Auteur Topic: [kandidaat] Loes Haverkort  (gelezen 51955 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #180 Gepost op: 28-01-2018, 00:34:19 »
En toch blijf ik even bij Loes (nog steeds dwars, zonder goede argumenten)

Haar reactie na de bekendmaking van Art, dat de mol langskwam bij allen en nog eens op navraag van Jan (zit hij op Loes?) blijft verdacht!
Ze redt zich er aardig uit heus. Maar toch.....
Noem het onderbuikgevoel  :-\\

Maar ik ben niet zo voor die 'reacties'. ::rofl:: Sowieso heb ik zelf een heel neutrale gelaatsuitdrukking die niet weergeeft wat ik voel, dus heb ik ook niet de intuïtie om het bij anderen te ontdekken. ;)

Ik zoek de Mol liever traditioneel: Zoeken naar de sabotage. En die is minimaal bij Loes.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #181 Gepost op: 28-01-2018, 00:40:55 »
Ik zou het wel heel leuk vinden, vrolijk lachende Loes als Mol, mijn schilderijkoninginnetje.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #182 Gepost op: 28-01-2018, 00:47:55 »
Ik vond dit een verdacht fragment.... Een masker met erdoorheen haar naam uit de woordzoeker....

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #183 Gepost op: 28-01-2018, 00:57:14 »
Ja, dat zet je toch aan het denken. Zou dit nu de hint zijn? Misschien is dit een nieuwe tactiek voor een MOl. Het spel consequent zo spelen hebben we nog niet gehad. 4 afleveringen de meester kandidaat zijn en zo veel mogelijk geld in de pot spelen. Zo wek je geen verdenking. Wie weet, als Loes de MOL is, zal ze de volgende aflevering van tactiek gaan veranderen.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #184 Gepost op: 28-01-2018, 01:02:10 »
Ja, dat zet je toch aan het denken. Zou dit nu de hint zijn? Misschien is dit een nieuwe tactiek voor een MOl. Het spel consequent zo spelen hebben we nog niet gehad. 4 afleveringen de meester kandidaat zijn en zo veel mogelijk geld in de pot spelen. Zo wek je geen verdenking. Wie weet, als Loes de MOL is, zal ze de volgende aflevering van tactiek gaan veranderen.

Dat is dan het einde van Wie Is De Mol. 4 kandidaten er uit spelen die niet konden achterhalen dat je de Mol was door geld in de pot te spelen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #185 Gepost op: 28-01-2018, 01:05:21 »
Misschien is dit een nieuwe tactiek voor een MOl. Het spel consequent zo spelen hebben we nog niet gehad. 4 afleveringen de meester kandidaat zijn en zo veel mogelijk geld in de pot spelen. Zo wek je geen verdenking. .

 ???
 ::)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #186 Gepost op: 28-01-2018, 01:37:40 »
Ja, wie weet. Eerst geld verdienen en vertrouwen wekken en dan de pot weer beetje, bij beetje legen.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #187 Gepost op: 28-01-2018, 01:59:42 »
Ja, wie weet. Eerst geld verdienen en vertrouwen wekken en dan de pot weer beetje, bij beetje legen.

Maar dat is het spel niet. We zijn halfweg de serie en hebben zo'n 10 opdrachten gezien. Als je als Mol nu nog niet gemold hebt, dan ben je de slechtste Mol aller tijden. De argumentatie 'Ze verdient geld om vertrouwen te wekken' gaat na 4 weken echt niet meer op.

Offline El_Stisco

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #188 Gepost op: 28-01-2018, 05:41:34 »
Nouja, ik denk dus dat er wel geld MOEST komen, omdat er met de volgende aflevering in het "Vooruitzicht" geen baat is bij een 'veilig-scenario' met maar 810 euro. Alles pleit voor Loes als mol.


Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #189 Gepost op: 28-01-2018, 15:18:09 »
Ik streep haar nu toch wel af nu ze echt met teveel goede inzichten komt ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #190 Gepost op: 28-01-2018, 15:31:41 »
En toch blijf ik even bij Loes (nog steeds dwars, zonder goede argumenten)

Haar reactie na de bekendmaking van Art, dat de mol langskwam bij allen en nog eens op navraag van Jan (zit hij op Loes?) blijft verdacht!
Ze redt zich er aardig uit heus. Maar toch.....
Noem het onderbuikgevoel  :-\\

Of ze heeft iemand gezien en realiseert zich op dat moment dat ze de mol heeft gezien  :)
Ma how, zeg!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #191 Gepost op: 28-01-2018, 17:01:27 »
Ik vind haar echt heel moeilijk te peilen. En daarom ook dat ik haar verre van afschrijf!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #192 Gepost op: 28-01-2018, 23:55:17 »
Nouja, ik denk dus dat er wel geld MOEST komen, omdat er met de volgende aflevering in het "Vooruitzicht" geen baat is bij een 'veilig-scenario' met maar 810 euro. Alles pleit voor Loes als mol.
Het fijne van dit spel Wie is de mol is dat het antwoord op de grote vraag uiteindelijk altijd uitkomt. Als aflevering 10 klaar is, weten we precies hoe het zit en kunnen we alles dat we op het forum schreven, haarfijn teruglezen.

Dus... als je serieus Loes verdenkt vanwege iets in een aflevering die nog moet komen, dan raad ik je aan om je alvast voor te bereiden op een mogelijke teleurstelling ergens op een zaterdag tussen nu en het einde van aflevering 10.

Kijk, als in aflevering 5 blijkt dat er geld nodig was, dan kun je na aflevering 5 de informatie uit aflevering 4 nog eens kritisch heroverwegen. Prima. (Maar dan wel graag Emilio terug.*) Maar zoals het er nu naar uitziet, doet Loes gewoon goed werk in de tunnels, maakt ze tegenover Art de meest onmolse keuze, en probeert ze bij de rode draad zoveel mogelijk mensen aan te moedigen om de oversteek gewoon te maken.

Alles in aflevering 4 pleit wat mij betreft voor Loes als kandidaat.

* Nouja, eigenlijk sowieso graag Emilio terug, maar dat heeft niks met het spel te maken :P
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #193 Gepost op: 29-01-2018, 03:00:43 »
Of ze heeft iemand gezien en realiseert zich op dat moment dat ze de mol heeft gezien  :)

Dat idee heb ik bij nader inzien ik ook. Althans, dat ze in haar hoofd probeert na te gaan of ze niet iemand heeft gezien en wellicht de mol zelfs gezien denkt te hebben.

Tunnelgedachte: vond Simone wat nerveus lachend zeggen "Nee, zegt ze" als Loes haar gedachten niet wil delen. Kan me voorstellen dat je als mol zeer bang bent dat iemand je heeft gezien of nog erger, dat iedereen je heeft gezien.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #194 Gepost op: 29-01-2018, 11:11:21 »
Of ze heeft iemand gezien en realiseert zich op dat moment dat ze de mol heeft gezien  :)

Ik denk dat ze Ruben heeft gezien, zoals beschreven bij de opdracht 2 niets is wat het lijkt.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #195 Gepost op: 29-01-2018, 14:26:13 »
Dat idee heb ik bij nader inzien ik ook. Althans, dat ze in haar hoofd probeert na te gaan of ze niet iemand heeft gezien en wellicht de mol zelfs gezien denkt te hebben. [...]


Bij Loes' biecht voor de executie zie je dat er Emilio wordt aangeklikt bij de vraag 'Wie is de mol?' Ze spreekt daar ook de verdenking voor hem uit.

Maar ik weet niet of dat eerste klopt. Bij Emilio's afscheid blijkt dat ze hem echt wel veel verdacht trouwens, dus ik ben geneigd om te denken dat ze die vraag misschien toch op hem heeft ingevuld..  :-\\

 

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #196 Gepost op: 29-01-2018, 21:43:36 »
Ik heb bij loes nog steeds t idee dat ze alles acteert. Alsof ze nergens datgene wil doen waarvan zij verwacht dat anderen dat van haar verwachten. 
 

Offline Latopa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #197 Gepost op: 31-01-2018, 07:57:50 »
Als mol weet je alle opdrachten van te voren en ook de beste positie om te mollen. Het is een beetje raar om als mol twee keer een keuze te maken die verkeerd is en daarom toch weer wil ruilen. Als mol zal je toch echt wel je strategie van te voren bedacht hebben en meteen je vinger opsteken als er naar dapperen of niet claustrofoben gevraagd wordt.
 Twijfelen is onmols en je afhankelijk maken van anderen nog meer (het zou zo maar eens kunnen dat er niemand wil ruilen). Nee, Loes is niet de mol.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #198 Gepost op: 2-02-2018, 20:38:22 »
Wat doet ze het fantastisch als mol  ::bravo::. Zowel in het spel als op het forum hier. Ben zo benieuwd naar de reacties hier als bekend wordt dat ze de mol is  ::jaja::. Nu nog hopen dat mijn tunnel niet instort  ;D
Frankje Lapi

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #199 Gepost op: 2-02-2018, 21:37:55 »
Maar Frank, hoe verklaar jij dan dat Loes de aanwijzing voor de kluis vraagt aan Stine en Emilio terwijl ze ook meteen naar Art had kunnen bellen , en als ze hem eenmaal van Art heeft, doorgeeft aan Jan?
En heb je gezien hoe dicht ze op Stines huid zat in de tunnel? Ze heeft haar daar constant lopen corrigeren.
2 wat mij betreft enorm onmolse momenten.