Auteur Topic: Complimenten productie!  (gelezen 30837 keer)

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Complimenten productie!
« Reactie #60 Gepost op: 26-02-2017, 17:38:36 »
Wat fijn dat onderdelen van opdrachten al geld opleveren in plaats van alles of niets! ::bravo::
Mee eens. Er kan dan actiever gemold worden en ik denk dat dat ook gebeurt. Bv. in de ondergrondse opdracht.

Ook mee eens met wie zei dag er niet te veel jokers waren dit jaar.

Ik krijg ook het idee dat productie hier echt wel meeleest en dingen oppikt. En dat voor een miljoenenprogramma. Oh, en Oregon is prachtig, en prachtig in beeld gebracht met bijzondere locaties en veel variatie.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #61 Gepost op: 26-02-2017, 17:42:25 »
Eens! En juist omdat ze meelezen moet dit er zijn. In plaats van alle kritiek.

En, als Thomas de mol is, hebben we een supermol. Actief gemold, waardoor wij het duidelijk vinden, maar nauwelijks verdacht in groep.

En, als Thomas niet de mol is, ook een supermol omdat wij hem niet door hadden.
You'll never walk alone

Offline Convans

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 26-02-2017, 18:16:30 »
Eens! En juist omdat ze meelezen moet dit er zijn. In plaats van alle kritiek.

En, als Thomas de mol is, hebben we een supermol. Actief gemold, waardoor wij het duidelijk vinden, maar nauwelijks verdacht in groep.

En, als Thomas niet de mol is, ook een supermol omdat wij hem niet door hadden.

Eens met je laatste 2 zinnen. De mol zelf maakte dit seizoen top!  Alleen moet er een mooie combinatie zijn tussen kritiek en lovende woorden.
Want hoe mooi de locaties en de gekozen kandidaten wel niet zijn, kan je toch niet heen om enkele minpunten (die in het andere topic al uitvoerig besproken werden).

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #63 Gepost op: 26-02-2017, 18:22:35 »
Kan een productie als dit ooit zonder minpunten gemaakt worden? Wat voor perfectionisme wordt er dan wel niet verwacht van de crew? Een crew die ook nog eens afhankelijk is van de Mol, de kandidaten en hun interacties.

Ik vind het erg leuk dat er meer opdrachten doorlopen dit seizoen, en ik vind het een zeer geslaagde groep kandidaten. Hele leuke mix, gemiddeld genomen erg fanatiek. En een toplocatie!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #64 Gepost op: 26-02-2017, 18:38:27 »
En aflevering 2 was een van mijn favoriete molafleveringen ooit  ::bravo::
You'll never walk alone

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 26-02-2017, 19:28:03 »
Helemaal eens met dat dit weer een fantastisch seizoen is. Ik vind het ook een verademing dat de locatie in Amerika niet de typische (en ook zwaar toeristische) locaties als de Grand Canyon enzo zijn. Plekken die veel mensen al kennen. Dit is lekker nieuw en prachtig :)
Opdrachten vind ik ook weer leuk, tuurlijk soms zitten er opdrachten bij waar ik minder over te spreken ben, maar ze hebben van alles wat en dus voor ieder wat wils. Vind het ook super dat de focus op het spel en de mol vinden is en niet zo veel meer op jokers en vrijstellingen. Ze zijn nog wel een wezelijk onderdeel van het spel, maar het is niet zoals andere jaren wel eens is geweest dat mensen met 5 jokers op zak zaten.

De crew, kandidaten en wie er dan ook nog meer betrokken zijn bij het maken van dit programma: bedankt! ::bravo::  Iedereen week zijn er weer honderduizenden mensen die vol enthousiasme zitten te kijken. Laat die paar kritische stemmen je niet van de wijs brengen. Merendeel vind het nog steeds fantastisch en kan het aan hun reet roesten dat er in Belgie ook een heel goed programma word gemaakt die al dan niet beter/hetzelfde/slechter is dan wat er in Nederland te zien is.

Offline De Vlaming

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 26-02-2017, 20:20:38 »
Ik ben een megafan van de Vlaamse Mol en ik was een ook fan van WIDM tot en met seizoen 14, maar sinds seizoen 15 vond ik er eerlijk gezegd niets meer aan om verschillende redenen. Ik hoopte dat dit seizoen beter zou zijn, maar ik verwachtte van niet. Tegen mijn verwachtingen in is dit seizoen echt een van mijn lievelings WIDM seizoenen! Ja het is duidelijk wie de mol is, maar de groep is geweldig en ik zou zo graag Portland willen bezoeken!

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #67 Gepost op: 26-02-2017, 23:07:19 »
Ondanks dat ik misschien door sommige hier als criticaster wordt gezien op widm. Ook mijn complimenten aan t team. Er wordt echt gekeken naar de kritiek  op voorgaande seizoenen.
Zo was er dit jaar veel minder biecht tijdens t spel. Waren er aanzuenlijk minder jokers en vrijstellingen. Merci daarvoor.

Het is t team wederom gelukt om weer een leuke groep deelnemers bijeen te zetten en met de intermezzos tussen de opdrachten heb ik t idee dat we dit seizoen vrij veel vd interactie tussen de deelnemers buiten t spel konden zien. Een toevoeging die ik er aanmoedig

Offline keesisdemol

• winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 27-02-2017, 20:53:59 »
Ik vind het een prachtseizoen.  ;D helemaal als het blijkt dat Thomas niet de mol is.

Offline Lachebekje

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 5-03-2017, 12:40:25 »
Wat een geweldige beelden weer, dit hele seizoen. Je zou zo in het vliegtuig willen stappen en al die fraaie plekken in Oregon zelf willen bezoeken. En wat zou het fantastisch zijn als er volgende week twee mollen naar voren stappen ::rofl::

Offline Sven.

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 5-03-2017, 12:50:22 »
Prachtige laatste aflevering! De eerste opdracht was heel leuk bedacht. Wel jammer dat we zelf de puzzel niet kunnen maken, had ik graag willen doen. Had bijvoorbeeld later op de site gekund. Mooi dat het geen alles of niets opdracht was (zoals bijv. het ABC'tje).

De tweede opdracht was erg leuk. Leek een beetje Robinson finale achtig zo allemaal voor zichzelf. De mol heeft hierin precies hetzelfde doel als de kandidaten, ook dat vind ik mooi om te zien (zelfde als bij de stemopdracht in het Tamil dorp, etc.).

Over het algemeen dit seizoen: chapeau voor de kandidatenselectie ::bravo::. Prachtig gedaan en ik heb stuk voor stuk van ze genoten. Het was telkens weer jammer als er iemand afviel. De locatie was tevens supermooi. Dankzij jullie heb ik Oregon toch op mijn lijstje gezet van gebieden waar ik ooit een keer heen zou willen reizen.

Het was een moeilijke plaatsing, maar van alle seizoenen die ik live op TV heb gezien (seizoen 11 t/m 17), zou ik tot nu toe deze op nummer 2 willen zetten. Hoewel dat nog even afwachten is naar welke molacties Thomas de mol heeft uitgevoerd.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline xj900s

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 5-03-2017, 14:57:19 »
Ik ben fan van "Wie is de mol" vanaf het eerste uur.
Seizoen 2017 heeft prachtige kijkcijfers en prachtige kandidaten.
En toch.......

Als ik weer kijk naar de seizoenen met de mollen Miloeska, Yvonne en Dennis, dan kan ik me alleen maar afvragen: waar is het mis gegaan?
Die seizoenen vond ik veel spannender. Er werd nog eens n molboekje of joker gestolen. Onderling was er meer competitie. Of als kandidaat een nep-bericht van de mol achterlaten.
Van mij mag het wat meer sneaky. Meer list en bedrog, juist van de kandidaten.
Want zoiets kan alleen bij "wie is de mol".

Offline Lama1997

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 5-03-2017, 14:59:21 »
Ik ben fan van "Wie is de mol" vanaf het eerste uur.
Seizoen 2017 heeft prachtige kijkcijfers en prachtige kandidaten.
En toch.......

Als ik weer kijk naar de seizoenen met de mollen Miloeska, Yvonne en Dennis, dan kan ik me alleen maar afvragen: waar is het mis gegaan?
Die seizoenen vond ik veel spannender. Er werd nog eens n molboekje of joker gestolen. Onderling was er meer competitie. Of als kandidaat een nep-bericht van de mol achterlaten.
Van mij mag het wat meer sneaky. Meer list en bedrog, juist van de kandidaten.
Want zoiets kan alleen bij "wie is de mol".

En als ik dit lees vraag ik me alleen maar af: 'Waarom zet je dit niet in de daarvoor bestemde topic?' ;)

http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=60039.0
« Laatst bewerkt op: 5-03-2017, 15:06:30 door Lama1997 »

Offline xj900s

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 5-03-2017, 15:05:05 »
Handig dat je de juiste topic vermeld.....
Waar mag t naar toe?

Offline snugger

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 5-03-2017, 21:17:28 »
Een genot, dit seizoen. Vanaf aflevering 2 zit ik in de tunnel van Thomas. En telkens trapten Diederik, Sanne en Jochem daar een gat in. Ik weet het nog steeds niet zeker. Dat maakt het tot het eind spannend. daarom vind ik het leuk en daarom complimenteer ik de productie.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2017, 21:19:40 door snugger »

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 5-03-2017, 21:53:26 »
De laatste locatie, waar de mol straks bekend gaat worden was weer prachtig! Ieder jaar weer vinden ze daar zo'n ontzettend mooie, maar ook weer unieke locatie voor!

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 5-03-2017, 21:54:13 »
Er werd nog eens n molboekje of joker gestolen.

Want dat gebeurde niet? joker van jochem gestolen. Jochems boekje gestolen/gevonden. Thomas' vragenllijst gestolen

Offline Christie

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 6-03-2017, 00:45:27 »
Prachtig seizoen, een van mijn favo's. Niet een overdaad aan jokers en gelukkig geen zwarte vrijstelling. Mooie mix van kandidaten, prachtige natuurbeelden en een mooie kijk in de Oregon keuken.
Hints waar je veel kanten mee op kunt ( althans waar wij veel kanten mee op kunnen). En een prima mol gekozen regie: Jochem en als hij kandidaat is de beste kandidaat ever!!!!

Offline Retep

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 6-03-2017, 09:29:24 »
Totale verwarring, 3x switches op het eind, een keer omdat het moet 2 x omdat het kan, maar een persoon zit goed op de mol en behalve Sanne hebben de andere 2 overduidelijk gemolt door de hele serie heen.

Bondje Jochem Sanne doet Jochem besluiten op Sanne te gaan
Bondje Jochem Sanne doet Sanne juist besluiten op Thomas te gaan

Wantrouwen ontmoet hier vertrouwen.

Ik kijk alle seizoenen van de mol. De Belgische incluis.

Als je dit seizoen niet kan waarderen weet ik niet hoeveel mindfuck je nog verwacht van dit programma. Dit is nog nooit voorgekomen en dit is precies waar het hele programma om draait. 

Wat mij betreft top 3 seizoen.

Offline Lachebekje

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 6-03-2017, 18:39:45 »

Wat mij betreft top 3 seizoen.

Wat mij betreft mooiste en beste seizoen ooit, en zeker ook de beste mol. Ook een briljant einde van aflevering 9, waarin de uitslag al bekend gemaakt wordt.