Poll

Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol?

Bella Hay
9 (6.4%)
Emilio Guzman
12 (8.6%)
Jan Versteegh
25 (17.9%)
Jean-Marc van Tol
12 (8.6%)
Loes Haverkort
23 (16.4%)
Olcay Gulsen
15 (10.7%)
Ron Boszhard
5 (3.6%)
Ruben Hein
5 (3.6%)
Simone Weimans
11 (7.9%)
Stine Jensen
23 (16.4%)

Totaal aantal stemmen: 140

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2018  (gelezen 507244 keer)

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #880 Gepost op: 16-08-2017, 16:24:45 »
Ik heb misschien een nieuwe naam: Daan van Dijsseldonk. Bekend van Smeris. Tweet niet tussen 10 mei en 12 juni en op Instagram ook niet (maar Twitter gebruikt hij normaal vaker). Wat denken jullie?

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #881 Gepost op: 16-08-2017, 16:37:21 »
Daan van Dijsseldonk vind ik een goed gevonden naam, aangezien we nog een man missen.

@Amethyst

Wat betreft Bracha. Ik heb nergens gezegd dat het zeker is dat ze een kleine rol speelt, maar er zijn amper foto's van haar tijdens de opnameperiode te vinden, van alle andere acteurs kan ik foto's vinden.
Dat in combinatie met haar twitter stilte, en het feit dat Nieuwe Buren 3 zich gaat focusen op de 'nieuwe generatie' zoals videoland o.a. meldt, zou het maar eens goed kunnen dat Bracha & Daan kleinere rollen hebben dit seizoen. Maar alsnog, de opnames duurde 5 maanden.
Ik zie niet in waarom ze niet 3 weken weg zou kunnen. Ik vind haar ook gewoon heel erg in het plaatje van WIDM passen.

Maar zij is de enigste vrouw over wie ik niet zeker ben.
Loes, Olcay, Simone & Stine ben ik vrij zeker van.

Wat betreft Oren. Tunnelvisie had hem in de lijst staan en ik vond hem wel een goede naam voor De mol.
Ik heb verder niet gecheckt of hij in NL was vanwege opnames voor Dokter Deen maar als hier een naam zo vaak genoemd wordt, en iemand weet dat hij gespot is hier en dit kan ontkrachten dan had ik dat wel voorbij zien komen, maar ik zie nu pas voor het eerst dat hij dus opnames had voor Dokter Deen?


Ron heeft ook opnames gehad voor Ron in het Kasteel, zie o.a. Patrick Martens instagram begin mei. Geen idee of die opnames afwaren voor dat WIDM begon maar van sommige dingen kun je nooit zeker zijn.

Nogmaals, over de vrouwen ben ik dit seizoen wat stelliger dan over de heren. Over Jan ben ik vrij zeker, en Ruben Hein is ook wel een goede kanshebber. Verder is het nog niet zeker, maar zolang er geen betere opties zijn laten we het lijstje even zo!
« Laatst bewerkt op: 16-08-2017, 16:39:15 door Rämon »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #882 Gepost op: 16-08-2017, 16:45:58 »
Ik heb misschien een nieuwe naam: Daan van Dijsseldonk. Bekend van Smeris. Tweet niet tussen 10 mei en 12 juni en op Instagram ook niet (maar Twitter gebruikt hij normaal vaker). Wat denken jullie?

Zou heel goed kunnen. Tweet zelf (bijna) niets, maar elke week wel een of meerdere retweets. Behalve dan die ene maand. Op internet kon ik niets vinden van hem gedurende de opnameperiode. Het lijkt er ook niet op dat de opnames van Smeris toen waren. Deelname aan WIDM zou die stilte goed kunnen verklaren.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #883 Gepost op: 16-08-2017, 16:54:47 »
Ik heb misschien een nieuwe naam: Daan van Dijsseldonk. Bekend van Smeris. Tweet niet tussen 10 mei en 12 juni en op Instagram ook niet (maar Twitter gebruikt hij normaal vaker). Wat denken jullie?

Op 26 mei vraagt hij op Facebook: 'Iemand in Den Haag met startkabels en tijd te veel?' Ik kan me niet indenken dat je zoiets voor jezelf of een ander vraagt terwijl je in het buitenland bent.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #884 Gepost op: 16-08-2017, 16:57:53 »
Kijk, geen Facebook gecheckt. Hoeft dus niet op het lijstje. Verder alle hoofdrolspelers van onderstaande series gecheckt, op Instagram. Geen match.
Overspel, smeris, moordvrouw, de maatschap, dokter tinus, de mannentester, zwarte tulp, bloedverwanten, klem, petticoat, als de dijken breken, nieuwe buren

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #885 Gepost op: 16-08-2017, 19:35:57 »
Art was net in RTL Boulevard (ivm een item over Elvis Presley) en er was een item over Kroongetuige. Olcay was ook te gast en Art vroeg gekscherend aan Olcay of dat niets voor haar was. Dat vond ik iets te toevallig. Volgens mij had ze wel iets beters te doen deze voorzomer. ::jaja::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #886 Gepost op: 16-08-2017, 20:57:52 »
Art was net in RTL Boulevard (ivm een item over Elvis Presley) en er was een item over Kroongetuige. Olcay was ook te gast en Art vroeg gekscherend aan Olcay of dat niets voor haar was. Dat vond ik iets te toevallig. Volgens mij had ze wel iets beters te doen deze voorzomer. ::jaja::

Art is inderdaad wel iemand die het niet kan laten om een subtiele opmerking te maken als het ook maar iets met wie is de mol te maken heeft. Olcay stijgt weer op het waarschijnlijke kandidaten lijstje (voor zover dat nog kon).

Betreffende fragment is trouwens hier te zien. Ergens op het einde.
« Laatst bewerkt op: 16-08-2017, 21:26:38 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #887 Gepost op: 16-08-2017, 21:11:36 »
Ik zag het fragment ook en het was zo duidelijk  ::rofl::. Olcay is echt wel zeker nu. Vind haar trouwens wel super leuk!
Frankje Lapi

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #888 Gepost op: 16-08-2017, 23:11:02 »
Ik zag het fragment ook en het was zo duidelijk  ::rofl::. Olcay is echt wel zeker nu. Vind haar trouwens wel super leuk!

Het fragment is eruit geknipt!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #889 Gepost op: 16-08-2017, 23:47:33 »
Het fragment is eruit geknipt!

Uit de volledige aflevering?? Bij het korte fragment van ong. 3 minuten over Kroongetuige is het nog steeds te zien.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline WIDM fan

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #890 Gepost op: 17-08-2017, 00:28:13 »
Art was net in RTL Boulevard (ivm een item over Elvis Presley) en er was een item over Kroongetuige. Olcay was ook te gast en Art vroeg gekscherend aan Olcay of dat niets voor haar was. Dat vond ik iets te toevallig. Volgens mij had ze wel iets beters te doen deze voorzomer. ::jaja::
Viel mij inderdaad ook meteen op ! Erg subtiel maar toch een stiekeme aanwijzing naar de deelname van Olcay ?  Ben nu wel vrij zeker van de deelname van Olcay, super leuk !

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #891 Gepost op: 17-08-2017, 12:42:39 »
Uit de volledige aflevering?? Bij het korte fragment van ong. 3 minuten over Kroongetuige is het nog steeds te zien.

Ik had dit fragment gisteren beluisterd, maar dit hele subtiele moment gemist (terwijl ik juist daarvoor aan het kijken was). Het zit er inderdaad nog in!

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #892 Gepost op: 19-08-2017, 14:08:26 »
Ruben Hein gaf enkele jaren geleden bij ThePostOnline aan dat hij graag mee zou doen aan Wie is de Mol?, dus ik verwacht hem er aankomend seizoen eigenlijk wel bij:

Koken met Koppes, omroep Max, Vrije Geluiden. Is er iets wat je niet doet voor publiciteit?
‘Het moet altijd over de muziek gaan, dan kan er heel veel. Alleen quizzen doe ik niet. Behalve Wie is de Mol? Daar ben ik dol op. Dus als de redactie dit leest: ik stel me kandidaat.’

Offline Morris van Rijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #893 Gepost op: 20-08-2017, 17:14:05 »
Ik wil de naam Nienke de la Rive Box graag eens opperen. Geen enkel idee of ze actief is geweest tijdens de opname periode, maar ik kan me herinneren dat vorig jaar haar naam al vaak op dit forum is genoemd. Ze lijkt me een toffe kandidaat en een passende... Echt iemand die door de productie zeker eens gevraagd moet zijn geweest.
 :-X

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #894 Gepost op: 21-08-2017, 07:11:25 »
Had opnames toen zie ik op Instagram

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #895 Gepost op: 21-08-2017, 16:41:38 »
Boris zou 8 juni hebben opgetreden met een Utrechtse Studenten Band in TivoliVredenburg.
Ai, thanks voor het zoeken, nee die valt dan ook af als deelnemer.

Ander naam die ik volgens mij nog niet heel veel voorbij heb zien komen hier: Joep Sertons. Heeft tussen 13 mei en 6 juli een stilte op Twitter. Op zijn Facebook plaatst hij ook nog op 18 mei een bericht (gedeeld). Hij Twittert sowieso heel onregelmatig, maar wel een interessante stilte.  ::vergroot:: Marjolein Keuning, ook bekend van Goede Tijden, deed 2 jaar geleden ook mee natuurlijk, dus het zou moeten kunnen in principe.

Iemand hem nog ergens gespot/gezien in de media in de (vermoedelijke) opnameperiode?

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #896 Gepost op: 21-08-2017, 17:50:58 »
Was 6 juni weer in het land iig, zie dat hij pech had toen op Instagram. Verder niet veel, maar post wel vaker een maand niet
Daarbij gaan we steeds ouder haha. Maar kan natuurlijk. Al denk ik in dit geval dus niet vanwege 6 juni

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #897 Gepost op: 31-08-2017, 21:23:54 »
Een beetje off topic, maar ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen, komt er ook nog een forum voor Kroongetuige? Lijkt me een geweldig programma! Begint zaterdag 2 september om 22:00 op RTL4
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #898 Gepost op: 31-08-2017, 21:26:53 »
Hoi Nigel,

Voor wat kleinere series, heb we een special forum waar ze elk hun eigen topic kunnen krijgen:
http://www.realitynet.org/forum/index.php?board=202.0

Dus daar kan je je gedachten kwijt. Je bent zeker niet de enige die hier naar uit kijkt. ::ok::

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #899 Gepost op: 10-09-2017, 12:26:27 »
Ik lees net ergens dat Jan Versteegh in die periode opnames had voor een nieuwe film? Iemand dit al verder uitgezocht?