11e plaats Polen er zit een ploooooooing in de eerste helft van het nummer die me mateloos irriteert. Vooral ook omdat die er 22x in zit in de eerste minuut. Jammer anders had het hoger gekomen. Mooi gezongen mooie tekst
12e plaats Spanje fijne muziekstijl gekozen maar het is zo makkelijk. Klinkt als een band die over hun hoogtepunt heen is.
13e plaats = Argentinië fijne muziekstijl gekozen maar het is zo makkelijk. Klinkt als een band die over hun hoogtepunt heen is.
14e plaats = Ierland dudududududududududuuduuuuuuuuuuu Caro Emerald gaat vrolijk doen ? Complimenten voor de proza in het voorstelstukje.
15e plaats Canada = Goed om voor het Frans te kiezen, maar liedje is gewoon niet spannend genoeg.
16e plaats = Denemarken liedje gaat over verkrachting volgens de beschrijving en dan een country deuntje? Bijzonder dan. Het is een typische 6
17e plaats = Oekraïne Ik zal je vinden, borstpijn zal niet passeren, ik zal je vinden, heldere zon van mij. En doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
18e plaats = Letland hij wacht op een signaal, ga wat doen. Muziek wordt gedurende het nummer steeds beter. Het is best voldoende
19e plaats = Nieuw Zeeland Het voelt een beetje als het koningslied. Goed bedoeld maar het is zo bij elkaar gezocht /gezet. Stoer dat je voor Maori hebt gekozen als taal, levert je nog een bonusje op.
20e plaats = Rusland Het Arabische is wel verfrissend. Haar stem is wel goed, maar soms helder en soms ingeblikt, waarom doe je dat ?
21e plaats = Colombia diepe stem, jammer dat die gewoon niet goed genoeg is voor punten.
22e plaats = Brazilië die riedel is raar telkens en die gozer moet een shirt aan doen. Voor de rest vind ik het gewoon niet leuk/mooi
23e plaats = Frankrijk encore schreeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw. Fijn schat dat je jong bent maar je moet nog veel leren.
24e plaats = Engeland, Hij fluistert zo tijdens het zingen. Is toch niet mooi ?
25e plaats = Australië ik had er bij het begin al enough van. De zangeres is best goed, maar probeert de rapper en het koor naar huis te schreeuwen.
26e plaats = Noorwegen als je rap en zang gaat samenvoegen moet je van goede huize komen en dat huis staat niet in Noorwegen. Die mannen hebben geen ritme gevoel
27e plaats = Zwitserland gordon heeft ooit bewezen als je het met een nationale finale al niet redt dan moet je ook niet meer proberen te shinen. Hyper maar niet geweldig.
28e plaats = Israël, Hij zingt niet maar praat
29e plaats = Oostenrijk Er waren donker gekleurde mensen in Zuid Afrika die hun stemrecht liever zouden inleveren dan hiernaar te moeten luisteren. De introtekst was de beste, het nummer bijna de slechtste.
30e plaats = België volledig geproduceerd niemanddalletje, rapper erbij. Het leven is perfect zonder dit liedje
31e plaats = Finland, het land van Lordi stuurt dit
Ze heeft mijn stemming niet verpest wel mijn gehoororganen. Wat een rotstem heeft ze. En iedereen die lalalalalla zingt in zijn liedje is sowieso af