Nouja underdog spelen. MV is ook vaste prik in de top 5 hoor
Geen MV
Nope, dit jaar even niet. Ik heb dit besluit al een tijdje genomen. Ik ben geloof ik een beetje (grote) spellenmoe
, na het presenteren van de mol vorig jaar. Ik heb nog meegedaan aan het songfestival en de muziekquiz, maar dat zijn relatief kleine spellen in vergelijking met dit spel.
Inderdaad elk jaar vaste prik in de top, maar ik denk oprecht dat ik vorig jaar met een derde plaats het voorlopig voor mij hoogst haalbare heb gehaald. Daar kom ik met mijn huidige motivatie niet overheen. In de tussentijd heb ik wat voorbereidingen getroffen voor De Mol online, waar ik alle energie en motivatie straks voor nodig heb.
Ook geniet ik op dit moment nog even van vakantie na een drukke periode en kwam het me dit jaar toch wel goed uit niet mee te doen. Bovendien wordt het de komende weken zo druk, dat als ik de finale zou halen, ik deze toch zou moeten afraffelen/erbij doen. Ik moet wel zeggen dat ik serieus heb overwogen om toch mee te doen, want ja wat Niek zegt de top is vaste prik, maar uiteindelijk heb ik het gelaten bij het inleveren van antwoorden zodat mijn niet-deelname een grotere verrassing zou worden.
Succes aan alle finalisten