Poll

Wie is ....de mol?

Jan Versteegh
129 (58.4%)
Olcay Gulsen
58 (26.2%)
Ruben Hein
34 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 220

Auteur Topic: Wie is de Mol? poll  (gelezen 186660 keer)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #620 Gepost op: 18-02-2018, 16:38:27 »
Nu Stine weg is, ben ik me ook gaan nestelen in de Simone tunnel  ::bravo::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #621 Gepost op: 18-02-2018, 16:55:45 »
Het zou echt geniaal zijn als het nu alsnog Jan of Olcay (de minst verdachten, hier en elders) was  ::bravo::

Wat een epische serie met grote instortende tunnels zou het dan zijn  ::love:: ;D

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #622 Gepost op: 18-02-2018, 18:02:31 »
Het zou echt geniaal zijn als het nu alsnog Jan of Olcay (de minst verdachten, hier en elders) was  ::bravo::

Wat een epische serie met grote instortende tunnels zou het dan zijn  ::love:: ;D

Je zou het bijna wensen he, veel beter kan het gewoon niet worden  ::trots:: ::jaja::

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #623 Gepost op: 18-02-2018, 18:06:53 »
Het zou geweldig zijn als Ruben, Olcay of Jan de mol zouden zijn!

Maar ze zijn het niet. ;)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #624 Gepost op: 18-02-2018, 18:09:40 »
Het zou geweldig zijn als Ruben, Olcay of Jan de mol zouden zijn!

Maar ze zijn het niet. ;)
Ruben zou ik een stuk minder geweldig vinden dan Jan of Olcay, gezien de verdenkingen elders  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #625 Gepost op: 18-02-2018, 18:11:57 »
Ik zou Simone ook nog steeds geweldig vinden. Natuurlijk even de molacties afwachten maar qua acteerwerk zit het wel snor. Knap hoe ze zonder een krimp te geven op lastige momenten (denk aan na de opdracht in het park, "niets is...") de aandacht naar anderen weet te schuiven. ::jaja::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #626 Gepost op: 18-02-2018, 18:12:55 »
Helemaal mee eens. Ook het afwachten van haar scherm bij de executies vind ik indrukwekkend

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #627 Gepost op: 18-02-2018, 18:17:13 »
Ruben zou ik een stuk minder geweldig vinden dan Jan of Olcay, gezien de verdenkingen elders  ;D

Akkoord. Moest Jan of Olcay toch de Mol blijken, dan zou ik vragen hebben eerst, maar ik zou het volgens mij wel leuk vinden. Ruben heeft toch behoorlijk wat uit te leggen qua binnen gehaald geld.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #628 Gepost op: 18-02-2018, 19:50:48 »
Ik word zó onzeker van deze poll. Maar Simone is het gewoon niet. Het is Olcay.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #629 Gepost op: 18-02-2018, 19:55:03 »
Ik word zó onzeker van deze poll. Maar Simone is het gewoon niet. Het is Olcay.

Dan ga je mensen moeten ronselen door goede argumenten te geven waarom Simone het niet is en Olcay wel. ;)

Offline Choco115

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Etherdiscipline...
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #630 Gepost op: 18-02-2018, 20:06:26 »
Ruben en anders Simone.
Maar het zou ook nog Stine kunnen zijn...... ;)

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #631 Gepost op: 18-02-2018, 21:19:07 »
Ik blijf nog altijd bij Simone, zit er al sinds aflevering 1, de vinger M18 lijkt toch de aanwijzing te zijn. Als het Simone niet is, dan zou ik zeggen Ruben.
Jan sluit ik uit vanwege het feit dat indien Ron en Loes de eerste opdracht gehaald zouden hebben dat Jean Marc per definitie was afgevallen en Olcay verdenk ik ook totaal niet.

Offline KiWi0501

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #632 Gepost op: 18-02-2018, 21:32:12 »
Ik zat in de Ruben tunnel maar ga nu vol voor Jan. Notmaal ga ik met Heinz mee...Ik bestudeerde alles van hem 8) maar dit jaar zonder site is dat lastiger. Stine ...zo’n saaie Mol willen de producenten niet.
Ik ga voor Jan. Vooral de hint Wil je nu al weten wie de Mol is? is dè hint voor mij.

Op Twitter volg ik “De infiltrant.” Is dit echt zo? Gaat er werkelijk iemand mee? Ik geloof daar niks van?!

Offline HappyDutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #633 Gepost op: 18-02-2018, 22:00:20 »
Jan sluit ik uit vanwege het feit dat indien Ron en Loes de eerste opdracht gehaald zouden hebben dat Jean Marc per definitie was afgevallen en Olcay verdenk ik ook totaal niet.

Dit snap ik niet?
Doe normaal, dan ben je al mol genoeg

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #634 Gepost op: 18-02-2018, 22:25:53 »
Dit snap ik niet?

Hypothese: Jan is de Mol

Aanname: Jan kan niet met de productie overleggen omdat Jean-Marc naast hem loopt.

Uitleg: Aangezien Jan niet kan weten of de andere 4 duo's de kluis vinden, kan het zijn dat indien hij met kandidaat Jean-Marc de kluis niet haalt, dat ze de enige 2 kandidaten zijn die de test moeten maken. Dan valt Jean-Marc af natuurlijk, want de Mol valt niet af. Dus heeft Mol Jan actief een speler het spel uitgewerkt. Dat zou toch wel heel oneerlijk zijn.

Conclusie: De Mol vindt de kluis altijd zodat zijn maatje niet met de Mol alleen naar een executie moet. Dus Jan is niet de Mol.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #635 Gepost op: 18-02-2018, 22:30:12 »
Hypothese: Jan is de Mol

Aanname: Jan kan niet met de productie overleggen omdat Jean-Marc naast hem loopt.

Uitleg: Aangezien Jan niet kan weten of de andere 4 duo's de kluis vinden, kan het zijn dat indien hij met kandidaat Jean-Marc de kluis niet haalt, dat ze de enige 2 kandidaten zijn die de test moeten maken. Dan valt Jean-Marc af natuurlijk, want de Mol valt niet af. Dus heeft Mol Jan actief een speler het spel uitgewerkt. Dat zou toch wel heel oneerlijk zijn.

Conclusie: De Mol vindt de kluis altijd zodat zijn maatje niet met de Mol alleen naar een executie moet. Dus Jan is niet de Mol.
Zijn mol is Simone. Dus zowel Jan als JM konden nog afvallen als Loes en Ron wel de kluis gevonden hadden..

En ik zou ook nog steeds niet weten waarom de mol gewetensbezwaren zou moeten hebben..

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #636 Gepost op: 18-02-2018, 22:33:20 »
Zijn mol is Simone. Dus zowel Jan als JM konden nog afvallen als Loes en Ron wel de kluis gevonden hadden..

En ik zou ook nog steeds niet weten waarom de mol gewetensbezwaren zou moeten hebben..

Maar hij geeft een reden waarom hij Jan schrapt en dus gaat hij er hypothetisch van uit 'Wat als Jan de Mol zou zijn' en dan kom je er dus op uit dat het risico bestaat dat alleen hij en JM dan een test moeten maken en dat JM dan afvalt omdat Jan als Mol niet kan afvallen.

Dat is dus de reden dat hij Jan schrapt (en dat is ook 1 van mijn redenen trouwens).

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #637 Gepost op: 18-02-2018, 22:35:23 »
Maar hij geeft een reden waarom hij Jan schrapt en dus gaat hij er hypothetisch van uit 'Wat als Jan de Mol zou zijn' en dan kom je er dus op uit dat het risico bestaat dat alleen hij en JM dan een test moeten maken en dat JM dan afvalt omdat Jan als Mol niet kan afvallen.

Dat is dus de reden dat hij Jan schrapt (en dat is ook 1 van mijn redenen trouwens).
Nou sorry, maar dat slaat nergens op als je er al vanuit gaat dat Simone de mol is. Dan kunnen zowel Jan als JM nog afvallen.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #638 Gepost op: 18-02-2018, 22:35:29 »
Ik zou Simone ook nog steeds geweldig vinden. Natuurlijk even de molacties afwachten maar qua acteerwerk zit het wel snor. Knap hoe ze zonder een krimp te geven op lastige momenten (denk aan na de opdracht in het park, "niets is...") de aandacht naar anderen weet te schuiven. ::jaja::

Nou ja, daar zijn degenen die haar verdenken ook bij gebaat natuurlijk. Net als dat Soundos er niet blij mee was dat Art Patrick en public ging ondervragen. Werd ze toen al veel verdacht door de kandidaten?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #639 Gepost op: 18-02-2018, 22:37:11 »
Nou sorry, maar dat slaat nergens op als je er al vanuit gaat dat Simone de mol is. Dan kunnen zowel Jan als JM nog afvallen.

Je kan toch een Mol aanduiden door te zeggen waarom de anderen het niet kunnen zijn? Is toch een even goede tactiek? ;D