Ben ik de enigste die het raar vind dat er geen penningmeester is?
er zit 4200 euro in de pot, het hoogste bedrag na aflevering 2 in jaren.. Wie beheert dit geld? Het blijft Wie is de mol en geld kan verdwijnen..
Waarom stemde Imanuelle niet mee in de rechtbank? Ze stak geen enkele keer haar hand op als er op een verdachte werd gestemd.
Hoewel ik vind dat we met veel vragen zitten (geen penningmeester? Imanuelle die niet meestemt?, waarom krijgt alleen Diederik kans op een vrijstelling? waarom hebben Roos en Jeroen weer opdrachten apart van de groep? vind ik WEL dat het een boeiend verhaal is. De aflevering zat qua locaties, opdrachten an sich, en spelinhoud goed in elkaar.
Het is velen malen beter dan vorig jaar
, maar ik zie nog steeds verbetering. Al dan niet in sfeer dit keer, maar misschien wel in duidelijkheid in waarom bepaalde dingen gebeuren. Niet alles hoeft open gegooid te worden maar ik vind het wel interessant om te weten waarom juist de 3 personen weg werden gehaald bij de fabriek en niet iemand anders? Was dit willekeurig? want als je steeds dezelfde mensen los stelt van de groep hebben hun dus minder kans op informatie. Ik vind het dus soms ook een beetje oneerlijk voor een eventuele afvaller. Losse groepjes opdrachten zijn tof en ik heb een paar jaar geleden wel eens gezegd dat er teveel chaos is in aflevering 1 & 2 met 10 kandidaten maar ze moeten wel de kans krijgen om als groep elkaar aan het werk te zien. Als dit pas in aflevering 3 gebeurt zijn er dus 2 afvallers die 0 opdrachten en-group hebben gespeeld en dat vind ik moeilijk..