Auteur Topic: Waarom Thomas NIET de Mol is!  (gelezen 49992 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [THEORIE] Waarom Thomas NIET de Mol is!
« Reactie #120 Gepost op: 12-02-2017, 00:52:55 »
Als ik het goed begrijp tellen ze alle verdenkingen van over het hele seizoen bij elkaar op. Dus ze rekenen verdenkingen (punten) van aflevering 1 mee. Dan klopt het beeld niet, ze zouden elke aflevering de poll moeten resetten.

Of doen ze dat wel en is 174395 verdenkingen het totale ingezette aantal punten van van deze ronde?  ::schaam::

Dat laatste. We stonden op bijna 900 000 voor aflevering 6 en nu dus terug een pak lager. Dus het wordt gelukkig wel iedere ronde hernieuwd.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [THEORIE] Waarom Thomas NIET de Mol is!
« Reactie #121 Gepost op: 12-02-2017, 01:02:26 »
Aha  ::ok::

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [THEORIE] Waarom Thomas NIET de Mol is!
« Reactie #122 Gepost op: 12-02-2017, 01:06:59 »
Goed om te zien dat Thomas zich opnieuw als zeer goede kandidaat opstelt in aflevering 6:
- Als verkenner met Sanne tijdens Pendleton Underground erg goed bezig met het vinden van geld en het onthouden van de juiste enveloppen en geeft correcte uitleg aan de zoekers via de porto.
- Schrijft 3 letters van het woord 'molboekjes' correct en duidelijk tijdens het grasmaaien.
- Verdient 100 euro tijdens 'op zoek bij de rodeo'.

Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [THEORIE] Waarom Thomas NIET de Mol is!
« Reactie #123 Gepost op: 12-02-2017, 01:11:48 »
Goed om te zien dat Thomas zich opnieuw als zeer goede kandidaat opstelt in aflevering 6:
- Als verkenner met Sanne tijdens Pendleton Underground erg goed bezig met het vinden van geld en het onthouden van de juiste enveloppen en geeft correcte uitleg aan de zoekers via de porto.
- Schrijft 3 letters van het woord 'molboekjes' correct en duidelijk tijdens het grasmaaien.
- Verdient 100 euro tijdens 'op zoek bij de rodeo'.
Grappig om te zien hoe mensen hetzelfde zien maar het compleet verschillend interpreteren. Je eerste 2 aannames worden namelijk aardig onderuitgehaald in de desbetreffende topics.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [THEORIE] Waarom Thomas NIET de Mol is!
« Reactie #124 Gepost op: 12-02-2017, 01:19:21 »
Goed om te zien dat Thomas zich opnieuw als zeer goede kandidaat opstelt in aflevering 6:

Hij was niet supermols deze aflevering, maar alles is wel makkelijk weg te redeneren:

- Als verkenner met Sanne tijdens Pendleton Underground erg goed bezig met het vinden van geld en het onthouden van de juiste enveloppen en geeft correcte uitleg aan de zoekers via de porto.

Thomas heeft zeker 1 van de mingeld enveloppen veroorzaakt.

- Schrijft 3 letters van het woord 'molboekjes' correct en duidelijk tijdens het grasmaaien.

Maar de 4e letter (de S) is dan wel moeilijk te lezen vanaf Sanne en Diederik's positie.

- Verdient 100 euro tijdens 'op zoek bij de rodeo'.

Wat 1 van de 4 laagste bedragen is die er te krijgen waren en dus bij de 'must have'-bedragen hoorde voor de Mol.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [THEORIE] Waarom Thomas NIET de Mol is!
« Reactie #125 Gepost op: 12-02-2017, 01:26:17 »
Jochem heeft de grasmaaiopdracht ook goed gedaan. Als er deze opdracht al een poging tot mollen was moet dat met de verwarring over de s te maken hebben, Thomas was daar mede verantwoordelijk voor.

Rodeo: Thomas verdient €100,- maar loopt €750,- voorbij.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [THEORIE] Waarom Thomas NIET de Mol is!
« Reactie #126 Gepost op: 12-02-2017, 01:32:18 »
Ik ga Freek Bartels even bellen!  ::fluit::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [THEORIE] Waarom Thomas NIET de Mol is!
« Reactie #127 Gepost op: 12-02-2017, 01:32:56 »
Ik ga Freek Bartels even bellen!  ::fluit::

Wil je tickets voor 1 van zijn shows? ;)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [THEORIE] Waarom Thomas NIET de Mol is!
« Reactie #128 Gepost op: 12-02-2017, 01:39:58 »
Ik ga Freek Bartels even bellen!  ::fluit::

Om hem te vragen wie de mol is zodat je die kan afstrepen? ;)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [THEORIE] Waarom Thomas NIET de Mol is!
« Reactie #129 Gepost op: 12-02-2017, 01:49:46 »
Roept ie meteen: "Sophie!"    :D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline marver1982

  • Forumlid
Re: [THEORIE] Waarom Thomas NIET de Mol is!
« Reactie #130 Gepost op: 12-02-2017, 08:04:08 »
Goed om te zien dat Thomas zich opnieuw als zeer goede kandidaat opstelt in aflevering 6:
- Als verkenner met Sanne tijdens Pendleton Underground erg goed bezig met het vinden van geld en het onthouden van de juiste enveloppen en geeft correcte uitleg aan de zoekers via de porto.
- Schrijft 3 letters van het woord 'molboekjes' correct en duidelijk tijdens het grasmaaien.
- Verdient 100 euro tijdens 'op zoek bij de rodeo'.



Ik ben opnieuw bevestigd in het idee dat het zijn van een goede kandidaat (de ideale volgens Art) een goede dekmantel is voor Thomas mocht hij de Mol zijn. Hier zijn voor deze aflevering al ergens genoemd dat door bij de Underground links en rechts te willen kijken boven en beneden vergeten worden en bij het grasmaaien lijkt het erop dat Thomas een poging doet zowel de begin- als eindletter minder goed leesbaar te maken (iemand heeft zelfs opgemerkt dat er letters achteraf nog aangepast zijn t.o.v. het daadwerkelijke spel).

Wat ik op een ander forum las is dat 100 euro bij de rodeo een goede gok is voor de Mol. En daar ben ik het mee eens. Het is een laag bedrag (waardoor je laat zien dat je in ieder geval je best hebt gedaan), maar net hoog genoeg voor het geval iemand gaat nepmollen en alle lage bedragen door gaat geven. Als je dan mazzel hebt kun je met je 100 euro nog diegene zijn die het privilege krijgt en wordt je kandidaat zijn weer bevestigd. Tactisch gezien heeft het volgens mij meerdere voordelen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [THEORIE] Waarom Thomas NIET de Mol is!
« Reactie #131 Gepost op: 12-02-2017, 13:22:24 »
Grappig om te zien hoe mensen hetzelfde zien maar het compleet verschillend interpreteren. Je eerste 2 aannames worden namelijk aardig onderuitgehaald in de desbetreffende topics.
Tja, het is maar in welke tunnel je al dan niet zit.

bij het grasmaaien lijkt het erop dat Thomas een poging doet zowel de begin- als eindletter minder goed leesbaar te maken
De S was misschien niet de allerduidelijkste letter (maar de beide E's zagen er heel wat minder uit), maar die M was een perfecte M wat mij betreft. Die had hij niet veel duidelijker kunnen maken. (en kom niet aan met dat hij later nog verbeterd is...)
« Laatst bewerkt op: 12-02-2017, 13:25:29 door LdHmolletje »
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [THEORIE] Waarom Thomas NIET de Mol is!
« Reactie #132 Gepost op: 12-02-2017, 17:34:22 »
De  Mol die per se de letter 'M' wil maken!   ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [THEORIE] Waarom Thomas NIET de Mol is!
« Reactie #133 Gepost op: 12-02-2017, 18:01:27 »
Die M maakt niet het meeste uit als er olboekjes staat, denk ik. Die S was gevaarlijker.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [THEORIE] Waarom Thomas NIET de Mol is!
« Reactie #134 Gepost op: 12-02-2017, 18:26:08 »
Nee, maar de crux ontgaat jou kennelijk: De Mol die de eerste letter van 'zijn naam' schrijft!   :D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [THEORIE] Waarom Thomas NIET de Mol is!
« Reactie #135 Gepost op: 12-02-2017, 18:32:27 »
Nee, maar de crux ontgaat jou kennelijk: De Mol die de eerste letter van 'zijn naam' schrijft!   :D
Hij deed het alleen wel heel erg mooi. Te netjes voor een mol, als je het mij vraagt.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [THEORIE] Waarom Thomas NIET de Mol is!
« Reactie #136 Gepost op: 12-02-2017, 18:35:34 »
Hij deed het alleen wel heel erg mooi. Te netjes voor een mol, als je het mij vraagt.

::cheerleader::, ik heb nu al zin in de ontknoping en dan daarna op dit forum te lezen hoe iedereen hier stuk gaat omdat Thomas niet de Mol bleek te zijn.  ::rofl::

Freek Bartels, eat your heart out!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [THEORIE] Waarom Thomas NIET de Mol is!
« Reactie #137 Gepost op: 12-02-2017, 18:37:22 »
Ik zie het ook al helemaal voor me ::rofl::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [THEORIE] Waarom Thomas NIET de Mol is!
« Reactie #138 Gepost op: 12-02-2017, 18:43:36 »
::cheerleader::, ik heb nu al zin in de ontknoping en dan daarna op dit forum te lezen hoe iedereen hier stuk gaat omdat Thomas niet de Mol bleek te zijn.  ::rofl::

Freek Bartels, eat your heart out!

Ik heb nu al zin in de ontknoping en daarna op dit forum te lezen hoe jij hier helemaal stuk gaat terwijl je je verheugde op het stukgaan van degenen die het bij het rechte eind hebben!   ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [THEORIE] Waarom Thomas NIET de Mol is!
« Reactie #139 Gepost op: 12-02-2017, 18:50:01 »
 ::rofl::  ::rofl::   ::rofl::     ::rofl::         ::rofl::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!