Ik heb net de finale aflevering teruggekeken. Gisteren niet alles meegekregen i.v.m. een huis vol visite, Geweldige aflevering en top mol! Goede mol strategie gekozen om de onzekere en zenuwachtige kandidaat uit te beelden.
Ik heb het al eens eerder gezegd maar mollen die er zelf duidelijk plezier in hebben zoals George, Dennis en Kees en Thomas zijn de beste! Omdat ze niet veel verdacht worden, worden ze brutaler. Daardoor zijn het gewoon erg goede mollen.
Ik heb genoten van de serie, de finale aflevering 10 heeft me, net zoals enkele kandidaten, ontroerd. Geweldige interactie tussen Diederik en Thomas waarin Thomas sorry, sorry, sorry zegt tegen Diederik. En Rik van de Westelaken die een relatie met Thomas heeft gehad en ook volkomen verrast werd.
En Jochem
eerst kon ik hem niet peilen, soms vond ik hem irritant met zijn hulpmolgedrag maar prachtig hoe hij als " Guus Geluk" de finale heeft weten te halen! Jochem heeft de serie mede kleur gegeven.
Uiteraard Sanne de terechte winnares. Geweldig hoe ze uiteindelijk de juiste conclusie trok en de verdubbelaar wist te verzilveren.