Poll

Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol?

Bella Hay
9 (6.4%)
Emilio Guzman
12 (8.6%)
Jan Versteegh
25 (17.9%)
Jean-Marc van Tol
12 (8.6%)
Loes Haverkort
23 (16.4%)
Olcay Gulsen
15 (10.7%)
Ron Boszhard
5 (3.6%)
Ruben Hein
5 (3.6%)
Simone Weimans
11 (7.9%)
Stine Jensen
23 (16.4%)

Totaal aantal stemmen: 140

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2018  (gelezen 507192 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #360 Gepost op: 10-06-2017, 14:04:38 »
Ron Boszhard zou ik super leuk vinden als kandidaat! Ook z'n broer Carlo mag van mij meedoen. Evenals Irene Moors. Misschien in de toekomst :)
er was eens......

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #361 Gepost op: 10-06-2017, 15:02:41 »
Saar Koningsberger was ’s avonds op 23 mei nog in Nederland.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #362 Gepost op: 10-06-2017, 17:01:58 »
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #363 Gepost op: 10-06-2017, 17:13:41 »
Nee joh, en zo gemakkelijk zal men het echt niet maken denk ik. Ik heb misschien nog wel een verrassende naam: Andre Kuipers.

Op zijn Twitter heeeeeeel veel retweets


En op zijn Instagram een bjzonder bericht: "beste volgers, sorry dat ik de laatste tijd zo weinig gepost heb, de reden dat ik niet zoveel ruimte had in mijn agenda is omdat ik bezig was met de lancering van mijn nieuwe app! Nu verkrijgbaar voor Iphone, Ipad, Ipod, Ipaid en blackberry! Ook komt er een unieke versie voor spacestation!* geniet ervan! *playstation"

Natuurlijk kost zo'n app veel tijd, maar het is wel een knappe dekmantel natuurlijk  ::vergroot:: Kan iemand uitzoeken of hij ergens in Nederland was voor een lezing o.i.d de laatste tijd?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #364 Gepost op: 10-06-2017, 17:24:19 »
Nee joh, en zo gemakkelijk zal men het echt niet maken denk ik. Ik heb misschien nog wel een verrassende naam: Andre Kuipers.

Op zijn Twitter heeeeeeel veel retweets


En op zijn Instagram een bjzonder bericht: "beste volgers, sorry dat ik de laatste tijd zo weinig gepost heb, de reden dat ik niet zoveel ruimte had in mijn agenda is omdat ik bezig was met de lancering van mijn nieuwe app! Nu verkrijgbaar voor Iphone, Ipad, Ipod, Ipaid en blackberry! Ook komt er een unieke versie voor spacestation!* geniet ervan! *playstation"

Natuurlijk kost zo'n app veel tijd, maar het is wel een knappe dekmantel natuurlijk  ::vergroot:: Kan iemand uitzoeken of hij ergens in Nederland was voor een lezing o.i.d de laatste tijd?

26 mei heeft hij een tentoonstelling geopend bij Space Expo Noordwijk.
« Laatst bewerkt op: 10-06-2017, 17:42:57 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #365 Gepost op: 10-06-2017, 18:40:39 »
Wie misschien ook nog een optie is; Sipke Jan Bousema. Na 13 mei nog 1 retweet verstuurd (27 mei). Misschien de laatste jaren niet meer zo bekend, maar in principe nog bekend genoeg, toch?? Vraag is wel of ze een voormalig wie is de mol? junior presentator mee laten doen. Oh, ook een robinsonnetje...
Ik ga er eigenlijk niet vanuit, maar wil zijn naam hier toch even noemen.

Update: inmiddels tweets van anderen gevonden waaruit blijkt dat hij begin Juni in Nederland was.
« Laatst bewerkt op: 10-06-2017, 19:15:11 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #366 Gepost op: 10-06-2017, 19:18:08 »
Saar Koningsberger was ’s avonds op 23 mei nog in Nederland.

Dank! daarom vind ik het zo fijn als we met z'n allen zoeken, want ik check niet elke site of mensen toch in NL zijn. Ik vond haar een realistische naam. Maar dank voor het checken, die kan er dan af.

Andre Kuipers denk ik echt niet. Vind ik niet zo'n WIDM naam en als je met zo'n app bezig bent heb je lijkt me geen tijd voor Wie is de Mol. Daar komt heel veel bij kijken.

Sipke Jan bouwsma zit wel op instagram en daar post hij dat hij 25 mei op een bootje vaart in Amsterdam!
« Laatst bewerkt op: 10-06-2017, 19:20:21 door Rämon »

Offline WIDM fan

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #367 Gepost op: 10-06-2017, 20:07:50 »
Hebben we ook al gekeken naar Olcay Gulsen ? Vanaf 18 mei niet meer actief op Instagram & Twitter.... Normaal plaatst ze bijna elke dag iets op haar Instagram account. Vind haar ook echt een potentiële Wie is de Mol-kandidaat.  ??? ::ok:: ::jaja::

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #368 Gepost op: 10-06-2017, 20:35:57 »
Jaaaa leuk lijstje denk ik...

Simone Weimans vind ik nu al leuk! Ben benieuwd hoe zij is buiten het journaal, want eigenlijk zien we haar persoonlijkheid nooit.
Loes Haverkort ken ik van een paar series. Positief over de naam.
Jan Versteegh lijkt me echt een topper! Leuke gozer, vlot.
Oren Schrijver is ook een goede naam. Ik ken hem niet heel goed maar wat ik van hem heb gezien, is het wel een sympathieke man. Leuke naam ook!
Ron Boszhard is wel een oké naam. Niet echt fan van zijn karakter in de kinderprogramma's, maar misschien is dat wel overgeacteerd om het leuk te maken voor de kinders en is hij heel anders in het echt. We zullen zien! En als hij het graag wil, is hij vast wel gedreven en fanatiek en vast wel leuk toch ;-). Ik ken voorbeelden van namen die ik veel minder leuk vond in WIDM dan ik deze vind klinken.
Olcay Gulsen toch maar even meenemen? Ken ik niet, inderdaad wel echt als ik haar profiel bekijk een echte WIDM naam. Beetje Cécile achtig maar dan net wat anders. Zou me niets verbazen als zij mee zou doen.

Toch mis ik nog mijn wegsmeltmooievrouwkandidaat ;D
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #369 Gepost op: 10-06-2017, 22:26:22 »
Jaaaa leuk lijstje denk ik...

Simone Weimans vind ik nu al leuk! Ben benieuwd hoe zij is buiten het journaal, want eigenlijk zien we haar persoonlijkheid nooit.
Loes Haverkort ken ik van een paar series. Positief over de naam.
Jan Versteegh lijkt me echt een topper! Leuke gozer, vlot.
Oren Schrijver is ook een goede naam. Ik ken hem niet heel goed maar wat ik van hem heb gezien, is het wel een sympathieke man. Leuke naam ook!
Ron Boszhard is wel een oké naam. Niet echt fan van zijn karakter in de kinderprogramma's, maar misschien is dat wel overgeacteerd om het leuk te maken voor de kinders en is hij heel anders in het echt. We zullen zien! En als hij het graag wil, is hij vast wel gedreven en fanatiek en vast wel leuk toch ;-). Ik ken voorbeelden van namen die ik veel minder leuk vond in WIDM dan ik deze vind klinken.
Olcay Gulsen toch maar even meenemen? Ken ik niet, inderdaad wel echt als ik haar profiel bekijk een echte WIDM naam. Beetje Cécile achtig maar dan net wat anders. Zou me niets verbazen als zij mee zou doen.

Toch mis ik nog mijn wegsmeltmooievrouwkandidaat ;D

Laat ik beginnen met dat ik niet denk dat Olcay in Wie is de mol zit of komt. Maar als ze er in zit heb je toch meteen je wegsmetlmooievrouwkandidaat? Mooier dan haar gaat het niet worden ben ik bang. Ofja smaken verschillen en ik ben nog gayer dan frits huffnagel maar..... ja  ;D Olcay is wel mooi!

Olcay vind ik echt zo iemand die al haar luxe gewend is en niet mee zou doen aan Wie is de mol. Ze heeft de media aandacht niet nodig, lijkt me niet zo'n spelletjes persoon en focust zich natuurlijk dagelijks op haar eigen kledingbrand. Daar zit veel tijd in,
Bovendien heeft ze RTL boulevard gepresenteerd op 21 mei en was ze eind mei ook in RTL boulevard te zien.
Dus haar kunnen we sowieso afschrijven, hoewel ik het zelf ook leuk vind als er mode mensen inzitten hoor!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #370 Gepost op: 10-06-2017, 22:42:40 »
Saar Koningsberger zou wel een wegsmeltmooievrouwkandidaat zijn. Olcay vind ik zelf te oud ogen om in die categorie te vallen. In het verleden Liesbeth Kamerling, Jennifer Hoffman, Regina Romeijn, Georgina Verbaan enzo. Dat soort types  ::love::

Wat dat betreft past Geraldine Kemper heel goed in dit rijtje maar zij zal never nooit in dezelfde editie zitten als Jan Versteegh.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #371 Gepost op: 10-06-2017, 22:56:19 »
En hoe zit het dan met de wegsmeltmannen? #durftevragen
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #372 Gepost op: 10-06-2017, 23:03:53 »
En hoe zit het dan met de wegsmeltmannen? #durftevragen

hahahaha heb je even?

Ik ben al tevreden met Jan dit jaar. Maar ik kan je een hele waslijst opnoemen aan mannen die ik zsm in Wie is de mol wil.  ::zweep:: ::blond:: ::hyper::

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #373 Gepost op: 11-06-2017, 00:09:44 »
actrice Mehrnoush Rahmani sinds 21 april niet meer op Twitter en Instagram gezien.


Was zei al ergens om afgevallen? Ze is nog steeds stil

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #374 Gepost op: 11-06-2017, 02:25:32 »
...story met "net wakker" (hij is zo knap btw  ::) ) ...

hahahaha heb je even?

Ik ben al tevreden met Jan dit jaar. Maar ik kan je een hele waslijst opnoemen aan mannen die ik zsm in Wie is de mol wil.  ::zweep:: ::blond:: ::hyper::

Focus Rämon! Focus!  ::rofl::

Beter zorgen ze er wel voor dat er opdrachten zijn waarbij jan shirtloos kan zijn ::hypocriet::


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #375 Gepost op: 11-06-2017, 04:13:05 »
Olcay heeft ook meegedaan aan dat programma Gevaarlijke wegen. Dus de constatering dat ze alleen maar luxe zou willen klopt niet per se

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #376 Gepost op: 11-06-2017, 08:14:53 »
En hoe zit het dan met de wegsmeltmannen? #durftevragen

Hahaha, die heb ik niet nodig maar smaken verschillen heb ik geleerd ;D

Een type Jennifer Hoffman, Airen Mylène, Hadewych Minis, Yvonne Coldeweijer idd.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #377 Gepost op: 11-06-2017, 08:57:25 »
Een type Jennifer Hoffman, Airen Mylène, Hadewych Minis, Yvonne Coldeweijer idd.
Dan vergeet je nog Anna Drijver  ::love::

Maar goed OT: ik zou Olcay wel een verrassende naam vinden, iemand aan wie ik niet meteen zou denken bij WIDM.

26 mei heeft hij een tentoonstelling geopend bij Space Expo Noordwijk.
Thanks voor het opzoeken  ::ok:: Jammer, had me wel een interessante kandidaat geleken.

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #378 Gepost op: 11-06-2017, 10:57:38 »

Toch mis ik nog mijn wegsmeltmooievrouwkandidaat ;D

Zimra geurts misschien? ook geen activiteit van gezien op twitter en instagram alleen al sinds 2 mei niet meer.

Offline WIDM fan

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #379 Gepost op: 11-06-2017, 12:27:15 »
Olcay is net als Jan, Loes & Oren sinds gisteren weer actief op social media... Is wel heel toevallig na zo'n lange stilte🤔