Auteur Topic: [kandidaat] Loes Haverkort  (gelezen 51959 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #160 Gepost op: 27-01-2018, 15:36:04 »
Op 4:18 van de molcast hoor je 2 soorten witte wijn. Goersjani is zoete witte wijn. Daarna hoor je orsjani is water.

Loes roept om 49:40 orsjani is witte wijn. Simone roept Orsjani is water. 

En nog iets:
Na de graafopdracht als het bedrag bekend is gemaakt en er sprake is van teamvorming zit Loes aan haar neus. Leugenachtige vreugde? De amerikaanse politie denkt dat je schuldig bent als je tijdens een verhoor aan je neus zit.
« Laatst bewerkt op: 27-01-2018, 15:56:49 door foxhunter »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #161 Gepost op: 27-01-2018, 15:53:04 »
Op 4:18 van de molcast hoor je 2 soorten witte wijn. Daarna hoor je borjani is water.

Loes roept borjani is witte wijn. Simone roept borjani is water.  Loes vertelt niet de waarheid, Simone wel.

Ze hebben het beide over iets anders. Loes roept "Gurdschani is iets zoetere witte wijn" zoals dat ook in de Molcast gezegd wordt. Simone zegt "Borjomi is water".

En nog iets:
Na de graafopdracht als het bedrag bekend is gemaakt en er sprake is van teamvorming zit Loes aan haar neus. Leugenachtige vreugde? De amerikaanse politie denkt dat je schuldig bent als je tijdens een verhoor aan je neus zit.

Ik hoop niet dat we de Amerikaanse politie hun normen van wie schuldig is en wie onschuldig is gaan overnemen. Dat zou een flinke stap achteruit zijn. ;) Ik vind het wederom spreken van een onmolse Loes als 'aan je neus zitten' er bij moet gehaald worden om een gebrek aan molacties op te vangen.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #162 Gepost op: 27-01-2018, 16:12:55 »
Ze hebben het beide over iets anders. Loes roept "Gurdschani is iets zoetere witte wijn" zoals dat ook in de Molcast gezegd wordt. Simone zegt "Borjomi is water".

Ik hoop niet dat we de Amerikaanse politie hun normen van wie schuldig is en wie onschuldig is gaan overnemen. Dat zou een flinke stap achteruit zijn. ;) Ik vind het wederom spreken van een onmolse Loes als 'aan je neus zitten' er bij moet gehaald worden om een gebrek aan molacties op te vangen.
Ik  zag je overzicht met alle vragen en antwoorden maar er is geen vraag over witte wijn terwijl Loes dat wel roept. Zou kunnen dat er zomaar wat geroepen werd, Bella las ook voor. Aan de andere kant hoor ik Loes niet goersjani roepen maar orjani. Dit blijft knagen. En simone ook orjami en zeker geen borjomi.

Teletekst ondertiteling zegt ook 2 keer orjani.
« Laatst bewerkt op: 27-01-2018, 16:32:59 door foxhunter »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #163 Gepost op: 27-01-2018, 16:32:56 »
Ik  zag je overzicht met alle vragen en antwoorden maar er is geen vraag over witte wijn terwijl Loes dat wel roept. Zou kunnen dat er zomaar wat geroepen werd, Bella las ook voor. Aan de andere kant hoor ik Loes niet goersjani roepen maar orjani. Dit blijft knagen. En simone ook orjami en zeker geen borjomi.

Ik denk inderdaad dat er na een tijd zo maar informatie geroepen werd. Simone begint ook plots bij geschiedenis een hele resem aan tekst op te zeggen. Dus ik denk dat dit na een tijd ook gewoon zo werd afgesproken om te doen.

Als je iets anders hoort dan zit onze discussie daar helaas vast. ;) De ondertitels van NPO zeggen inderdaad dat beiden het over 'Orjani' hebben, maar dat komt omdat die medewerkers die de ondertitels verzorgen het ook maar moeten doen met de beelden die ze krijgen (geen Molcast dus), ze die ondertitels op een korte tijdspanne moeten af hebben en ze mogelijk ook minder bedreven zijn dan de gemiddelde forumbezoeker hier om het correct te hebben. Ik kan alleen maar zeggen: Luister nog eens naar dat stukje over die 2 witte wijnen in de Molcast. De tweede wijn die Art noemt is "Gurdschani". Luister meteen daarna naar de naam die Loes roept. Het is dan pas dat ik ook hoorde dat ze dezelfde naam uitsprak.
Als je dan nog meent te horen dat Loes het over Borjomi heeft, dan staan we beiden echt schaakmat (om in het thema van dit forum te blijven). ;)

Om onze kaping van dit topic te concluderen: Naar mijn mening heeft Loes niets fout gezegd in het beeldmateriaal dat we van haar krijgen en dat draagt mede bij tot het feit dat ik haar schrap als mogelijke Mol na 3 afleveringen met betrekkelijk weinig foute acties.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #164 Gepost op: 27-01-2018, 16:38:46 »
Ik denk inderdaad dat er na een tijd zo maar informatie geroepen werd. Simone begint ook plots bij geschiedenis een hele resem aan tekst op te zeggen. Dus ik denk dat dit na een tijd ook gewoon zo werd afgesproken om te doen.

Als je iets anders hoort dan zit onze discussie daar helaas vast. ;) De ondertitels van NPO zeggen inderdaad dat beiden het over 'Orjani' hebben, maar dat komt omdat die medewerkers die de ondertitels verzorgen het ook maar moeten doen met de beelden die ze krijgen (geen Molcast dus), ze die ondertitels op een korte tijdspanne moeten af hebben en ze mogelijk ook minder bedreven zijn dan de gemiddelde forumbezoeker hier om het correct te hebben. Ik kan alleen maar zeggen: Luister nog eens naar dat stukje over die 2 witte wijnen in de Molcast. De tweede wijn die Art noemt is "Gurdschani". Luister meteen daarna naar de naam die Loes roept. Het is dan pas dat ik ook hoorde dat ze dezelfde naam uitsprak.
Als je dan nog meent te horen dat Loes het over Borjomi heeft, dan staan we beiden echt schaakmat (om in het thema van dit forum te blijven). ;)

Om onze kaping van dit topic te concluderen: Naar mijn mening heeft Loes niets fout gezegd in het beeldmateriaal dat we van haar krijgen en dat draagt mede bij tot het feit dat ik haar schrap als mogelijke Mol na 3 afleveringen met betrekkelijk weinig foute acties.

En ik begon Loes pas net te verdenken omdat de rest " het niet kan zijn". Nou ja Emilio moet zich nog laten zien. Maar Simone en Stine daar stap ik even vanaf.
Enne je hebt het over borjomi? Dat woord heb ik niet gebruikt. vreemd.
« Laatst bewerkt op: 27-01-2018, 16:40:18 door foxhunter »

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #165 Gepost op: 27-01-2018, 20:26:25 »
En ik begon Loes pas net te verdenken omdat de rest " het niet kan zijn". Nou ja Emilio moet zich nog laten zien. Maar Simone en Stine daar stap ik even vanaf.
Enne je hebt het over borjomi? Dat woord heb ik niet gebruikt. vreemd.
Borjomi is het (mineraal)water he?  ;)
Orjani is niks  :P

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #166 Gepost op: 27-01-2018, 20:29:26 »
Borjomi is het (mineraal)water he?  ;)
Orjani is niks  :P
Succes met zoeken dan.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #167 Gepost op: 27-01-2018, 20:32:20 »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #168 Gepost op: 27-01-2018, 20:35:26 »
Loes huppelt weer achteraf. Ow ik wil ook in dat andere team.....
en ze krijgt weer haar zin!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Selmar

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #169 Gepost op: 27-01-2018, 22:29:22 »
Loes kan van mij nog steeds echt de mol niet zijn, maar ó wat is dat kapsel opeens verpest na opdracht 2...

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #170 Gepost op: 27-01-2018, 23:12:56 »
Als Loes de MOL blijkt te zijn, dan...... ja wat dan?

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #171 Gepost op: 27-01-2018, 23:18:00 »
Dan zijn ze de hints en molacties vergeten dit jaar

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #172 Gepost op: 27-01-2018, 23:18:41 »
eerst afwachten dan oordelen ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #173 Gepost op: 27-01-2018, 23:23:10 »
Je hebt gelijk. Uit mijn Simone tunnel is het erg lastig acties van andere kandidaten te zien  :)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #174 Gepost op: 27-01-2018, 23:26:12 »
...Als er na het bekend worden dat de mol vlak langs de kandidaten is geweest wordt gezegd (de mol hij) 'of zij...'

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #175 Gepost op: 28-01-2018, 00:01:26 »
Art zei tegen Ruben: Daar ging Loes (na het omklappen van de vraag of hij Loes eruit zou werken).
Zei hij hiermee dat Loes net voorbij liep?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #176 Gepost op: 28-01-2018, 00:03:26 »
Art zei tegen Ruben: Daar ging Loes (na het omklappen van de vraag of hij Loes eruit zou werken).
Zei hij hiermee dat Loes net voorbij liep?

Leuk! Even terug gekeken en Art zegt trouwens "daar gaat Loes", niet ging.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #177 Gepost op: 28-01-2018, 00:06:53 »
4.1 Loes kiest bewust voor een positie waar mollen moeilijk is en ze doet daar alles goed.
4.2 Ze kiest voor 5000 euro
4.3 Ze bereikt de overkant

Het wordt gewoon ontzettend veel voor een Mol. Ze kan het echt niet zijn.

Art zei tegen Ruben: Daar ging Loes (na het omklappen van de vraag of hij Loes eruit zou werken).
Zei hij hiermee dat Loes net voorbij liep?

En ook net dan krijgen we de vrouw met parasol in beeld. ;D

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #178 Gepost op: 28-01-2018, 00:09:29 »
Loes is totaal niet mijn mol, wat mij alleen opviel bij de opdracht met de bordjes is haar biecht. Ook nog maar even in dit topic:

Art vroeg aan Loes: vrijstelling of 5000E in de pot?

Het antwoord van Loes (en dit voelde als zo'n mol biecht, terwijl zij helemaal niet op mijn radar stond:)
Mijn hart klopte in mijn keel
Strategisch spelen
Hoe hard wil ik dit spel spelen
En ik raak dus meteen in lichte  paniek in mijn hoofd
Ik moet dus keuzes maken
En kennis is macht….

Dus….5000E voor de pot. En Kennis is Macht: ze weet dat het al 5000E voor de pot wordt? Nogmaals ik ziet niet op Loes maar ik krijg hier zulke molvibes bij. Ook over dat 'hart in mijn keel'....

Meer L

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #179 Gepost op: 28-01-2018, 00:27:04 »
4.1 Loes kiest bewust voor een positie waar mollen moeilijk is en ze doet daar alles goed.
4.2 Ze kiest voor 5000 euro
4.3 Ze bereikt de overkant

Het wordt gewoon ontzettend veel voor een Mol. Ze kan het echt niet zijn.

En ook net dan krijgen we de vrouw met parasol in beeld. ;D


En toch blijf ik even bij Loes (nog steeds dwars, zonder goede argumenten)

Haar reactie na de bekendmaking van Art, dat de mol langskwam bij allen en nog eens op navraag van Jan (zit hij op Loes?) blijft verdacht!
Ze redt zich er aardig uit heus. Maar toch.....
Noem het onderbuikgevoel  :-\\
Twijfel is het begin van wijsheid