Frankrijk: Elke keer als ik dit liedje luister maakt het mij helemaal zenuwachtig en geeft het mij dat vervelende gevoel dat ik in ieder geval al zo’n 12 treinen gemist heb terwijl de NS al een half uur vertraging had.
Frankrijk mist in ieder geval helaas zo’n 12 punten door deze stressplaat, zelfs na de Afrikaanse invloeden.
Kaapverdië: Gezellig dat jullie meedoen!
Helaas kan ik van het liedje ook niet meer maken dan: gezellig. Een pluspunt van dit lied is natuurlijk de vibe door het gehele lied, maar dat kon alsnog niet opwegen tegen het feit dat Jody Bernal ook zo’n liedje had kunnen zingen.
Zonde van de verre reis die ze hebben moeten maken om naar Malta te komen…
Australië: Oeps, dit liedje slaat bij mij gewoon echt niet aan. Teveel aan geknutseld en gedaan, zodat de in potentie best interessante tekst gewoon in het niet valt door het gebrek aan respect voor de zanger van dit liedje. Tame, sorry, maar het was een beetje lame.
Griekenland: Ik was 2 jaar toen dit liedje uitkwam en ik weet er niks meer van. Misschien dat ik het bewust verdrongen heb?
De zangeres mét bijbehorende Griekse onuitspreekbare achternaam heeft gewoon iets te weinig noten op haar zang, in mijn ogen. Maar wat deed ze haar best: iets dat ook gezegd mag worden!
Canada: Awh, na dit liedje wilde ik mijn mind ook graag even losen. Ik was zeker niet alright en moest toch minstens een pauze van een half uur hebben voordat ik weer met vertrouwen naar de wereld kon gaan kijken.
Ik hoop dat Canada de volgende keer weer iets muzikaals gaat sturen?
Japan: Alle respect voor hun uitgebreide cv, maar bij de volgende sollicitatie die ze hebben moeten ze maar even niet opschrijven hoeveel punten ze van Oekraïne hebben gekregen.
Ik weet niet zo goed of ze nou vals zongen of dat het aan de stemmen lag, maar dit liedje zou ik ook kunnen zingen nadat ik keihard op mijn duim geslagen zou hebben na het mislukken van het in elkaar zetten van een Toyota, ofzo.
IJsland: Het enige dat ik mij non-stop afvroeg was: WAAR LUISTER IK NAAR? Zelf heb ik ook nog naar IJsland gekeken als inzending, maar volgens mij had elk IJslands lied een grotere kans gemaakt op punten dan dit frustrerende ‘lied’.
Number one als je de lijst omdraait, ja.