Germany- Van mij mag de Duitse taal inderdaad gaan....verdwijnen in een diepe grot
Denmark- Stine had zeker geld nodig omdat ze nu al een tijdje geen hit meer heeft gehad
Greece- Ik luister liever hier naar:
Finland- Kan iemand hem vertellen dat vuur eten je stembanden aantast?
Belarus- Is het One Direction? Is het B-Brave? Nee het is Litesound maar dat heeft niemand door want het is dezelfde shitty muziek.
Italy- Wat mij betreft gaat hij met pensioen en sterft dit lied een snelle dood
Canada- Wat een verschrikkelijk irritante stem heeft deze man, die wintersleep gaat niet meer gebeuren als hij zijn mond niet kan houden.
Iceland- Number one van onderen ja
. Die stofwolk heeft toch wat gedaan met de IJslandse bevolking lijkt het wel.
Cape Verde- Ten eerste stuur je een Frans duo in waarvan één een Braziliaan is en één uit KaapVerdië komt, dan doen ze een cover van een Braziliaan en komen ze uit voor KaapVerdië? Kom op doe een beeeeetje je best
. Dat is bij voorbaat al 0 punten maar als je dan echt nog inhoudelijk commentaar wil op het nummer. Tjoe Tja, wat zal ik zeggen, de trein met punten hebben ze gemist met dit lied
.
Switzerland- Dit was één van die liedjes die ze schreef toen ze 12 was of niet? Enough said.
Austria- Hun uiterlijk kon het geen wat uit hun mond kwam niet redden.
Ukraine- Met zo'n robot win je de oorlog met Rusland niet hoor
United States-
Japan- Wanneer alle drie de zangeressen als dezelfde zoete aardappel klinken zegt dat genoeg over hun zangkwaliteiten... zet er een goedkope beat onder en je hebt precies hetgeen waar mijn act tegen is. Standaard J-pop/K-pop shit.
Australia- Ironisch gezien gebeurt er vrij weinig in het nummer "Let it happen". De 8 minuten versie wordt plaatselijk gebruikt als martel instrument wanneer de didgeridoo is uitverkocht.