Ik blijf dit raar vinden en juist deze opdracht maakt dat ik echt een lichte twijfel naar Thomas krijg.
Wat voor hem pleit: hij is aan het mollen met de touwen van Sanne, hij maakt de puzzel alsnog redelijk snel (voorkennis), dus waarschijnlijk is het mollen hier mislukt en baalt hij daarom zo enorm....
Wat tegen hem pleit: hier gaat het meeste geld ooit mee gemoeid, dan moet hij toch alles uit de kast trekken? Een mol wil dit koste wat het kost voorkomen. Nu hebben ze bijna de hoogste pot ooit gewonnen van de BN serie. Als Thomas de mol is (en dat is zo natuurlijk gezien zijn reacties en montage en al het andere) dan heeft hij een zure nacht gehad denk ik
Wat nog een mogelijk scenario kan zijn: Sanne is de mol (lijkt me niet) of Jochem is de mol en hij laat die twee het lekker uitzoeken. Hij helpt Sanne wellicht een beetje (want zij zit niet op hem als mol), maar ook daar kan je dan niet op vertrouwen. Wat als ze de puzzel niet maakt?
Kortom, als ik alle andere afleveringen niet gezien had (en het hoeveelheid geld waar Sanne voor heeft gezorgd) dan was Sanne hier echt de mol. Dit blijft raar, ik denk dat Thomas hier een blunder heeft begaan....
Dank voor het mooie seizoen weer allemaal!