Vraag 9: Met welke BN'er als buur zou je verhuizen?
Als muzikanten geen geluiddichte ruimte hebben, zou ik vanwege de herrie willen verhuizen. Zo ook bij Jantje Smit
Barbie, vooral vanwege alles
Geert Wilders, los van zijn politieke standpunten waar ik totaal niet achtersta, komt hij mij over als een onsympathiek figuur
Gerard Joling, dat lijkt me echt iemand die nooit rekening houdt met zijn buren en tot diep in de nacht herrie maakt
Gerard Joling, omdat ik hem een vreselijke man vind. Hij vindt zichzelf altijd zo grappig
Gordon, ik vind het gewoon een kwal. Mensen belachelijk maken, maar wanneer iemand het bij hem doet, heb je een rechtszaak aan je broek hangen. Nee, niet mijn persoon!
Gordon, straks wil hij trouwen
Het duo Samantha en Michael, dat ze die twee ooit een tv programma hebben gegeven is kansloos natuurlijk
Jandino Asporaat, ik vind het zo'n irritant figuur, totaal niet grappig
Jandino Asporaat, omdat ik na 20 seconden zijn stem en gedrag al beu ben
Patty Brard, omdat dat me een asociale buurvrouw lijkt
Rutger Castricum, denk dat hij heel snel heel irritant kan doen
Sylvana Simons, omdat ik gek zou worden van haar denkwijze over het leukste feest van het jaar: Sinterklaas!
Wendy van Dijk, want zij is zo ontzettend nep qua gedrag en daar erger ik me énorm aan. Ik zou het nog niet eens een dag met haar volhouden
Yolanthe Sneijder-Cabau, zij komt zo koud op mij over dat ik zelfs in de zomer de kachel aan zou moeten zetten
Vraag 10: Wat zou een topkok voor jou maken op je verjaardag (als verrassing)?
Balletjes in tomatensaus
Cajuntaart, het is mijn lievelingseten en ik vind het superlekker
Chocoladetaart!
Een "surf&turf", iets met veel vlees en vis
Een proeverij van verschillende niet alledaagse soorten vlees, vis en gevogelte als fazant, krokodil, kangoeroe, bizon, zeeduivel, slang enz, en daarbij passende groenten e.d.
Heel veel lasagne!
Ik ben niet van haute cuisine. Dus een goed gebakken biefstuk, lekker sausje, friet erbij. Dan ben ik helemaal happy
Macaroni
Mals vlees met een lekker sausje en bergen kroketten!
Speculaas kruidnoten cheesecake met botercreme
Verrassing van de kok
Voor 1 keer zou ik dan wel allemaal kleine gerechtjes willen proeven en laat ik de kok de vrije hand, maar als nagerecht graag een pavlova
Wild als hoofdgerecht en een grand (grand grand) dessert toe
Zijn specialiteit
Zolang ik mee mag koken, vind ik alles best
Vraag 11: Wat was jouw blonde moment van het jaar?
Alle temperatuurstanden van de ovenknop heb ik eraf geboend
Auto in de prak gereden
De mol vertrouwen
Eens proberen te tanken voordat ik betaald had, daarna merken dat je te ver staat met de auto, dus daarom terugsteken, korter rijden en opnieuw proberen. Alleen was ik vergeten dat je dan nog eens moet betalen. Gelukkig was ik alleen aan dat tankstation op dat moment
Eigenhandig een voedselvergiftiging oplopen op de avond van de opera
Ik ben dit jaar "maar" 3x teruggegaan naar mijn werk om mijn telefoon op te halen
Ik ben naar een spookhuis geweest, omdat iemand die ik ken in dat spookhuis werkt als spook. Toen ik dacht dat ik haar een paar dagen later zag, zei ik: 'Je bent echt een goed spook!' Ze bleek het niet te zijn en werd behoorlijk boos, dus dat is wel mijn blonde moment van 2017
In een escaperoom de juiste oplossing van een puzzel hebben, maar niet hard genoeg aan de sleutelkoker trekken waardoor die niet opengaat en dus denken dat de oplossing van de puzzel niet goed is
Mezelf buitensluiten op de dag van pakjesavond terwijl al mijn cadeaus voor mijn familie nog binnen lagen
Mijn tas met gymspullen in de bus laten staan
Mijn zus vergeten te feliciteren op haar verjaardag, terwijl ik het cadeautje al had klaarliggen
Op dag 1 van de vakantie de reisgids kwijtraken
Stomme versprekingen waarbij ik in mijn eigen snelheid woorden omwissel of door elkaar haal en dan gecorrigeerd word door de hoorder
Te lang doorgereden met een vastgelopen rem (en roodgloeiende smeltende remschijf)
Verjaardag vergeten. De mijne dus…
Vraag 12: Wat is het verste land waar je ooit bent geweest?
Amerika
Aruba
De Dominicaanse Republiek
Denemarken
Finland
Hong Kong
Italië
Italië
Peru
Portugal
Rusland
Spanje