Natuurlijk ben ik Nederland! Krystl
De Hollanders hebben genoten van de show. Leuk om punten te krijgen, waarvoor dank!
Maar nog leuker om punten te geven natuurlijk.
Dus, hier komen ze, met een interessante twaalfpunter.
1 puntje is voor:
Zuid-Korea! Leuke mix van verschillende stijlen, en de reggae is onderscheidend van de rest.
2 punten gaan naar:
Denemarken! Ik ga dit liedje steeds leuker vinden, hoe vaker ik het luister, dus het verdiende wat puntjes.
Nog eentje meer, 3 punten, die zijn voor:
Canada! Gezellige sfeer hangt er in dit nummer, I like it.
Dan de 4 punten, doet 'r wat leuks mee:
Wit-Rusland! Het is wel een cliché liedje, maar het luistert lekker weg.
Zijn we bij de 5 punten, hier komen ze:
Ghana! Wouter beschreef het perfect: instant happiness. Een en al zomerse vrolijkheid.
6 punten geven we aan onze buren:
Duitsland! De Duitse taal is toch mooi, he. Leuk liedje.
Belanden we alweer aan de 7 punten. Gefeliciteerd:
Verenigde Staten! Hmmm, heerlijke muziek. Jammer van de uithaal, anders had het wellicht nog hoger gescoord.
8 punten dan, kom maar hier:
Frankrijk! Ook heel onderscheidend, ik begin meteen mee te bewegen op de muziek als dit liedje voorbijkomt. Goeie keus.
We gaan regelrecht door naar de 10 punten. Geloof het of niet:
Spanje! Prachtige lyrics, gezongen in de door mij o zo geliefde Spaanse taal (Europees Spaans blijf ik veel mooier vinden dan Amerikaans Spaans).
En dan, ja hoor, daar zijn ze. Die felbegeerde 12 punten. Holland geeft ze aan:
Nigeria! Misschien een verrassing, maar ik geniet van dit liedje. Lekkere vibes.
Zo, dat was het dan. We zijn over de helft met de puntenverdeling. De Hollanders volgen met spanning de uitslag. Op naar de volgende bekendmaker. Tot zover ons kikkerlandje, houdoe en bedankt!