Er is toch helemaal geen dubbele laag op die manier? Het is vrij duidelijk wat de rol is van de Mol: bel de 4 laagste bedragen (10,20,50 en 100) door. Als hij dat als snelste doet, heeft hij het privilege en kan hij juichen als een kandidaat.
Inderdaad dit. + Die theorie ging sowieso niet op aangezien Ima de enigste is de eigenlijk fatsoenlijk bedragen heeft doorgebeld. De rest heeft of niks gezien(Diederik), of 10 euro doorgebeld (Sanne) of semi hoge bedragen doorgebeld (na tijd...)
Ima wordt door niemand verdacht dus de Mol lijkt hier iig niet efficient gemold te hebben.
En ik ben het met Hulpmol eens qua dubbele laag. Ok, het had potentie vanwege dat de mol hier geld zou kunnen verdienen voor een kandidaatactie en privilege. Maar even over de aflevering algemeen dan. Noemen jullie dit een aflevering met een dubbele laag? Ik heb echt vele spannendere afleveringen gezien. Don't get me wrong, het is leuk om naar te kijken, maar mijn handen jeuken door de opzet van veel opdrachten. En eerder was ik niet eens bezig met opdrachten, maar nu valt het me echt op..