeft nog een joker. Mogelijk genoeg om een test mee door te komen. We nemen aan dat er waarschijnlijk een aflevering aankomt waarin niemand naar huis gaat. Als dat afl. 6 is, dan valt Jochem daar van zelf niet af. En de volgende afl. 7 mogelijk niet vanwege die joker.
Tijdens de opdracht, jokers stempelen, heeft Jochem iets gezegd van ; "ik spaar jokers" Dat zeg je niet als je er maar 1 hebt, toch? Het klinkt als meervoud. Bij de Kermisopdracht hebben we niet kunnen zien hoe Jochem in zijn attractie terecht is gekomen. Het zou kunnen dat hij een joker heeft gehengeld uit die automaat. Is dat zo, dan heeft hij er nu in ieder geval 2. Dat zou voldoende moeten zijn om niet af te vallen in afl.7 en mogelijk zelfs niet in 8.


Er ging al eens een kandidaat naar huis die na het rode scherm 4 jokers uit zijn sok te voorschijn haalde. Hij was ook aan het sparen  ::rofl::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Afvallerstheorie?
« Reactie #144 Gepost op: 11-02-2017, 21:35:55 »
De 'naar huis' theorie klopt nog steeds. Dat zou betekenen dat Imanuelle volgende week het spel zou moeten verlaten..

Ik heb het even in een video gezet, hoop dat het wat duidelijker is. (Let niet te veel op mijn bewerking-skills, het is snel in elkaar geflanst)

Met dank aan Blip natuurlijk voor het ontdekken van deze theorie!  ::ok::

Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo

Link: https://youtu.be/NgiXpqbY8gc
« Laatst bewerkt op: 11-02-2017, 23:53:31 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: Afvallerstheorie?
« Reactie #145 Gepost op: 12-02-2017, 00:08:29 »
De 'naar huis' theorie klopt nog steeds. Dat zou betekenen dat Imanuelle volgende week het spel zou moeten verlaten..

Ik heb het even in een video gezet, hoop dat het wat duidelijker is. (Let niet te veel op mijn bewerking-skills, het is snel in elkaar geflanst)

Met dank aan Blip natuurlijk voor het ontdekken van deze theorie!  ::ok::

Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo

Link: https://youtu.be/NgiXpqbY8gc



Leuk, en ja het klopt nog steeds!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Afvallerstheorie?
« Reactie #146 Gepost op: 12-02-2017, 13:19:24 »
Ik kan me herinneren dat Imanuelle al eerder naar huis had moeten gaan volgens die theorie? Dan klopt hij toch niet? Ze zit nog steeds in het spel.
(daarbij vind ik zelf dat een theorie waarvoor je allerlei uitzonderingen moet bedenken om hem kloppend te krijgen geen kloppende theorie meer is, maar dat is persoonlijk)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Afvallerstheorie?
« Reactie #147 Gepost op: 12-02-2017, 14:02:02 »
Ik kan me herinneren dat Imanuelle al eerder naar huis had moeten gaan volgens die theorie? Dan klopt hij toch niet? Ze zit nog steeds in het spel.
(daarbij vind ik zelf dat een theorie waarvoor je allerlei uitzonderingen moet bedenken om hem kloppend te krijgen geen kloppende theorie meer is, maar dat is persoonlijk)

In die aflevering zei Art later nog eens 'naar huis', net als in aflevering 2. Tot nu toe is wel altijd steeds degene afgevallen als Art voor het laatst in de aflevering (wel voor het openen van de laptop) 'naar huis' zei.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afvallerstheorie?
« Reactie #148 Gepost op: 12-02-2017, 19:27:31 »
Ik denk ook dat Imanuelle weg moet, maar perse om deze theorie. Als ze echt vol op Diederik zit, gaat ze er zeker uit..
Frankje Lapi

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Afvallerstheorie?
« Reactie #149 Gepost op: 18-02-2017, 21:37:45 »
De 'naar huis' theorie klopt nog steeds. Deze week waren Diederik, Imanuelle en Jochem in beeld bij de laatste keer dat Art zei 'naar huis'. Volgende week dus exit voor Jochem of Diederik..
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Afvallerstheorie?
« Reactie #150 Gepost op: 18-02-2017, 21:38:23 »
De 'naar huis' theorie klopt nog steeds. Deze week waren Diederik, Imanuelle en Jochem in beeld bij de laatste keer dat Art zei 'naar huis'. Volgende week dus exit voor Jochem of Diederik..

Zoo nouu lekker duidelijke tip. :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Aryogaton

  • Forumlid
Re: Afvallerstheorie?
« Reactie #151 Gepost op: 18-02-2017, 22:04:47 »
Theorie klopt nog steeds... :D

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Afvallerstheorie?
« Reactie #152 Gepost op: 18-02-2017, 22:18:03 »
Ik zou wel graag uitsluitsel willen over Jochem of Diederik ;)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Afvallerstheorie?
« Reactie #153 Gepost op: 18-02-2017, 22:33:21 »
Hier het moment waar Art de twee woorden weer eens uitsprak. Ze houden het tenminste nog spannend wie de finalisten worden
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Afvallerstheorie?
« Reactie #154 Gepost op: 18-02-2017, 22:45:59 »
Een afvaller en de verliezend finalist...

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afvallerstheorie?
« Reactie #155 Gepost op: 18-02-2017, 22:48:55 »
Ook in aflevering 4 sprak Art zijn laatste 'naar huis' uit toen er twee kandidaten in beeld waren: Jeroen en Sanne. Er waren toen extra aanwijzingen voor het afvallen van Jeroen. Eén van die aanwijzingen zat in de aflevering waarin hij afviel.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Afvallerstheorie?
« Reactie #156 Gepost op: 18-02-2017, 22:51:17 »
Een afvaller en de verliezend finalist...

Dat klopt. Ik denk dat Diederik afvalt en Jochem de verliezend finalist is. Sanne wint en Thomas is de Mol. Kees closed.  ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afvallerstheorie?
« Reactie #157 Gepost op: 19-02-2017, 09:52:50 »
Mogelijke aanvullende afvallershint voor Jochem i.h.k.v. de naarhuistheorie:
Na de porto-opdracht zien we onderstaand shot van Jochem achterin het busje, waarin hij vertelt dat zijn joker gejat is. We horen het nummer Thirteen van Johnny Cash. Het eerste couplet daarvan gaat als volgt:

Bad luck wind been blowing at my back
I was born to bring trouble to wherever
I'm at Got the number thirteen tattooed on my neck
When the ink starts to itch, then the black will turn to red


Will turn to red...volgende keer een rood scherm voor Jochem? Tevens verblijft Jochem in hotelkamer 508 (5+0+8=13), maar dat zal vast toeval zijn, aangezien ze op dat moment niet kunnen weten of hij af zal vallen. Verder heeft iemand in een ander topic al genoemd dat er een haas te zien is in de teaser van de volgende aflevering, ten teken dat iemand 'het haasje' zou kunnen zijn. De haas verschijnt direct na Jochem in beeld.



Ook zien we tijdens de test van aflevering 6 dat Jochem achter een boom 'verdwijnt', op dezelfde manier als Jeroen achter een rood gordijn 'verdween' tijdens de test van aflevering 5.

« Laatst bewerkt op: 19-02-2017, 10:03:03 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Marcoach

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afvallerstheorie?
« Reactie #158 Gepost op: 23-02-2017, 12:58:50 »
Ja, die haas is precies te zien na Thomas, Sanne en Jochem. Kortom, Diederik is het haasje...

Ik zie ik zie wat jij niet ziet... hoezo tunnelvisie

Offline Shenzi26

  • Forumlid
Re: Afvallerstheorie?
« Reactie #159 Gepost op: 23-02-2017, 14:29:32 »
Ja, die haas is precies te zien na Thomas, Sanne en Jochem. Kortom, Diederik is het haasje...




De haas is het filmpje uitgesprongen... ;D
« Laatst bewerkt op: 23-02-2017, 14:56:37 door Shenzi26 »