Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
5+5=10. De tiende letter van het alfabet is de J. De elfde letter is de K.Dus 5+5=10=J.11=K.De losse 9=I. (Of 5+5-1, als we alleen de 1en, 2en en 5en mogen gebruiken)2+2=4=DDubbel 11=22=V.Dan krijg je JKIDV, oftwel Jeroen Kijk in de Vegte. Maar waarschijnlijk wil ik er te graag iets in zien.
De 5 is de V van Soldaat van Oranje!
Als je het ene setje getallen optelt en het andere setje laat je ongemoeid en een ander setje doe je gewoon random maal 2, dan heb je geen waterdichte hint.
Maar mogelijk zit er toch iets in een aantal van die paren, want ik kan me niet meer herinneren dat we er andere jaren zoveel vonden.
Al kan het nog altijd toeval zijn uiteraard of een spelletje van de regisseur.
In de trailer van aflevering 3 zit Sanne met Thomas in een auto. Rechts in beeld staat heel duidelijk het getal 22 op een roze deur. Wéér dubbel 2.
De 5 is als Romeins cijfer V wel te associeren met Soldaat van Oranje, het logo daarvan.
Ha, daar is alvast één tweelinggetal van de volgende week. En dan ook nog de door mij zo geliefde tweetjes. Merci!
Ik weet niet goed waar dit te plaatsen, en ik weet ook niet of het reeds is gepost, maar ik heb net even de executies van aflevering 1 en 2 bekeken, en toeval of niet, er worden telkens 4 groene schermen getoond alvorens het 5e scherm rood is... Misschien iets om in de gaten te houden bij de komende aflevering?
En Diederik Jekel is op 22 juni jarig...
En 22% van de stemmers op widm.nl denkt dat Diederik de mol is.Dat kan geen toeval meer zijn!
Art weet niet wie eruit gaat volgens mij (hoewel 'ie vorige week wel wist dat er iemand langzamer was geweest) dus dat zou OF toeval OF montage moeten zijn.
Deze is niet zo héél ver gezocht en dus vast al eerder door iemand gezien: Thomas Cammaert is geboren in 1984.1 + 9 + 8 + 4 = 22.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
350 gasten en 7 vaste bezoekers