Auteur Topic: [kandidaat] Loes Haverkort  (gelezen 51953 keer)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #200 Gepost op: 3-02-2018, 16:54:06 »
Dit vond ik toch wel een beetje opvallend  ::vergroot::

Ook door het opstropen van de mauwen

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #201 Gepost op: 3-02-2018, 17:17:44 »
Ja dit is goed gezien.
Zouden de spelers allemaal ergens apart van elkaar gehouden zijn? Anders is het niet mogelijk dat iemand zich (min of meer) vermomd en dan langs gaat lopen. Normaal gesproken kan het alleen de eerste of de laatste zijn die bij Art de vragen kwam beantwoorden. Diegene zou de meeste tijd gehad hebben om zich te vermommen. Natuurlijk kan de regie de volgorde veranderd hebben. Knippen en plakken.
Loes kan ook diegene zijn met de hoody op het bankje, maar niet de dame met de rode paraplu.
Haar postuur is evenwel ongeveer hetzelfde als dat van Olcay.
het postuur is niet van Ruben of Simone, of Stine en waarschijnlijk niet van Simone of Jan.
Ik ben er trouwens van overtuigd dat de Mol dit jaar een andere tactiek volgt dan de mollen van voorgaande jaren. Er is hier op het forum veel kritiek geweest dat het ons te makkelijk is gemaakt door te duidelijke hints.
Dat is wat ik ergens hierboven al schreef. De MOL 2018 kan zich best wel heel anders gedragen dan in andere jaren. Waarom niet de kandidaat uithangen in de eerste 4 afleveringen? Waarom niet vertrouwen wekken van de groep door te proberen geld in de pot te spelen? Gewoon andere tactiek.
Ben heel benieuwd naar afl. 10.
Kortom, ondanks alles wat tegen haar gedrag is in te brengen, en dat is best veel, is Loes niet onmogelijk als MOL.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #202 Gepost op: 3-02-2018, 17:21:15 »
Dat is wat ik ergens hierboven al schreef. De MOL 2018 kan zich best wel heel anders gedragen dan in andere jaren. Waarom niet de kandidaat uithangen in de eerste 4 afleveringen? Waarom niet vertrouwen wekken van de groep door te proberen geld in de pot te spelen? Gewoon andere tactiek.
Ben heel benieuwd naar afl. 10.
Kortom, ondanks alles wat tegen haar gedrag is in te brengen, en dat is best veel, is Loes niet onmogelijk als MOL.

Dus je redenering is echt dat in de eerste 4 van de 9 afleveringen kandidaats gedrag tonen de gloednieuwe tactiek is om niet herkend te worden, 4 mensen er uit te spelen en geld in de pot te brengen?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #203 Gepost op: 3-02-2018, 19:30:23 »
Maar Frank, hoe verklaar jij dan dat Loes de aanwijzing voor de kluis vraagt aan Stine en Emilio terwijl ze ook meteen naar Art had kunnen bellen , en als ze hem eenmaal van Art heeft, doorgeeft aan Jan?
En heb je gezien hoe dicht ze op Stines huid zat in de tunnel? Ze heeft haar daar constant lopen corrigeren.
2 wat mij betreft enorm onmolse momenten.

Gewoon een dekmantel, omdat op dat moment kandidaten in haar nek zitten te hijgen. Zorgt ervoor dat ze minder verdacht wordt, want doet niks fout.

Gadoesja, ik volg jou helemaal en dat is ook een deel van mijn redenatie waarom ik Loes verdenk. Ze is mijn mol omdat ze zich zó extreem kandidaats gedraagt en ik er helemaal niks van geloof. Het is één grote act en in aflevering 10 zal blijken dat dit zo is. Ze komt alleen maar met goede ideeën etc. Ze speelt het zó goed, want wordt onder andere op dit forum bijna niet verdacht. Ik vind het heerlijk om te zien want ze leidt iedereen om de tuin  ::bravo::

Als iemand nog redenen wilt, ga naar het hint vrije topic  ;D
Frankje Lapi

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #204 Gepost op: 3-02-2018, 21:04:09 »
Wat een goede Mol. Lijf en leden riskeren in opdracht 5.2 voor 1000 euro. Ze leidt iedereen om de tuin. ::)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #205 Gepost op: 3-02-2018, 21:09:44 »
Wat een goede Mol. Lijf en leden riskeren in opdracht 5.2 voor 1000 euro. Ze leidt iedereen om de tuin. ::)

 ::rofl:: Ja dit was natuurlijk weer enorm mols.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #206 Gepost op: 3-02-2018, 21:28:29 »
Jammer dat ze er uit ligt. Toch wel mijn favoriete kandidaat misschien dit seizoen. Heel fanatiek altijd voor het geld gegaan.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #207 Gepost op: 3-02-2018, 21:30:04 »
Ik ben de komende week offline want ik schaam me dood. Heb ik even in bijna alle topics lopen verkondigen dat Loes de mol wel moest zijn  ::rofl::
Frankje Lapi

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #208 Gepost op: 3-02-2018, 21:31:01 »
Leuke kandidaat. Moskou ligt er compleet uit.

En Frank, iedereen kan zich vergissen......

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #209 Gepost op: 3-02-2018, 21:33:16 »
Jammer Loes. Je was een leuke kandidate.
Bedankt voor alles  ::bravo::

Offline ikwilmolletje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #210 Gepost op: 3-02-2018, 22:01:31 »
Heb Loes zelf nooit echt verdacht, ze was vooral met geld bezig en ik ben nog steeds van mening dat de mol iemand moet zijn die de eerste aflevering de test niet heeft gemaakt (dus Jan valt voor mij ook af).

Maar inderdaad een superleuke kandidate, ook zij weer een succesmomentje in haar laatste aflevering van WIDM, jammer dat het plan van haar en Ruben om Jan een beetje aan het lijntje te houden nu niet door kan gaan.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #211 Gepost op: 3-02-2018, 22:47:40 »
Zo jammer. Zo'n leuk mens (en heel foto-/portretgeniek...  ::jaja::).
Had haar graag langer in het spel gezien.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #212 Gepost op: 3-02-2018, 22:48:26 »
Ik heb Loes nooit overwogen als molverdachte, wel als leuke kandidate. Spijtig dat de een na de andere leukerd eruit gaat. Na Bella, Emilio nu Loes. Het houdt niet op, niet vanzelf.  >:( Enfin Loes deed mee met het spel zoals het een goede kandidaat betreft: fanatiek, maar ook goed in de weer met bondjes en antibondjes  ;D Ze hield Emilio scherp in de gaten in de tunnel vorige aflevering, bij de chaos opdracht was ze erop gebrand om als eerste te finishen en dat lukte dan ook.  ::bravo:: Voor deze serie kende ik haar totaal niet, inmiddels wel dankzij wie is de mol. Loes is een enthousiaste spring in het veld en ik ben blij dat ik haar dankzij WIDM heb leren kennen als leuke kandidate  ::ok::

Ik ben de komende week offline want ik schaam me dood. Heb ik even in bijna alle topics lopen verkondigen dat Loes de mol wel moest zijn  ::rofl::

Ach wat is WIDM en dit forum zonder enthousiaste mensen die het Loes-evangelie komen brengen  ;D
Bedoel het forum stevent af op Simone vs Stine, maar dan blijf ik het juist mooi vinden hoe mensen zoals jij zich daar niks van aan trekken en blijven geloven in hun mol  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 3-02-2018, 22:51:15 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #213 Gepost op: 3-02-2018, 22:55:57 »
Erg jammer! Een hele leuke, fanatieke en grappige kandidaat! ::bravo::

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #214 Gepost op: 3-02-2018, 22:58:45 »
Bedoel het forum stevent af op Simone vs Stine, maar dan blijf ik het juist mooi vinden hoe mensen zoals jij zich daar niks van aan trekken en blijven geloven in hun mol  ::ok::
Helemaal eens, Joost!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #215 Gepost op: 3-02-2018, 23:32:10 »
Zo zonde...

Wat een leuk mens en ik bedacht me net dat ze zo vaak naar links keek...
staat voor liegen...toch...?

*heb ik eindelijk een idee...*



-Jammer Loes, je bent een leuk en fijn mens! -

Omnia vincit amor

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #216 Gepost op: 4-02-2018, 00:40:13 »
Loes was echt een superheldin. :(
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Bels

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #217 Gepost op: 4-02-2018, 01:15:04 »
Leukste kandidaat van het seizoen, super jammer dat ze er uit ligt.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #218 Gepost op: 4-02-2018, 14:04:23 »
Heel erg jammer dat Loes eruit ligt. Een van de leukste kandidaten; in ieder geval de knapste (tja, het oog wil toch ook wat), en verder speelde ze het spel gewoon goed! En ze heeft me tot aan deze aflevering steeds als mogelijke mol bezig gehouden!
Ich bin ein Bärliner!

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #219 Gepost op: 4-02-2018, 14:43:34 »
DAGBOEK VAN DE AFVALLER - AFL. 5

In de war en zenuwachtig liep ik terug van de test naar de plek waar de anderen zaten die de test al hadden gemaakt. De testvragen spookten door mijn hoofd: “Shit, bij die vraag zat ik ook al op die persoon en bij die en bij die… Heb ik wel genoeg gespreid?”

We mochten natuurlijk niet met elkaar over de test praten maar we konden elkaar terug zien komen. En toen ik mijn hoofdverdachte aan zag komen lopen wist ik het. Verkeerd. Kak. Ik wilde té graag dat diegene het zou zijn want dan zou ik het gedrag tenminste nog ergens kunnen verklaren. Ik zei tegen Jan dat ik vreesde dat ik er vandaag uit zou vliegen. “Ja jij bent zo’n meisje dat vroeger altijd na een tentamen zei dat ze het super slecht gemaakt had en dan met een 9 thuiskwam”. Niet dus. Toen we bij Art zaten en het duidelijk was dat óf Ruben of ik eruit zou gaan, wist ik het al. Bam: Het rode scherm. Net nu ik lol begon te krijgen en schijt kreeg aan alle mindfucks. Damn!! Afscheid nemen, Ruben nog een hart onder de riem steken (of had hij het toch helemaal niet nodig… de mindfuck?!?!) en gaan. Geen idee meer wat ik tegen Art gezegd heb. Mijn hoofd was nog steeds bezig met die ene vraag: “Wie is de Mol?”.

 Ik vond het een te gek avontuur, een extreme rollercoaster. Het brein van de meesterbedenker heeft zichzelf weer overtroffen dit jaar! Dank jullie wel alle lieve leuke mensen achter de schermen voor deze waanzinnige ervaring. Ik kwam als verrassing voor mijn zoontje op zijn verjaardag terug. Beste kado voor ons beiden.

Loes.