Sorry dat ik het zeg, maar wat een flutaflevering. Misschien waren door de opmerkingen van Art mijn verwachtingen iets hoger, maar dit was uiteindelijk één van de slechtste afleveringen sinds jaren. Ik kan me best voorstellen dat het voor de deelnemers en de productie bijzonder was om zo'n tocht te maken, maar het komt totaal niet over op de TV. Daarvoor is het allemaal te gewoontjes. Wat paarden & wagens, de bedjes gespreid, de boodschappen gedaan, er moet geen enkele moeite gedaan worden en er is geen enkele spanning.
En dan de opdrachten.
1. Het schieten: Zo nietszeggend dat het zelfs geen eigen topic heeft op dit forum, en niemand het erover heeft. Er is totaal niet na te gaan wie wat gedaan heeft en het levert ook geen mooie TV op
2. De enveloppen: In potentie interessanter, maar uiteindelijk veel heisa om niets, alles om maar de Mol zijn stempel op een joker te zien drukken. Verder blijft het de komende dag erg saai omdat de 4 jokers langs de kant van de weg niet gevonden. Echt een misser va de productie.
3. De poster: Okay, maakte nog iets goed. Niet een heel bijzondere opdracht, maar er viel in ieder geval iets te ontdekken.
Ik hoop echt dat het volgende week beter wordt, maar het voorstukje toont alweer een rodeo arena, weinig origineel. Tot dusver was het een prima seizoen, maar dit was een misser op elk gebied.