Auteur Topic: Complimenten productie!  (gelezen 30680 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Complimenten productie!
« Reactie #20 Gepost op: 15-01-2017, 12:44:01 »
Stel iemand van de productie komt hier. En ziet naast de gebruikelijke topics alleen dat kritiektopic dan snap ik dat je daarvan baalt na dat harde werk.

Of je bent heel blij dat fans zo betrokken zijn dat ze meedenken. Complimenten en commentaar kunnen prima door elkaar heen lopen.

Offline siz

  • Forumlid
Re: Complimenten productie!
« Reactie #21 Gepost op: 15-01-2017, 12:49:29 »
Het is een fijne mix van opdrachten en commentaren, tot nu toe. Prima gedaan. En hopelijk nog geen definitieve hint erin. Dat is namelijk nergens voor nodig (ookal blijven wij er natuurlijk wel naar zoeken, lekker dubbel  :P)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Complimenten productie!
« Reactie #22 Gepost op: 15-01-2017, 12:52:37 »
Fijn dat er ook een tegenwicht is tov het topic met de negatieve zaken!

En ik moet inderdaad ook al complimenten geven aan de productie. Dit jaar is (tot heden) zoveel beter als vorig jaar. Steeds beter wordende beelden, heel mooie spanning in de opdrachten, tot heden leuke opdrachten, leuke kandidaten bij elkaar gevonden, en zoals al gezegd: er zijn nog zovelen die zomaar de mol zouden kunnen zijn. Je kan eigenlijk nog bijna niemand definitief afschrijven, en dat is absoluut een compliment waard na aflevering 2!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Complimenten productie!
« Reactie #23 Gepost op: 18-01-2017, 16:10:34 »
Random compliment van mijn kant: Beatlemuziek als Jochem in de achtbaan zit ::bravo::
...óf niet!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Complimenten productie!
« Reactie #24 Gepost op: 22-01-2017, 08:31:00 »
Het voelt nieuw in een oud jasje ;)
Precies dit verwoordt ook wat ik van deze serie vind. Er is volgens mij ook veel meer geld te verdienen dan in voorgaande series. De kandidaten zijn gehaaider, het is minder een schoolreisje, spelen het spel, stelen zelfs dingen van elkaar, proberen echt geld te verdienen en ondertussen de mol te vinden. Na drie afleveringen is dit best een goede serie aan het worden  ::jaja:: (alleen volgende week lijkt er een soort veiling te komen en misschien wel pot leeg?  ???)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Complimenten productie!
« Reactie #25 Gepost op: 22-01-2017, 10:59:53 »
Chapeau productie voor weer een heerlijke aflevering!!! ::bravo::

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Complimenten productie!
« Reactie #26 Gepost op: 23-01-2017, 18:38:40 »
Chapeau productie voor weer een heerlijke aflevering!!! ::bravo::

+1 !!!

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Complimenten productie!
« Reactie #27 Gepost op: 23-01-2017, 18:55:26 »
Eén voorbeeld van de vele complimenten die ik zou kunnen uitdelen:

De silhouetten van de kandidaten tegen de achtergrond van door vuurwerk verlichte branding in de avondschemering, mooi contrastrijk in beeld gebracht.

Net weer dat beetje extra, waardoor mijn geliefde serie nóg fijner wordt.


'Geef mij (...), mooie landschappen of een prachtige zonsondergang en ik ben gelukkig'.


'Muziekje' moet op de plaats van de puntjes staan, maar dat geldt voor Jeroen KIDV, niet voor mij, want anders hoor ik niet wat er gezegd wordt op tv. Minstens net zo belangrijk als de beelden.




Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Complimenten productie!
« Reactie #28 Gepost op: 12-02-2017, 22:08:00 »
Erg leuk trouwens dat ze naar de feedback van hier geluisterd hebben  ::jaja::
Iemand riep vorig seizoen dat juist het verdienen van geld beloond zou moeten worden, en dat hebben ze dus gewoon gedaan! Top  ::bravo::
You'll never walk alone

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: Complimenten productie!
« Reactie #29 Gepost op: 12-02-2017, 22:18:21 »
En we riepen ook dat het te veel om jokers en vrijstellingen ging. Dat lijkt nu dus wel mee te vallen. Althans.. Dit werd door een casual kijker in mn huis opgemerkt.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: Complimenten productie!
« Reactie #30 Gepost op: 12-02-2017, 22:57:12 »
En we riepen ook dat het te veel om jokers en vrijstellingen ging. Dat lijkt nu dus wel mee te vallen. Althans.. Dit werd door een casual kijker in mn huis opgemerkt.
Het is dan wel weer jammer dat het Molschap dit jaar meer om het branden van een stempel of het schrijven van een M gaat...

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Complimenten productie!
« Reactie #31 Gepost op: 12-02-2017, 23:12:31 »
Dat zijn aannames, het is immers nog niet zeker dat Thomas het is ;)

Al denk ik van wel ;D. En dan is het een goeie ook. Gezien het vertrouwen in de groep en de lage potstand ;)
You'll never walk alone

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Complimenten productie!
« Reactie #32 Gepost op: 12-02-2017, 23:22:45 »
Erg leuk trouwens dat ze naar de feedback van hier geluisterd hebben  ::jaja::
Iemand riep vorig seizoen dat juist het verdienen van geld beloond zou moeten worden, en dat hebben ze dus gewoon gedaan! Top  ::bravo::
Dit! En sowieso van mij en mijn familie uit ( :P) een compliment voor aflevering 6! Erg mooi ::bravo::

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Complimenten productie!
« Reactie #33 Gepost op: 12-02-2017, 23:47:42 »
Geweldig seizoen  ::bravo::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Complimenten productie!
« Reactie #34 Gepost op: 13-02-2017, 00:12:18 »
En dan is het een goeie ook. Gezien het vertrouwen in de groep en de lage potstand ;)

Ook ik vind Thomas een goede mol, maar niet per sé door de lage potstand. De veiling is de oorzaak van de lage pot, niet de mol.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Complimenten productie!
« Reactie #35 Gepost op: 13-02-2017, 00:40:10 »
Inderdaad. Een veiling maakt het een Mol wel erg makkelijk. Volgend jaar maar eens geen veiling?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Hans97

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Let's go amigo! 🎶🎶
Re: Complimenten productie!
« Reactie #36 Gepost op: 13-02-2017, 00:50:59 »
Van mij uit ook zeker complimenten aan de productie.
Laat ik positief beginnen; prachtig land, leuke kandidaten, sfeer is goed, over het algemeen leuke opdrachten die ook geld opleveren dit is vooral een punt waar ik de productie een compliment voor wil geven aangezien er de laatste jaren vaak opdrachten bij zaten met of te weinig tijd of maar één kans om geld binnen te halen.

Nu de wat mindere/verbeter punten: In het begin van het seizoen liepen de opdrachten in elkaar over dit zorgde voor een bepaalde spanning dit heb ik helaas alleen de eerste twee afleveringen gezien.

De vrijstellingen in de eerste twee afleveringen al vind ik dit eigenlijk ook een positief punt omdat ze niet regelrecht bepaalden wie er in de finale stond en omdat de eerste afleveringen een loterij zijn.

Veiling opdracht waardoor de eerste afleveringen er misschien niet zo zeer toe deden (het geld gaat toch wel weer uit de pot).

Jokergrijpmachine in de kermis opdracht had wat duidelijker mogen zijn niet heel belangrijk.

In het algemeen mag de uitleg voor ons inderdaad ook weleens wat duidelijker ik heb al gelezen door op de wie is de mol site extra uitleg te posten, dit lijkt mij op zich een best goed plan.

En dan kom ik bij mijn laatste punt; er zijn afleveringen geweest waarin de mol niet veel heeft gedaan of had kunnen doen lijkt het wel, al komen we daar pas in aflevering 10 achter.

Al met al vind ik het tot nu toe een van de betere seizoenen en verwacht ik ook van de volgende afleveringen te genieten. Dankjewel Wie is de Mol Crew.  ::ok:: ;)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Complimenten productie!
« Reactie #37 Gepost op: 13-02-2017, 08:28:55 »
Ik ben ook HEEL blij dat er niet zoveel jokers en vrijstellingen te vinden zijn dit seizoen. Houden zo

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Complimenten productie!
« Reactie #38 Gepost op: 13-02-2017, 08:35:27 »
Ik ben ook HEEL blij dat er niet zoveel jokers en vrijstellingen te vinden zijn dit seizoen. Houden zo

Sluit ik me bij aan. En de extra aandacht voor wat er in de groep gebeurt vind ik ook erg leuk. Net als dat sommige opdrachten weer een lekker mysterieus sfeertje hebben (pretpark, underground) en natuurlijk dat een grote hint ontbreekt. Je kan merken dat er naar tips en kritiek geluisterd is en dat is natuurlijk fantastisch. ::bravo::

En wat heerlijk om Leonard Cohen in WIDM te horen (Avalanche)! ::trots::

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Complimenten productie!
« Reactie #39 Gepost op: 13-02-2017, 16:42:20 »
Ik ben ook HEEL blij dat er niet zoveel jokers en vrijstellingen te vinden zijn dit seizoen. Houden zo

de kans is groot dat er nog veel gaan komen. we hebben nog geen zwarte vrijstelling gehad..
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online