Auteur Topic: Het Wie is de Mol Off-topic Topic  (gelezen 105063 keer)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #120 Gepost op: 31-01-2018, 21:28:59 »
Heel ander vraagje: heeft iemand nog iets van GoodRiddance gehoord laatste tijd?
Meer L

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #121 Gepost op: 31-01-2018, 21:30:06 »
De mods hebben niets gedaan (behalve heel veel pms krijgen van mensen die niet konden inloggen ;))

Alle dank aan Test in dit geval ::bravo::
Dank dames en heren  ::bravo:: Het voelde toch een beetje als een gemis...dat niet inloggen. Verder niet verslaafd aan dit forum ofzo hoor  ::)
Meer L

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #122 Gepost op: 31-01-2018, 21:35:12 »
De mods hebben niets gedaan (behalve heel veel pms krijgen van mensen die niet konden inloggen ;))

Alle dank aan Test in dit geval ::bravo::

Nogmaals excuses voor het bijdragen aan dat aantal pm's. Maar ik zal het excuus inroepen dat een hulpmol net als een mol gewoon blind is.

En bij deze dan ook dank aan Test. ::bravo::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #123 Gepost op: 31-01-2018, 21:36:16 »
no problemo, iets melden is altijd goed ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #124 Gepost op: 31-01-2018, 21:46:46 »
Bedankt voor het verhelpen van de problemen  ::bravo::

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #125 Gepost op: 31-01-2018, 21:47:35 »
+1

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #126 Gepost op: 31-01-2018, 21:56:16 »
Super goed werk verricht!!  ::bravo::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #127 Gepost op: 31-01-2018, 21:57:18 »
Complimenten moderators! ::bravo::

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #128 Gepost op: 31-01-2018, 23:08:29 »
 ::ok:: Fijn dat we er weer opkunnen.
Ik dacht : ik stuur niks maar wacht rustig af, werkt meestal ook wel  ;)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #129 Gepost op: 1-02-2018, 08:52:49 »
Kwam dit toevallig tegen op een Georgisch blog  :D

> Wie is de Trench - Hollanders in Georgia , de grootste realityshow die begon in de geschiedenis van het land

Wie is de tunnel?

Simon     [ 1 ]    [9,09%]
Ruben     [ 3 ]    [27.27%]
Olsen     [ 2 ]    [18.18%]
Emilio     [ 0 ]    [0.00%]
Steen     [ 2 ]    [18.18%]
van     [ 0 ]    [0.00%]
Lewis     [ 0 ]    [0.00%]
Bella     [ 1 ]    [9,09%]
Jean-Marc [ 1 ]    [9,09%]
Rony     [ 1 ]    [9,09%]

Totaal aantal stemmen: 11


::rofl::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #130 Gepost op: 1-02-2018, 18:06:25 »
Geen idee in welk topic ik het zou moeten plaatsen, dus dan maar hier.
Ik wil verder niet heel negatief doen of een discussie openen, maar soms irriteer ik me aan bepaalde berichten. Ik moet de frustratie gewoon even kwijt (is een afreageer- en klaagtopic wellicht een idee? :P).
Dan heb ik het vooral over de berichten waarin gesproken wordt over de regie. voorbeelden: 'Kandidaat X kan niet de mol zijn, want deze wordt door de productie als verdachte naar voren gebracht.', 'O, dat is vast een valse hint om ons op het verkeerde been te zetten.' en 'De mol moest van de productie dit en dat doen, want anders klopte het spel niet verder / was het niet mooi.'

Ten eerste: de productie maakt niemand expres verdacht. Vorig jaar dachten veel mensen dat bij Jochem, dat hij door de productie werd aangewezen als nep-mol. Maar uiteindelijk bleek gewoon dat hij wat klunzig was, door fanatisme gaan mensen nog wel eens raar doen. De meeste kandidaten doen zelfs niet eens vaak bewuste molacties. Veel verdachte dingen gebeuren per ongeluk. Oké, zo nu en dan probeert een kandidaat zich verdacht te maken bij een andere kandidaat, maar een kandidaat probeert zich echt niet bewust verdacht te maken bij de mensen thuis. Als je daar mee bezig bent op dat moment, dan moet je wel echt idioot zijn. En natuurlijk, de echte molacties worden niet laten zien (op klaas' witte tafel na dan). Maarja, dan zouden we direct al weten wie de mol is.
Verder zullen er ook nooit valse hints geplaatst worden om ons op een verkeerd been te zetten. Toeval bestaat wel degelijk, al helemaal als je ziet hoever sommige mensen zoeken naar hints. Wat zouden de echte hints naar de mol immers waard zijn als de productie ook 'molhints' naar kandidaten zouden laten wijzen.
Het derde punt dat ik wil zeggen gaat uiteraard over het laatste voorbeeld. Het verloop van de serie hangt niet volledig af van wat de kandidaten wel of niet doen. Er is altijd een plan B. Een voorbeelduitspraak van vorig jaar: 'De mol moest wel in de groep zitten van de helikopter, want de vrijstellingen moesten gevonden worden. anders kon opdracht drie niet worden uitgevoerd.' Geloof me, als de vrijstellingen niet waren gevonden, was de opdracht anders geweest. Voor dit jaar zou je dit door kunnen trekken naar de kandidaten die de kist niet hebben gehaald. Ik ga er vanuit dat dit wel de bedoeling was van de mol, maar meer om niet op te vallen. Stel dat de mol als enige groep niet de kist vond, dan zou de mol de afvaller heus wel terugbrengen in aflevering 2. Als een iemand een persoon terugbrengt, dan is dat wel je groepsgenoot. (Dan alsnog kunnen we ook Loes niet afstrepen, want meerdere teams haalden de kist niet. Als Loes de mol was, had Ron zijn kans gehad in afl.1)

Oh ja, Er zijn ook niet twee mollen.  Hoe wil je dan, zonder dat de kandidaten het weten, fatsoenlijk een test maken? 'is de mol een man of een vrouw? -Man -Vrouw -Allebei'. En ook nee, Jean-Marc was ook geen mol voordat hij vertrok. Mocht de situatie plaatsvinden dat de mol om persoonlijke redenen naar huis moet, dan worden de kandidaten, wij ook trouwens, wel geïnformeerd.

zo, lucht toch op.
« Laatst bewerkt op: 1-02-2018, 18:41:09 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #131 Gepost op: 1-02-2018, 18:20:51 »
Maar Ron komt vast terug. ::jaja::

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #132 Gepost op: 1-02-2018, 19:44:39 »
@Brtdm

Goed gezegd, fijn dat je dit even kwijt kon.

Ben het grotendeels met je eens maar dat de productie kandidaten niet verdacht maakt is niet waar.
Ofja, de productie misschien niet, maar montage doet dit echt wel bewust. en logisch ook, anders zou in sommige seizoenen de mol al duidelijk zijn in aflevering 3 omdat iedereen op dezelfde persoon zit. Dit hoort erbij, en als mensen dat niet snappen kunnen ze denk ik beter geen Wie is de mol kijken.


Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #133 Gepost op: 1-02-2018, 19:44:51 »
Maar Ron komt vast terug. ::jaja::

In aflevering 10 ja, aan de tafel in het VondelCS ::tandpastasmiley::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #134 Gepost op: 1-02-2018, 19:58:27 »
Het zou best kunnen dat de een verdachter uit de montage komt dan de ander, maar ik geloof er niet in dat ze iemand kiezen om extra uit te vergroten. Dat ze de mol iets minder verdacht maken, dat zal wel, maar ook weer niet te extreem.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #135 Gepost op: 1-02-2018, 22:22:23 »
Helemaal met je eens Brtdm!  ::ok::


Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #136 Gepost op: 1-02-2018, 22:40:47 »
In aflevering 10 ja, aan de tafel in het VondelCS ::tandpastasmiley::
Dat wordt de eerste keer dat ze allemaal echt bij elkaar zijn en elkaar kunnen spreken.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #137 Gepost op: 1-02-2018, 22:43:28 »
Dat wordt de eerste keer dat ze allemaal echt bij elkaar zijn en elkaar kunnen spreken.
Nee ik denk dat Ron buiten staat tussen de mensenmassa en pas als ze allemaal naar hem toe komen, dan mag hij aanschuiven aan tafel in de VondelCS studio ::)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #138 Gepost op: 1-02-2018, 22:51:11 »

---- KNIP----

zo, lucht toch op.

@Brtdm
 Dit hoort erbij, en als mensen dat niet snappen kunnen ze denk ik beter geen Wie is de mol kijken.


Laat iedereen lekker kijken zoals hij of zij wilt. En ook iedereen in zijn waarde hoe hij hier reageert. Niet iedereen zoekt achter elke krop sla een aanwijzing. Er zijn ook gewoon mensen die 1x kijken en dan iets denken te ontdekken. Sterker nog daardoor haalt het programma een miljoenenpubliek.
Dit forum is voor alle fans, dus als je moe wordt van hoe mensen reageren, moet je misschien maar niet meer alles lezen of zo?

Een klaag of afreageer topic mag je facebook of twitter voor  gebruiken. Wij zoeken naar de mol hier. Of je nu elke uitzending 100x of 1x bekijkt en iedereen mag hier kwijt wat hij denkt over zijn zoektocht naar de mol.
« Laatst bewerkt op: 1-02-2018, 23:10:07 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #139 Gepost op: 1-02-2018, 23:29:55 »
Oké, volledig serieus was ik nou ook weer niet dat het me heel erg frustreert, en het klaagtopic al helemaal niet. Althans.. het viel me de laatste tijd wel op dat elke vorm van kritiek hier niet helemaal gewaardeerd wordt. Persoonlijk vind ik dat je op een forum ook wel eens een wat negatiever bericht mag plaatsen. We moeten wel aardig blijven naar elkaar, maar ik mag mijn negatieve mening toch ook wel eens zeggen?

Maar als dit blijkbaar niet gewaardeerd wordt, zal ik me er in de toekomst aan houden.

Mijn post was met name bedoelt ter informatie voor degenen die dit soort theorieën plaatsen. Het lijkt me namelijk gewoon niet waar en dat is ook wel eens gezegd bij de vragen aan Art. Ik wilde het gewoon in één bericht zeggen in plaats van meerdere berichten plaatsen waarin ik steeds hetzelfde zeg als reactie op de theorieën. Ik kom wel vaker theorieën tegen die ik nergens op vind slaan, maar die kan ik ook oprecht met plezier lezen. Al helemaal als ik bedenk hoeveel tijd erin is gestopt.

Ik zit nog even te twijfelen of ik dit bericht ga plaatsen, maar zoals je ziet is dat nu wel gebeurt. Ik bedoel het verder ook echt niet negatief naar iemand, ondanks dat dat misschien zo lijkt. -Ik kom typend wel vaker anders over dan ik het bedoel- Maar ik wil gewoon even delen hoe ik erover denk.
« Laatst bewerkt op: 1-02-2018, 23:36:40 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?