Auteur Topic: De Mol 2018  (gelezen 128465 keer)

Offline koenwillen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Heb je mij gemist want niets is wat het lijkt ;)
Re: De Mol 2018
« Reactie #260 Gepost op: 2-03-2018, 16:21:04 »
De vraag die ons allemaal nu bezig houdt is wanneer De Mol gaat starten. Hier zijn mijn theorieen:

(knip maandag tot zaterdag)

Als De Mol op zondag start vermoed ik dat dit op zondag 18 maart zou zijn, voor VIER zouden het de best bekeken zondagen ooit worden, maar het moet het dan opnemen tegen de toppers van één. Taboe duurt nog tot 11 maart, Salamander ook, deze reeks heeft 10 afleveringen volgens IMDb. Na Taboe komt de fictie serie Gevoel voor Tumor, dit heb ik kunnen navragen, voor Salamander zal waarscijnlijk Flikken Maastricht in de plaats komen. Die laatste zal niet zoveel concurentie zijn, het eerste waarschijnlijk wel, fictie doet het altijd wel goed. Ik denk persoonlijk dat VIER niet het risico zou nemen, tenzei ze verassen en toch de stap durven te wagen. De Mol zou het perfecte onderwerp zijn voor de maandagmorgen over na te praten.

Conclusie:

Maandag 19 maart: De meest waarschijnlijke datum voor de start van De Mol
Dinsdag 3 of 11 april: Niet waarschijnlijk omdat De Mol in maart zou starten.
Woensdag 28 maart: Niet waarschijnlijk, maar zou kunnen mits er weinig concurentie is.
Donderdag 29 maart: Niet waarschijnlijk mits Temtation op VIJF is, tenzei men ervoor kiest het te verplaatsen, het zou kunnen mits er weinig andere cuncurentie is.
Vrijdag of zaterdag (geen datum): Onwaarschijnlijk, veel jeugd is weg, mensen doen andere dingen op deze dagen, weiniger kijkers voor De Mol.
Zondag 18 maart: Niet onwaarschijnlijk, vele toppers van één zijn gestopt, toch kan er enige concurentie zijn van één zijn nieuw programma. Tachtisch een risicovolle zet, maar zou een verassende stap zijn.


Mijn voorspelling was zo gek nog niet,enkel een weekje later dan gedacht :)
K.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De Mol 2018
« Reactie #261 Gepost op: 2-03-2018, 16:25:22 »
Na een hele week 'heb je mij gemist?' zullen we zeker alleen een datum te horen krijgen en een korte promo met de kandidaten. Daarna kunnen we weer wachten.  ::tandpastasmiley::

Bijna goed ingeschat, alleen die kandidaten nog niet eens. Wat is het toch een heerlijk programma!  ::love::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: De Mol 2018
« Reactie #262 Gepost op: 2-03-2018, 16:27:38 »
Joepie ::bravo::
...óf niet!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De Mol 2018
« Reactie #263 Gepost op: 2-03-2018, 16:31:10 »
mooie avatar Pac!
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: De Mol 2018
« Reactie #264 Gepost op: 2-03-2018, 16:32:43 »
mooie avatar Pac!
Thanks! Blijkbaar doet 'ie het al, ik zie nog steeds mijn oude ???
Ik zit in elk geval al weer helemaal in de sfeer :D
...óf niet!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De Mol 2018
« Reactie #265 Gepost op: 2-03-2018, 16:37:17 »
ik zie nog steeds mijn oude ???
volgens mij als je ctrl + f5 indrukt moet het veranderen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: De Mol 2018
« Reactie #266 Gepost op: 2-03-2018, 16:49:07 »
Wat een veelbelovende eerste trailer van het langverwachte nieuwe seizoen van 'De Mol' in Mexico! Het filmpje is fantastisch in elkaar gestoken en ik zie nu al dat er weer fantastisch (veel) mooi beeldmateriaal gemaakt is. Het lijkt mij ook dat er net als Gilles De Coster eerder al zei, veel kleur in dit seizoen zal zitten, net als het land zelf. Zelfs het promotiefilmpje van het nieuwe seizoen is nu al helemaal in de Mexico-sfeer en dat is ook weer fantastisch... De mooie drone-beelden zijn er in ieder geval ook weer bij, merk ik. ;) Ik heb het nog maar een paar keer bekeken, maar ik denk dat ik er nu al uit kan afleiden dat de kandidaten op een bepaald moment levend begraven worden en zichzelf moeten bevrijden, ofzo? Het ziet er in ieder geval weer heel leuk en spannend uit! :D

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De Mol 2018
« Reactie #267 Gepost op: 2-03-2018, 16:53:08 »
Super gaaf! Ben benieuwd en kijk zeker uit naar het seizoen! ::bravo::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol 2018
« Reactie #268 Gepost op: 2-03-2018, 17:08:00 »
Ik heb het nog maar een paar keer bekeken, maar ik denk dat ik er nu al uit kan afleiden dat de kandidaten op een bepaald moment levend begraven worden en zichzelf moeten bevrijden, ofzo?

Ik denk dat ze het vol moeten zien te houden en dat ze de optie hebben om te ontsnappen als ze niet meer durven. En het beeld uit de trailer is zo perfect griezelig, dat zal er ongetwijfeld voor in scène zijn gezet.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De Mol 2018
« Reactie #269 Gepost op: 2-03-2018, 17:09:40 »
Ik hoop eigenlijk dat we de kandidaten pas zullen zien tijdens de eerste aflevering. En dat ze dan allemaal in een kist beginnen. Zou ik persoonlijk wel geniaal vinden.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: De Mol 2018
« Reactie #270 Gepost op: 2-03-2018, 17:16:06 »
Ik hoop eigenlijk dat we de kandidaten pas zullen zien tijdens de eerste aflevering. En dat ze dan allemaal in een kist beginnen. Zou ik persoonlijk wel geniaal vinden.
::oink:: was ik ook aan het denken zal de beste start ooit zijn .

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2018
« Reactie #271 Gepost op: 2-03-2018, 17:21:06 »
We hebben locatie, begindatum, beginletters van kandidaten en hun provincie. Eigenlijk hoeft dat voor mij ook niet meer te zijn om te starten. ;D

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De Mol 2018
« Reactie #272 Gepost op: 2-03-2018, 17:25:13 »
Het zou toch oprecht geniaal zijn als je opeens een familielid of kennis opeens totaal onverwacht op tv ziet verschijnen in De Mol. Ik ben benieuwd. Er is nog genoeg tijd om informatie te geven, dus ik verwacht het eigenlijk niet.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Mol 2018
« Reactie #273 Gepost op: 2-03-2018, 17:39:00 »
Zouden ze het aandurven om te beginnen met 10 deelnemers begraven onder het zand, zou wel een hele mooie seizoensopening zijn..

2 jaar terug the hanged men in argentinie en nu dan dit...  je moet t ze toegeven ze weten een sfeer te zetten. vrolijke mariachi op de achtergrond maar verder is wel grauw en grimmig.(zelfs de lama s zijn terug).
 









Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol 2018
« Reactie #274 Gepost op: 2-03-2018, 17:46:51 »
Knalpotlama.

Offline Flux

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2018
« Reactie #275 Gepost op: 2-03-2018, 17:56:43 »
De trailer is veel belovend. Perfecte setting, grimmige muziek en spraak. Toen ik 'Heb je mij gemist' zag op het Instagramstory van Gilles van Bouwel, wist ik het meteen.

Een begin met uitgravende kandidaten lijkt me echt geweldig.
Van mij kan het niet snel genoeg 25 maart zijn! Ben er klaar voor! <3

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol 2018
« Reactie #276 Gepost op: 2-03-2018, 18:00:10 »
Mwoah, zo leuk lijkt me dat levend begraven niet als eerste opdracht. Het levert hooguit spannende beelden op zoals het hangen aan de brug maar ik kan me moeilijk voorstellen hoe er verder inhoudelijk een sterke opdracht van gemaakt kan worden. Al moet je de makers van De Mol natuurlijk nooit onderschatten. ;) Maar ik verwacht dat het iets voor wat later in de reeks is. :)

Offline Flux

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2018
« Reactie #277 Gepost op: 2-03-2018, 18:01:53 »
Yep, ik zag het ook. Gelukkig kan je terugspoelen met telenet en heb ik het gefilmd:


Toch werkelijk briljant dit? Ik vind echt dat Wie is de Mol? een lesje kan leren qua promoten van De Mol.

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: De Mol 2018
« Reactie #278 Gepost op: 2-03-2018, 18:48:35 »
NNNNNEEEEEEEEEE! Ik ga op 25 maart juist naar het land van vorig seizoen! Dat wordt dus een weekje qachten met terugkijken.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: De Mol 2018
« Reactie #279 Gepost op: 2-03-2018, 19:07:44 »
NNNNNEEEEEEEEEE! Ik ga op 25 maart juist naar het land van vorig seizoen! Dat wordt dus een weekje qachten met terugkijken.
Volgens mij is dat niet echt een reden om te klagen ;) :P (Ik zit overigens tijdens de ontknoping van de Nederlandse Mol in Lapland :-\\ :\'()
...óf niet!