Auteur Topic: [kandidaat] Simone Weimans  (gelezen 250513 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #520 Gepost op: 11-02-2018, 13:41:40 »
Inderdaad, die handen voor haar gezicht lag er wel heel dik bovenop. Die ademhaling is inderdaad wel te faken.


Ik vond het leuk hoe ze zo lekker "Ik ben de mol" tegen Ruben zei. Die zal misschien daardoor qua verdenking minder op haar gaan zitten ("Dat zeg je toch niet als Mol.").

Jaaa, ik ben om. ::jaja:: Dag Stinetunnel, ik kom de Simonetunnel vergezellen ::bravo::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #521 Gepost op: 11-02-2018, 13:45:22 »
Welkom!  ::trots::

Offline Molleck

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #522 Gepost op: 11-02-2018, 16:13:35 »
Wat ik echt mis op het forum is een overzicht van álle molacties van iedere kandidaat (zonder 1000 pagina's door te moeten spitten in een topic).

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Maar ik heb dus géén idee wie ik dan nu volledig moet verdenken, aangezien niemand van de overige kandidaten voor mij zich mols genoeg heeft gedragen, in de afleveringen tot nu toe.

De enige die bij mij altijd nog een twijfelpuntje was, was Simone.. Vandaar dat ik in deze tunnel kom buurten.
Maar overtuigd ben ik allerminst en dat frustreert me. Ik wil op basis van een hele lijst aan molacties worden overtuigd. (en dan bedoel ik eigenlijk: alle molacties per kandidaat verzameld in een topic zodat je van daaruit voor jezelf kunt uitmaken welke molacties je sterker vindt en op basis daarvan je aansluiten in een tunnel)
En helaas is dat er (nog) niet en heb ik er zelf de tijd ook niet voor  :-\\ (excuses als ik klink als een klein kind dat z'n zin niet krijgt, maar mijn speurcarrière heeft een behoorlijke deuk opgelopen nu de Stine-tunnel zo goed als ingestort is en ik hoop er zo snel mogelijk weer bovenop te komen  :-X)

Is er hier iemand in de Simonetunnel die de meest sterke molacties van Simone voor me kan en wil opsommen? (iets wat me over de streep kan trekken) ::vergroot::

« Laatst bewerkt op: 11-02-2018, 16:14:49 door Daisy, Reden: spoilertags toegevoegd - zie andere topics en huisregels voor reden waarom »

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #523 Gepost op: 11-02-2018, 16:30:50 »
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=62435.0

Misschien dat dat topic je kan helpen. ;)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline ladynina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #524 Gepost op: 11-02-2018, 17:06:14 »
Het is me opgevallen dat Simone vanaf afl. 3 op de groepsfoto's steeds exact op dezelfde positie staat als de vorige afvaller, meestal met dezelfde kleur kleding, zoals eerder besproken.  ::)
In afl. 2 was Ron in principe nog niet definitief afgevallen. Hint?
« Laatst bewerkt op: 11-02-2018, 18:14:53 door ladynina »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #525 Gepost op: 11-02-2018, 17:13:45 »
Het is me opgevallen dat Simone vanaf afl. 3 op de groepsfoto's steeds exact op dezelfde positie staat als de vorige afvaller, meestal met dezelfde kleur kleding, zoals eerder besproken.  ::)
In afl. 2 was Ron in principe nog niet definitief afgevallen. Hint?

De posities kloppen inderdaad min of meer, maar ik was echt laaiend enthousiast geweest als Simone iets wit had gedragen deze aflevering zoals Loes vorige week.

Offline Molleck

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #526 Gepost op: 11-02-2018, 17:23:41 »
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=62435.0

Misschien dat dat topic je kan helpen. ;)

Ja thanks, ik had al zitten lezen in het topic. Het kan me helaas nog niet helemaal overtuigen, maar dat komt doordat ik daar de molacties van Stine sterker vind. Ik laat het nog even op me inwerken, de verborgen aanwijzingen naar Simone (NOS gerelateerd) zoals in het betreffende topic genoemd worden hebben me al wel deels overtuigd, nu haar molacties nog  :P

Oh, en sorry dat ik de spoilertags vergeten was ::schaam::

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #527 Gepost op: 11-02-2018, 17:27:36 »
Geweldig, Simone die keihard tegen Ruben zegt dat ze de mol is. Wat zal ik lachen als ze het ook echt blijkt te zijn.  ::rofl::

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #528 Gepost op: 11-02-2018, 17:48:18 »
Bij het invullen vd test zien we Simone weer in spiegelbeeld.
Eerst heeft ze de muis in haar linkerhand en een shot later met rechts.

Ik denk direct weer terug aan de grootste hint van dit seizoen.
Opscheppen
Het nummerbord van de Lada in spiegelbeeld...CC-180-II

Offline ladynina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #529 Gepost op: 11-02-2018, 18:42:47 »
De posities kloppen inderdaad min of meer, maar ik was echt laaiend enthousiast geweest als Simone iets wit had gedragen deze aflevering zoals Loes vorige week.

Dat zou in principe ook volgende week nog kunnen, Loes is dan nog steeds de vorige afvaller.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #530 Gepost op: 11-02-2018, 21:18:08 »
Ok, ik zoek een nieuwe tunnel, Simone zou mijn nieuwe mol kunnen zijn. ik zoek dus opnieuw door de hints. Die klok op 8 uur is een mooie hint, maar het schaakbord dat daar ook in beeld stond was voor mij altijd een hint naar Stine (witte dame, vakje D1= Deen). Kan iemand dit ombuigen naar Simone? Het was vast geen toeval dat dat schaakbord in beeld stond en de witte dame en koning verkeerd om stonden.

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #531 Gepost op: 11-02-2018, 21:30:13 »
Ok, ik zoek een nieuwe tunnel, Simone zou mijn nieuwe mol kunnen zijn. ik zoek dus opnieuw door de hints. Die klok op 8 uur is een mooie hint, maar het schaakbord dat daar ook in beeld stond was voor mij altijd een hint naar Stine (witte dame, vakje D1= Deen). Kan iemand dit ombuigen naar Simone? Het was vast geen toeval dat dat schaakbord in beeld stond en de witte dame en koning verkeerd om stonden.

Spiegelbeeld

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #532 Gepost op: 11-02-2018, 21:32:43 »
Spiegelbeeld is al in eerdere edities een hint geweest. En  hoe wijst het voor dit schaakbord dan naar Simone?

Offline Daanmolfan

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #533 Gepost op: 11-02-2018, 22:12:52 »
Ik heb denk ik een goede hint gevonden. Het dier mol heeft een omhoog staandr neus met neusgaten waar je in kan kijken, tijdens de test beelde simone een mol uit, zie foto's

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #534 Gepost op: 11-02-2018, 22:41:43 »
Ik heb denk ik een goede hint gevonden. Het dier mol heeft een omhoog staandr neus met neusgaten waar je in kan kijken, tijdens de test beelde simone een mol uit, zie foto's
Goed gevonden! ::ok::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #535 Gepost op: 12-02-2018, 02:39:25 »
Als enkelen bevrijd zijn, is het principe duidelijk dat ze in volgorde bevrijd moeten worden en Simone de sleutel van Stine's kamer heeft. Toch gaat Simone niet op zoek naar Stine. Stine wordt daardoor laat bevrijd, molactie.


Ik heb denk ik een goede hint gevonden. Het dier mol heeft een omhoog staandr neus met neusgaten waar je in kan kijken, tijdens de test beelde simone een mol uit, zie foto's

Hahahaha Ja vond het ook een opvallend gebaar, waarom zou iemand in hemelsnaam absoluut onaantrekkelijk haar neus zo ver mogelijk omhoog duwen.

« Laatst bewerkt op: 12-02-2018, 02:50:01 door cinner »

Offline Latopa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #536 Gepost op: 12-02-2018, 07:34:59 »
Ik heb denk ik een goede hint gevonden. Het dier mol heeft een omhoog staandr neus met neusgaten waar je in kan kijken, tijdens de test beelde simone een mol uit, zie foto's

Prachtig.
« Laatst bewerkt op: 13-02-2018, 18:36:55 door Daisy, Reden: Quote gefixed »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #537 Gepost op: 12-02-2018, 08:03:39 »
Ik heb denk ik een goede hint gevonden. Het dier mol heeft een omhoog staandr neus met neusgaten waar je in kan kijken, tijdens de test beelde simone een mol uit, zie foto's

Mooi gevonden! ::jaja::

Hoe zeggen ze dat ook alweer in Vlaanderen? 'Boeken toe'?  :P



Van mij hoeft de mol dit soort gebaren niet te maken. Als iedereen het *in theorie* nog kan zijn vind ik dat veel leuker...

cinner heeft helemaal gelijk natuurlijk. maar dat heeft cinner al een tijdje.  :D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #538 Gepost op: 12-02-2018, 09:19:21 »
Ik verbaas me erover dat die mollensnuithint zo serieus wordt genomen. Grappige vondst hoor maar ik kan me niet voorstellen dat ze zoiets geks echt als hint zou doen. Waarom dan wel? Nergens om, gewoon een beetje gekke houding. ::rofl::

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #539 Gepost op: 12-02-2018, 09:45:54 »
Ok, ik zoek een nieuwe tunnel, Simone zou mijn nieuwe mol kunnen zijn. ik zoek dus opnieuw door de hints. Die klok op 8 uur is een mooie hint, maar het schaakbord dat daar ook in beeld stond was voor mij altijd een hint naar Stine (witte dame, vakje D1= Deen). Kan iemand dit ombuigen naar Simone? Het was vast geen toeval dat dat schaakbord in beeld stond en de witte dame en koning verkeerd om stonden.
Dat denk ik wel. Als ik het schaakbord had moeten opstellen, had ik het ook fout gedaan.
Ik heb denk ik een goede hint gevonden. Het dier mol heeft een omhoog staandr neus met neusgaten waar je in kan kijken, tijdens de test beelde simone een mol uit, zie foto's
Dit viel me tijdens de aflevering ook al op, maar toen vond ik het een vrij natuurlijke beweging. In deze afbeelding ziet het er niet natuurlijk uit. Bovendien heb ik het idee alsof Simone met haar ogen lacht.