Gefeliciteerd Nigel!
Erg leuk liedje
Goed gekozen. Ik vind het eigen taal concept erg leuk, ik gaf niet voor niets een extra puntje aan Nieuw-Zeeland vanwege de Maori-taal, en ik merkte bij mezelf een neiging om liedjes in mn Engels, Nederlands en Duits daarom strenger te beoordelen. En ik heb een zwak voor live-uitvoeringen, zo hoort het eigenlijk op een songfestival, daarom net geen top 3 voor Duitsland bij mij. Maar het is echt een leuk nummer.
Ik vind random leuk, omdat ik anders echt geen idee heb waar ik moet beginnen met het zoeken naar een liedje. Nu was het zoekgebied lekker beperkt. Probleem was wel dat de betere liedjes in Tsjechië toch echt wel in het Engels zijn... Ik kwam 1 ander goed liedje tegen, maar dat viel af omdat Daisy daarmee al eens tweede was geworden op dit songfestival
Op zich ben ik blij met mijn plaatsje bij de beste helft, al valt het me wel tegen dat niet meer mensen vielen voor de emotie (en het notabene als saai beoordeelden
)
Voor mij graag weer een random songfestival, maar dan niet perse met de taaleis. Het was leuk om weer eens mee te doen
Dank voor de organisatie Fabiann!