Auteur Topic: [kandidaat] Ron Boszhard  (gelezen 54791 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #220 Gepost op: 10-01-2018, 17:57:20 »
Maar bv. dat we in de zoutmijn ook geen teken van Ron hebben (ook niet van Jean-Marc toevallig) of elk ander zichtbaar groepsmomentje.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #221 Gepost op: 10-01-2018, 17:59:16 »
Je dacht toch niet dat als ze zo'n verrassing hebben ze die op enige manier weg zouden geven?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline presentatortje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #222 Gepost op: 10-01-2018, 17:59:29 »
Nee, Ron is eruit en naar Nederland. Geen neus, geen hand, geen kooi, geen Ron.


Die stelligheid van jou is ongekend. ;) we zullen zien :D
Wie weet heb je gelijk, wie weet zien we Ron terug!
RATATATATATATATATA - Imanuelle Grives

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #223 Gepost op: 10-01-2018, 18:01:23 »
Nee natuurlijk niet. Toch vind ik het vreemd dat bij de zoutmijn als de groep op een rijtje staat Ron er niet bij is, impliceert misschien toch zijn vertrek (al is het in de tweede aflevering) gezien de volgorde waarschijnlijk markt - theater - zandmijn is.

Maar... zou hij dan met J-M in de auto zitten?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #224 Gepost op: 10-01-2018, 18:09:02 »
Geen idee. Zou kunnen. Ik vind het gewoon nogal voorbarig om te stellen dat Ron absoluut niet terugkomt.
Ik acht het waarschijnlijker dat hij wel terugkomt - bij de theateropdracht en die is natuurlijk 's avonds en dus niet als eerste in aflevering 2 - maar er dan alsnog definitief uitvliegt.
Mogelijk zelfs samen met een andere kandidaat ('dubbele moord').
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline clld

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #225 Gepost op: 10-01-2018, 18:14:39 »
Je dacht toch niet dat als ze zo'n verrassing hebben ze die op enige manier weg zouden geven?

Lang geleden dat ik iets heb gepost hier. Wil toch even op deze discussie inhaken. Natuurlijk zouden ze zo'n verrassing als van Ron niet in een trailer weggeven. Maar we zien al veel van de kandidaten in de komende drie (!) opdrachten; zoveel zelfs dat ze ofwel de beelden digitaal bewerkt moeten hebben (zodat je Ron niet ziet), ofwel dat Ron pas op het allerlaatste moment bij de groep komt.

En als hij op het allerlaatst er bij komt: Dan heeft hij toch alsnog geen kennis van zijn medekandidaten? Aangenomen dat hij meteen daarna een test moet maken, dan is het toch nog steeds net zo oneerlijk als de vorige test die hij moest maken?

Begrijp me niet verkeerd: Ik zou het leuk vinden als Ron terugkomt. En gezien alle 'vreemde' dingen (zoals de tekst van Art bij de test die voor het eerst afwijkt) is die kans best aanwezig. Maar echt logisch vind ik het niet. Maar misschien wordt het komende aflevering duidelijk.

Bovendien: Waarom zou hij terug moeten komen? In geval van Tim Haars, bijvoorbeeld, was het noodzaak en niet bedoeld als een leuk spelelement/verrassing.
"...peregrini in terra, qui civitatem in coelo quaeritis..."

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #226 Gepost op: 10-01-2018, 18:18:17 »
de theateropdracht en die is natuurlijk 's avonds en dus niet als eerste in aflevering 2
Ik geloof daar niks van. Ik denk dus wel dat het de eerste opdracht is. Die mislukt, waardoor we Ron niet lang zullen zien.

Het is wat gemaakt dat Ron overal nog wel mee zou doen, op die markt, in die auto, want het shot van Jan bijv. is vanaf de bijrijdersstoel gemaakt, nou daar zit dus niemand naast, iedereen gaat 1 op 1.

Hiermee zijn meteen ook alle bezwaren ondervangen dat Ron niet genoeg mee zou krijgen. Nee, het gaat gewoon simpelweg verder waar we gebleven waren, met 10 kandidaten dus bij aanvang van de eerstvolgende opdracht.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MolstopperNL

  • Forumlid
  • Ik ben de mol. Ik ben de mol.
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #227 Gepost op: 10-01-2018, 18:19:04 »
Bovendien: Waarom zou hij terug moeten komen? In geval van Tim Haars, bijvoorbeeld, was het noodzaak en niet bedoeld als een leuk spelelement/verrassing.

Ik ben het waarschijnlijk vergeten, maar waarom was het noodzaak voor Tim om terug te komen?

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #228 Gepost op: 10-01-2018, 18:22:09 »
Aangezien Janine natuurlijk noodgedwongen het spel moest verlaten, zouden ze anders niet uitkomen met het aantal kandidaten in de finaleaflevering. Er moest dus een extra aflevering komen waarin ofwel niemand eruit ging, ofwel iemand terug zou komen.

Offline MolstopperNL

  • Forumlid
  • Ik ben de mol. Ik ben de mol.
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #229 Gepost op: 10-01-2018, 18:24:15 »
Aangezien Janine natuurlijk noodgedwongen het spel moest verlaten, zouden ze anders niet uitkomen met het aantal kandidaten in de finaleaflevering. Er moest dus een extra aflevering komen waarin ofwel niemand eruit ging, ofwel iemand terug zou komen.

Oh natuurlijk. Stom dat ik dat vergeten ben. Ik zat in mijn hoofd met die kokers.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #230 Gepost op: 10-01-2018, 18:48:08 »
Ander ding: in het voorstelfilmpje van Ron op de site spreekt hij nog in de tegenwoordige tijd terwijl hij in hetzelfde shirt e.d. dus hij heeft de executie waarschijnlijk al gehad, vertelt wat zijn strategie is. Gewoon opvallend dingetje. Het klinkt best overtuigend en niet gelogen dus dat zou ook nog kunnen wijzen op een tweede kans. ::hypocriet::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #231 Gepost op: 10-01-2018, 19:21:21 »
Ik geloof daar niks van. Ik denk dus wel dat het de eerste opdracht is. Die mislukt, waardoor we Ron niet lang zullen zien.

Het is wat gemaakt dat Ron overal nog wel mee zou doen, op die markt, in die auto, want het shot van Jan bijv. is vanaf de bijrijdersstoel gemaakt, nou daar zit dus niemand naast, iedereen gaat 1 op 1.

Hiermee zijn meteen ook alle bezwaren ondervangen dat Ron niet genoeg mee zou krijgen. Nee, het gaat gewoon simpelweg verder waar we gebleven waren, met 10 kandidaten dus bij aanvang van de eerstvolgende opdracht.

Zou ook heel goed kunnen. In dat geval wordt Ron pas de volgende dag ingevlogen en is de eerste opdracht die dag de theateropdracht.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #232 Gepost op: 10-01-2018, 19:43:20 »
Je dacht toch niet dat als ze zo'n verrassing hebben ze die op enige manier weg zouden geven?

Precies. Das om dezelfde reden waarom men het land van dit jaar niet wilde onthullen. Dan is de lol eraf om op den duur het: we zijn niet in Kiev vriend te tonen. Dat is hier met Ron niet anders. Daarbij krijgen ze in het theater dus een opvoering van het verraad aan Julius Caesar te zien, waarbij er niet een maar twee hem verlinken.

Dat naast het feit dat Ron geen praatje heeft gehad met Art (=vast protocol zo je wilt, dat korte afscheidspraatje tot je de kandidaat in de auto ziet stappen) èn Loes degene was die uit de kamer vertrok ipv Ron zelf. Normaliter verlaat de afvaller de ruimte en niet degene die overblijft. (het is geen ER waarbij de afvaller wel blijft zitten :P) Bovendien zien we Ron voor zijn shoot in de intro gewoon in Tiblisi, Georgië. Dat doe je niet alleen voor zo'n shoot. Al met al genoeg aanwijzingen dat Ron er gewoon bij komt.

Kijk als dit jaar echt er eentje is waar niets is wat het lijkt (niet beginnen in het land X, maar toereizen naar land X, de afvaller geen praatje laten hebben met Art, Art los van de groep op afstand zien opereren) kan het ook gewoon zo zijn dat Ron wegblijft. Maar ze houden als geen ander nu mooi de spanning en sensatie erin voor zaterdag. Of wel terug en meteen eruit met een andere kandidaat erbij. Al is dat ook niks nieuws, bedoel Jim en Gijs vlogen er in Australië seizoen 5 ook gezamenlijk uit. Al kwam dat door het percentage systeem. Dat is wel iets wat ze als voorwaarde voor Ron zijn terugkomst kunnen verbinden. Scoor hoger dan x%, dan blijf je. Scoor je lager dan x% lig je er als nog uit.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #233 Gepost op: 10-01-2018, 21:52:43 »
Wat nou als er na opdracht twee een test en executie plaatsvindt waarbij Jean-Marc afvalt (vandaar niet op laatste shot met alle kandidaten)? En dat hij vervolgens op de één of andere manier tegen Ron moet strijden om te bepalen wie van de twee terug het spel in mag?  ::rofl:: Niet dat ik er vanuit ga dat Ron terugkomt overigens!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #234 Gepost op: 10-01-2018, 22:04:43 »
OMG, een soort afvallerseiland.  :o Ik mag toch hopen van niet!  ::niet-ok::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #235 Gepost op: 10-01-2018, 22:13:20 »
Wat nou als er na opdracht twee een test en executie plaatsvindt waarbij Jean-Marc afvalt (vandaar niet op laatste shot met alle kandidaten)? En dat hij vervolgens op de één of andere manier tegen Ron moet strijden om te bepalen wie van de twee terug het spel in mag?  ::rofl:: Niet dat ik er vanuit ga dat Ron terugkomt overigens!

Door die vrijstelling voor de finale (iets wat nog niet terug is gekomen) dacht ik al aan een WIDM meets ER: namelijk een finalisteneiland. Maar een afvallerseiland kan ook. Iig dat Ron moet strijden om zijn plek lijkt me wel fair. En dan natuurlijk tegen de kandidaat die de test het slechtste maakt. Een soort ultiem afvallersduel bij die steengroeve kan natuurlijk goed. En omdat we Jean-Marc niet bij de rest zien staan zit of hij in de auto (of wat ik verwacht) Ron stapt uit die auto. En dan moeten ze iets doen met die grote bulldozers op het terrein.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #236 Gepost op: 10-01-2018, 22:33:46 »
RON moet vanwege de slechte test gewoon een dagje in de NOR. He, daar heb je de spiegeling weer  ;D
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #237 Gepost op: 10-01-2018, 22:35:17 »
Andere speculatie:

Loes spreekt over een dubbele moord. Moord 2 is duidelijk Caesar.
Zou moord 2 niet kunnen gaan over het elimineren van Ron in aflevering 2?
klaar voor de strijd

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #238 Gepost op: 10-01-2018, 23:01:18 »
Ik denk dat ron wel terugkomt, maar niet voordat iemand anders weg is gegaan. Aangezien er dit seizoen geen persdag is georganiseerd ga ik er vanuit dat de kandidaten momenteel zelfs nog nooit met zijn tienen bij elkaar zijn geweest. Bovendien is hij in geen van de drie opdrachten in de promo te zien. Het zou natuurlijk wel spectaculair zijn als na de executie Ron opeens vrolijk aan komt wandelen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #239 Gepost op: 10-01-2018, 23:57:35 »
Vrijdag is Ron Boszhard te zien bij Ivo Niehe, die gaat bij hem langs.
Misschien dat daar nog wat uit te halen is. ::)