Ah nu komen de mensen met smaak....
Hoop ik
Klopt
Namasté Alé!!!
Buona sera Malta grazie per il grande spettacolo, ecco i punti di Italia:
Jullie moesten Effe wachte... sorry
ik ga nu mijn punten uittypen
Finland, kabbelt een beetje voort en weet me niet te pakken, misschien word ik wel te veel afgeleid door de clip?
Nigeria, dit nummer zou zoveel beter zijn zonder rap, maar voor de zang van de zangeres toch nog twee punten
Canada, was lang een twijfelgeval, maar nu ik hem vaker heb gehoord vind ik hem een plek bij de onderste drie wel waard.
Denemarken, leuk nummer na 2, 3 keer luisteren nog steeds leuk, alleen blijft het niet bepaald hangen. Had ook niet misstaan op het echte ESF.
Noorwegen: wel leuk, maar niet meer dan middenmoot
USA, fijne sound, alleen dat overschreeuwen op het einde kost heel wat punten...
Oekraïne, monsterhit: nee, wel leuk in het gehoor liggend nummer
Zwitserland, Tof nummer, wel minpunten voor net schreeuwerige, maar zou ook niet misstaan op een echt ESF
Frankrijk, super nummertje, zelf ook overwogen in te sturen, maar uiteindelijk niet gedaan omdat ik dacht dat de clip met de visuals te saai zou zijn en niet past bij het nummer.
Nederland, De nieuwe stijl van Krystl bevalt me zeer en zeer goed, waarom niet volgend jaar naar Lissabon sturen voor ESF 2018?
zero punti per:
- Polen, beetje saai, pluspunt is het jaren 80 deuntje dat mij liet twijfelen om mee te laten tellen bij de onderste drie liedjes.
- Duitsland, 13 in een dozijn nummer en Duits, ben ik niet zo van, bovendien na de zoveelste keer lass uns gehen weet ik het wel hoor...
- UK, catchy song, maar te veel geschreeuw, dus net niet genoeg voor punten
- Colombia, beetje saai, ik vond de clip interessanter/leuker
- Griekenland, saai, gaat niet over de 12e plek heen vrees ik
- Ghana, swingt lekker, maar erg veel clichés over zijn nieuwe vriendin dus geen punten
- Zuid-Korea, gaaaaap, K-Pop en Reggae? Bob Marley zou zich omdraaien in zijn graf
- Belarus, op zich een leuk liedje, maar dit is te veel de wannabe Wit-Russische versie van One Directon.
- Roemenië, Emotti? Het hele nummer doet me niks.
- Spanje, Dit nummer heeft alles voor het echte songfestival, creo en mi, geloof in mij, nou dat geloof heb ik in ieder geval niet, veel te veel geschreeuw.
- IJsland, We are number one? Ja in your dreams. De humor in het nummer is nog te doen, maar dat komt vooral door Lazy Town zelf. IJsland en RN songfestival onwaardig.
- Kaapverdië, op zich een fijn zomers nummer, maar kende de Braziliaanse versie al, en scoren met een cover vind ik te makkelijk..
- Oostenrijk, Duitstalig ligt me gewoon niet, het is een oké nummer, maar niet een die me bijblijft.
- Japan, Oh nee, J-Pop en dan geforceerd op zoek naar Avicci-achtige beats, werkt niet voor mij, sorry.
- Australië, ik kende dit nummer als 3FM luisteraar al ja, en toen vond ik het ook al niet zo geweldig. Nu ik het in deze context beluisterd heb, is er helaas niet veel veranderd.
Ohmmmmmmmmmm