Auteur Topic: [kandidaat] Simone Weimans  (gelezen 250773 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #280 Gepost op: 22-01-2018, 19:51:20 »
Ze gaf geen foute antwoorden, al werd dat in eerste instantie wel gedacht...  ;)

Serieus? Maar dan gaf Loes foute antwoorden over de witte wijn etc. ? Hoe zit dat? Wie kan mij op een post hierover wijzen? Sta namelijk met één been in de Stine tunnel en de andere in de Simone tunnel en wellicht dat dit mij weet te overtuigen bij Simone uit de buurt te blijven.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #281 Gepost op: 22-01-2018, 19:52:51 »
Ze gaven beide het goede, andere antwoord.loes over witte wijn. Simone over water. Twee verschillende vragen dus

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #282 Gepost op: 22-01-2018, 19:53:12 »
Ze gaf geen foute antwoorden, al werd dat in eerste instantie wel gedacht...  ;)

Die vraag met als goede antwoord wijn zei ze toch fout (water)? Dat het uiteindelijk toch goed wordt opgeschreven maakt dat niet anders. Dat is balen als mol, maar kan gebeuren...

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #283 Gepost op: 22-01-2018, 19:54:27 »
Ik wil dit toch even kwijt.

Als Simone de mol is, herhalen ze precies dezelfde truc als vorig jaar. De minst opvallende, stiekem de minst interessante persoon in de groep is dan de mol. En tja. Daar trapte ik vorig jaar ook al niet in. Mocht dit zo blijken, dan zou ik dat jammer vinden. We hebben al jaren niet echt meer een hele gedurfde personality als mol gehad.

Tot zover mijn veel te voorbarige mening.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #284 Gepost op: 22-01-2018, 19:55:31 »
Klopt. Ze gaf wel antwoorden uit andere categorieën
Maar de mensen in de lucht wisten op voorhand niets over die indeling toch? En kregen dezelfde podcasts als de anderen, maar in een andere volgorde. Ik snap wel dat men doorgeeft wat men hoort ipv op de juiste categorie te wachten.

Mensen op de grond hadden beter kunnen afwachten of iig checken wat iedere paragliden hoorde. Dan had men nog op de grond nog van porto en categorie kunnen wisselen (zodat de paragliden die de podcast over cultuur het eerste hoorde gekoppeld kon worden aan degene op de grond met de categorie)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #285 Gepost op: 22-01-2018, 19:57:02 »
Ik wil dit toch even kwijt.

Als Simone de mol is, herhalen ze precies dezelfde truc als vorig jaar. De minst opvallende, stiekem de minst interessante persoon in de groep is dan de mol. En tja. Daar trapte ik vorig jaar ook al niet in. Mocht dit zo blijken, dan zou ik dat jammer vinden. We hebben al jaren niet echt meer een hele gedurfde personality als mol gehad.

Tot zover mijn veel te voorbarige mening.
Al zit ik dan nog niet in een tunnel, op grond daarvan zou mijn wensmol Olcay zijn  ::rofl::
In your face baby, maar ik ben het wel!  ::bravo::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #286 Gepost op: 22-01-2018, 19:59:42 »
Kenteken CC-180-II


Heb je ook nog een foto van het witte spatbord?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #287 Gepost op: 22-01-2018, 20:01:27 »
Serieus? Maar dan gaf Loes foute antwoorden over de witte wijn etc. ? Hoe zit dat? Wie kan mij op een post hierover wijzen? Sta namelijk met één been in de Stine tunnel en de andere in de Simone tunnel en wellicht dat dit mij weet te overtuigen bij Simone uit de buurt te blijven.
Nee, ze zeiden het beide goed. Zie topic van die opdracht oa

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #288 Gepost op: 22-01-2018, 20:24:32 »
In aflevering 3 onnodig 200 euro over de streep brengen? Nee, dat geloof ik niet.

Toch twijfel ik door de foute antwoorden in de lucht...
Dit is inderdaad moeilijk te verklaren. Misschien wilde Simone eigenlijk in de 750 euro of x2 auto willen zitten, maar kwam ze daar om de een of andere reden niet in terecht. Dan zat ze maar in de 200 euro auto. 200 euro is vrij weinig, dus dan maar goodwill kweken bij de kandidaten. De kandidaten redeneren hier namelijk precies zoals wij: "in je eentje geld binnenbrengen? Dat kan nooit de mol zijn!" Maar in werkelijkheid is het slechts 200 euro.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #289 Gepost op: 22-01-2018, 20:38:07 »
Dit is inderdaad moeilijk te verklaren. Misschien wilde Simone eigenlijk in de 750 euro of x2 auto willen zitten, maar kwam ze daar om de een of andere reden niet in terecht. Dan zat ze maar in de 200 euro auto. 200 euro is vrij weinig, dus dan maar goodwill kweken bij de kandidaten. De kandidaten redeneren hier namelijk precies zoals wij: "in je eentje geld binnenbrengen? Dat kan nooit de mol zijn!" Maar in werkelijkheid is het slechts 200 euro.
Je lijkt (ondanks dat je op de auto-opdracht focust) te bevestigen dat ze loog tijdens het paragliden. Maar dat deed ze niet.

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #290 Gepost op: 22-01-2018, 20:51:11 »
Je lijkt (ondanks dat je op de auto-opdracht focust) te bevestigen dat ze loog tijdens het paragliden. Maar dat deed ze niet.
Ik heb het eigenlijk helemaal niet over het paragliden. Hoezo denk je dat? Ik weet het niet of Simone loog tijdens het paragliden. In de vorige pagina's is het een welles-nietesverhaal over dat paragliden. Ik heb zelf geen zin om uit te zoeken hoe het precies zit.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #291 Gepost op: 22-01-2018, 20:52:20 »
Vorig jaar bracht de mol ook 250 euro binnen met de kermisopdracht, blijkbaar om zichzelf niet te verdacht te maken. Daarnaast pakte Simone tijdens de eerstvolgende opdracht direct weer 500 euro mingeld. Ik vind het niet per definitie onmols om af en toe een klein geldbedrag binnen te brengen. Helemaal als je dat bedrag een paar uur later meteen weer teniet doet.

Ook vreemd: tijdens 'Een kwestie van vertrouwen' stuurt Simone Jan naar een bepaalde rij bakjes door meteen over Olcay en Stine te beweren: "Ze liegen sowieso". Jan pakt de vrijstelling en Simone 500 euro mingeld. Vervolgens horen we Jan zeggen dat hij zag dat Olcay de zwarte vrijstelling pakt.

Tijdens de test zetten zowel Jan als Bella hun vrijstelling/joker niet in vanwege die zwarte vrijstelling. Simone zet haar joker wel in, met de vage mededeling dat Jan haar verteld had dat Olcay die pakte, maar dat ze daar nu toch over twijfelde. Maar waarom zou Jan daarover liegen? Bella zegt bovendien tijdens de test dat ze via-via heeft vernomen dat Olcay een zwarte vrijstelling heeft en dat ze daarom haar joker niet in durft te zetten.

Het lijkt mij logisch dat Bella met 'via-via' haar bondje Simone bedoelt. Maar waarom zou Simone haar bondje vertellen over de zwarte vrijstelling (en misschien wel adviseren om de joker op zak te houden), terwijl ze zelf de indruk wekt dat ze niet echt gelooft dat de zwarte vrijstelling in het spel is? Dat klinkt erg onlogisch.
« Laatst bewerkt op: 22-01-2018, 21:54:32 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #292 Gepost op: 22-01-2018, 21:59:20 »
Leuke opname, alsof ze onder de grond zit...
@12.00u.

*Is niet zo...weet ik, maar toch...*
Omnia vincit amor

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #293 Gepost op: 22-01-2018, 22:15:48 »
Je vergeet de M van Mol op de zerk waar ze langsrijdt. ;D

~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #294 Gepost op: 22-01-2018, 22:18:53 »
Je vergeet de M van Mol op de zerk waar ze langsrijdt. ;D


Ik zie een varkensneusje  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 22-01-2018, 22:45:54 door Whiskers »

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #295 Gepost op: 22-01-2018, 23:42:09 »
Ik wil dit toch even kwijt.

Als Simone de mol is, herhalen ze precies dezelfde truc als vorig jaar. De minst opvallende, stiekem de minst interessante persoon in de groep is dan de mol. En tja. Daar trapte ik vorig jaar ook al niet in. Mocht dit zo blijken, dan zou ik dat jammer vinden. We hebben al jaren niet echt meer een hele gedurfde personality als mol gehad.

Tot zover mijn veel te voorbarige mening.

Hier ben ik het wel mee eens. Stel dat ze nu Olcay of Bella ofzo als Mol hadden gekozen... die hadden het misschien ook wel super goed gedaan, maar op een andere manier.
Het is al jaren op een rij degene die oogt als de onopvallende goedzak van de groep.



Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #296 Gepost op: 23-01-2018, 00:43:33 »
Eerder vandaag maakte ik in een ander topic een misplaatste grap over Simone. Mijn excuses daarvoor, het zal niet meer gebeuren. Ik begrijp dat mijn post in dit topic daarmee in verband werd gebracht, en om diezelfde reden is weggehaald. Echter, wilde ik met die post alleen maar een theorie over een mogelijke aanwijzing bespreken. Vandaar dat ik dit opnieuw plaats, omdat ik dit oprecht wil bespreken.

Het gaat namelijk om het moment dat Simone gaat paragliden, en ze nog een paar seconden lang in de lucht met haar benen trapt. Zou dit gewoon een onbewuste actie van haar zijn geweest, of is er wellicht meer uit te halen? Het doet me namelijk een beetje denken aan eerdere non-verbale aanwijzingen als die van Inge Ipenburg.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #297 Gepost op: 23-01-2018, 03:34:53 »
Eerder vandaag maakte ik in een ander topic een misplaatste grap over Simone. Mijn excuses daarvoor, het zal niet meer gebeuren. Ik begrijp dat mijn post in dit topic daarmee in verband werd gebracht, en om diezelfde reden is weggehaald. Echter, wilde ik met die post alleen maar een theorie over een mogelijke aanwijzing bespreken. Vandaar dat ik dit opnieuw plaats, omdat ik dit oprecht wil bespreken.

Het gaat namelijk om het moment dat Simone gaat paragliden, en ze nog een paar seconden lang in de lucht met haar benen trapt. Zou dit gewoon een onbewuste actie van haar zijn geweest, of is er wellicht meer uit te halen? Het doet me namelijk een beetje denken aan eerdere non-verbale aanwijzingen als die van Inge Ipenburg.

Ik denk dat ze zo gespannen de instructies van de instructeur op volgt, dat ze maar blijft rennen. Hoewel een mol vast zou spartelen als ze de lucht in genomen zou worden  ;D

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #298 Gepost op: 23-01-2018, 08:54:11 »
Hier ben ik het wel mee eens. Stel dat ze nu Olcay of Bella ofzo als Mol hadden gekozen... die hadden het misschien ook wel super goed gedaan, maar op een andere manier. Het is al jaren op een rij degene die oogt als de onopvallende goedzak van de groep.

Eens, Simone als mol zou niet echt spetterend zijn (tot dusver). Toch staat ze bij mij nog steeds bovenaan, vooral vanwege haar geforceerde gedrag. Tijdens de 'Kwestie van vertrouwen'-opdracht gedroeg ze zich als een karikatuur van een mafioso.

"Alleen maar poen."
"Niet wijzen."
"Ze liegen sowieso."

Ze gedraagt zich extreem wantrouwend tegenover haar medekandidaten en Jans opmerking over dat ze 'haar kaarten tegen de borst houdt' zegt dat ze erg weinig loslaat. Kan tactiek zijn, maar ik vind dat ze zich af en toe bizar gedraagt.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #299 Gepost op: 23-01-2018, 15:08:24 »
Na de eliminatie van Ron in aflevering 1 draagt Simone ook al dezelfde kleur kleding als de afvaller. Merkwaardig.


  ::oink::  Ook al. Dit bevestigt helemaal mijn kleurentheorie:

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you