Auteur Topic: [kandidaat] Stine Jensen  (gelezen 139424 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #560 Gepost op: 17-02-2018, 23:02:57 »
Deze tunnel kwam met een hoop lawaai naar beneden zetten. *Wodka rond brengt*

Viel wel mee toch? Denk dat er weinig meer aanwezig waren hier door de spoiler

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #561 Gepost op: 17-02-2018, 23:12:00 »
Geen goedkope wodka toch? :o

Hopenlijk is alles ok met de aanvoerder van deze tunnel Lo  ;D

Nee nee, we gaan voor het goede troostspul  ::tandpastasmiley::

Viel wel mee toch? Denk dat er weinig meer aanwezig waren hier door de spoiler

Toch nog een leuke tweede plek, veel mensen die haar niet helemaal af durfde te strepen en van alle tunnelaars denk ik dat de meest zekere en fanatieke hier huisden?

De productie zal zich vast goed op hebben gevreten over de wel erg verklappende fout.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #562 Gepost op: 18-02-2018, 00:33:04 »
Ik heb het nooit in haar gezien en ik ben blij dat we kunnen stoppen erover te speculeren, moeilijke dingen bedenken over schaken en meer van zulks. Niets ten nadele van wie het wel geloofde. Op basis van het spel zat het er gewoon niet en het is nu tenminste duidelijk.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #563 Gepost op: 18-02-2018, 00:34:09 »
Van twitter


En Stine bedankt voor je deelname ::bravo::

Ik heb net zoals met Rik, Liesbeth, Sanne en Anniek met plezier mij om de tuin laten leiden door iemand die niet de mol was. Wellicht was daar je voorstelfilmpje genoeg reden voor.

De aankondiging van je vertrek was natuurlijk al een week eerder prijsgegeven. Toch bleef ik tegen beter weten in hopen op een twist. Maar toen in de huidige aflevering je en veelvuldig aan bod kwam en je tijdens de test geen verdachte uitsprak was de bevestiging daar.

Het wordt tijd voor een nieuw tunnel want tunnelloos door het leven gaan als molloot kan natuurlijk niet. Dus wie biedt? ::hypocriet::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #564 Gepost op: 18-02-2018, 00:39:17 »
Stine ::bravo:: Ze heeft veel mensen goed haar tunnel ingeworven (werven was ze goed in toch zei ze? ;D). ::hug:: voor de Die-Hard Stine verdenkers.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #565 Gepost op: 18-02-2018, 01:26:27 »
Ik stap net zo makkelink over naar Simone. Heb ik tenminste nog 4 letters goed....

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #566 Gepost op: 18-02-2018, 10:33:57 »
Ja precies, die link maak ik ook.

Viel wel mee toch? Denk dat er weinig meer aanwezig waren hier door de spoiler
Ook gelijk... we wisten het eigenlijk al. Ik had dus ook al mijn voorzorgsmaatregelen genomen. Maar wel bijzonder jammer, ik had wel weer eens in een vol ingestorte tunnel willen zitten... dat is echt lang geleden zeg. En nu verpest de edit het door een zoveelste stommiteit. Elk jaar is er wel zo'n mega-blunder.

Hoofdpunt dit seizoen voor mij is dat ze zo gelijk zijn, Stine en Simone. Het lijken wel tweelingzusjes. Aflevering na aflevering scoorden ze gelijke slechte saldi. Geld uit de pot. Verder werden ze beiden erg gewantrouwd, mochten geen penningmeester worden bijv., en kregen bij keuzes slechts spots zoals Stine een envelop NIETS en Simone 1 joker, de twee slechtste enveloppen.

Maar ook in kritieke momenten zaten ze gelijk. Bijv. in het park waren zij de enigen met een afwijkend antwoord. En op de flat met de lijn waren zij de laatsten om te besluiten wel of niet te gaan... de beslissingsspot voor de mol. Een identieke tweeling, verdikkeme elke week weer waren het die twee tot aan kapot mobiel telefoonverkeer aan toe waarbij het altijd weer hun twee waren waar het aan lag... eeneiig gingen ze de hele serie door het leven.

Maar buiten dat zonderden ze zich ook af van de groep. Je zag geen hechte bondjes. Dat gaat de mol niet aan want die wil niet op het geweten hebben doelbewust een bepaalde kandidaat uit het spel te werken. Bella is dan al slachtoffer genoeg geweest... je kunt niet om een slapie heen in de beginfase wat wel automatisch MOET uitgroeien in zielenroerselen. En dan zagen we pas nu dat Stine weldegelijk nader gekomen was tot Olcay. Dat was wel een mooie edit; omdat je nooit meer slaapkamergesprekken zag (zoals bijv. bij Jan veel) leek het mij dat het een bekoeld bondje was maar Olcay zat er weldegelijk volkomen in, en dus terecht.

Voor mij was de Schaakhint iets prachtigs maar die is dus helaas niet aan Stine te koppelen. Ook won Stine steeds het Follow the money klassement en deed ze de meest mooie molse dingen zoals de woorden niet doorstrepen door met een van verf lege bezem te schuiven, en uiteindelijk als mol ook de zin net even verkeerd te zeggen, zoals ze alles NET even verkeerd deed, ook dat geldbedrag nu dat ze +350 maakt maar +380 was... ZO mols, want dan is het dus VOLKOMEN fout. En dan opgesloten blijven in de kamer en bij eruit dan alle kamers openen waar NIETS inligt... en zo ging het steeds bij haar. Een kleinigheidje deed ze fout maar dat verklooide dan de totale opdracht.

Maar ja, je kan het molduel wel winnen maar heel vaak bleek al dat de eennaonderste dan de mol is (eerlijk gezegd kan ik mij nog steeds niet voorstellen dat die gemolliciteerd heeft maar dus schuilt er een heftige actrice in haar). Het enige wat mij dwars zat was dat er ogenschijnlijk steeds mensen uitgingen die op Stine zaten. Bella redde de boel nog wat bij Boulevard door te zeggen dat het maar 5 van de 20 waren en Loes deed ook tweeledig. Maar goed, duidelijk is volgens dezelfde redenering dat Ruben dan sowieso al helemaal de mol niet kan zijn en voor mij ligt het overduidelijk dat het Jan en Olcay ook niet zijn. Dat zou pas wel een stunt zijn... hopen dat er daar dan geen spoiler over komt ;)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #567 Gepost op: 18-02-2018, 10:41:06 »
Mooi afscheidsverhaal, Lo. Ik vind het bijna nog erger voor jou dan voor Stine. En top dat je er zo vol in durfde te gaan!! ::ok::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #568 Gepost op: 18-02-2018, 10:53:55 »
Dat probeer ik elk jaar ::ok::. Maar er was zelden zo'n fijne mol als Stine ::bravo::.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #569 Gepost op: 18-02-2018, 11:00:03 »
Ik denk dat Stine gewetensvol is en niet bepaald 'rücksichtslos' van aard.

In het werkelijke leven zijn mensen met een dergelijke inborst heel nodig, bij widm heb je waarschijnlijk last van deze eigenschappen.
Ben wel blij dat ik haar al vóór de spoiler niet meer als mol zag. Heb ik tenminste één keer een verstandig besluit genomen...

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #570 Gepost op: 18-02-2018, 12:29:44 »
Beste Lo,

Het was me een genoegen om samen met jou diep in deze tunnel te zitten. Simone zal nu wel de Mol blijken te zijn. Maar stiekem hoop ik op Jan. Die zou werkelijk briljant zijn, als hij de Mol zou blijken te zijn.

Tunnelgraver
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #571 Gepost op: 18-02-2018, 14:33:56 »
Ben wel blij dat ze toch nog zo ver is gekomen. Ik vond haar wel een fijne afwisseling tegen de meer aanwezige personages zoals Olcay en toch ook Jan.

Er moest iemand naar huis en ik had het nu van iedereen erg gevonden, maar toch jammer dat ze afviel. Al is het maar vanwege de enorme verdenking die ze op zich had.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #572 Gepost op: 18-02-2018, 16:06:05 »
Jammer dat dat prachtige mens niet meer in widm zit. Wat was je leuk  ::bravo::
Zelf had ik wel het idee dat ze er graag uit wilde, en het haar veel energie kostte de laatste aflevering. Rood hoofd, geïrriteerd, bang dat ze geen bondje had. Volgens mij had ze het zwaar de laatste paar opnamedagen.

Dank Stine voor een fantastisch seizoen, mede dankzij jou! We hebben heerlijk kunnen genieten van een heus molduel  ::jaja::
Meer L

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #573 Gepost op: 18-02-2018, 16:31:58 »
Ik heb dat montagedingetje van vorige week nooit beschouwd als spoiler, maar eerder als een foutje (de makers blijven ook gewoon mensen natuurlijk). Vandaar dat ik daar mijn keuze voor mol niet op gebaseerd heb. Stine was voor mij de mol en ik was zeer verbaasd dat ze rood kreeg. Heerlijk hoe dit programma je zo om de tuin weet te leiden  ::bravo::

Bedankt voor je deelname Stine! Je was een hele leuke kandidaat! ::bravo::

Offline fetix1

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #574 Gepost op: 18-02-2018, 17:54:44 »
Ik heb behoorlijk wat beton over me heen gekregen gisteren ::rofl::

Wat een heerlijk gevoel om er volledig naast te zitten. Hoe gek het ook klinkt.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #575 Gepost op: 18-02-2018, 22:43:57 »
Dag mooie Stine-tunnel ::zwaai::

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #576 Gepost op: 18-02-2018, 23:34:37 »
ze heeft het goed gedaan..jammer dat ze eruit is en niet de mol.
conclusie, een bijzonder seizoen weer.
Ananas

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #577 Gepost op: 19-02-2018, 08:13:39 »

Offline Orphen89

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #578 Gepost op: 19-02-2018, 08:23:47 »
Ja precies, die link maak ik ook.
Ook gelijk... we wisten het eigenlijk al. Ik had dus ook al mijn voorzorgsmaatregelen genomen. Maar wel bijzonder jammer, ik had wel weer eens in een vol ingestorte tunnel willen zitten... dat is echt lang geleden zeg. En nu verpest de edit het door een zoveelste stommiteit. Elk jaar is er wel zo'n mega-blunder.

Hoofdpunt dit seizoen voor mij is dat ze zo gelijk zijn, Stine en Simone. Het lijken wel tweelingzusjes. Aflevering na aflevering scoorden ze gelijke slechte saldi. Geld uit de pot. Verder werden ze beiden erg gewantrouwd, mochten geen penningmeester worden bijv., en kregen bij keuzes slechts spots zoals Stine een envelop NIETS en Simone 1 joker, de twee slechtste enveloppen.

Maar ook in kritieke momenten zaten ze gelijk. Bijv. in het park waren zij de enigen met een afwijkend antwoord. En op de flat met de lijn waren zij de laatsten om te besluiten wel of niet te gaan... de beslissingsspot voor de mol. Een identieke tweeling, verdikkeme elke week weer waren het die twee tot aan kapot mobiel telefoonverkeer aan toe waarbij het altijd weer hun twee waren waar het aan lag... eeneiig gingen ze de hele serie door het leven.

Maar buiten dat zonderden ze zich ook af van de groep. Je zag geen hechte bondjes. Dat gaat de mol niet aan want die wil niet op het geweten hebben doelbewust een bepaalde kandidaat uit het spel te werken. Bella is dan al slachtoffer genoeg geweest... je kunt niet om een slapie heen in de beginfase wat wel automatisch MOET uitgroeien in zielenroerselen. En dan zagen we pas nu dat Stine weldegelijk nader gekomen was tot Olcay. Dat was wel een mooie edit; omdat je nooit meer slaapkamergesprekken zag (zoals bijv. bij Jan veel) leek het mij dat het een bekoeld bondje was maar Olcay zat er weldegelijk volkomen in, en dus terecht.

Voor mij was de Schaakhint iets prachtigs maar die is dus helaas niet aan Stine te koppelen. Ook won Stine steeds het Follow the money klassement en deed ze de meest mooie molse dingen zoals de woorden niet doorstrepen door met een van verf lege bezem te schuiven, en uiteindelijk als mol ook de zin net even verkeerd te zeggen, zoals ze alles NET even verkeerd deed, ook dat geldbedrag nu dat ze +350 maakt maar +380 was... ZO mols, want dan is het dus VOLKOMEN fout. En dan opgesloten blijven in de kamer en bij eruit dan alle kamers openen waar NIETS inligt... en zo ging het steeds bij haar. Een kleinigheidje deed ze fout maar dat verklooide dan de totale opdracht.

Maar ja, je kan het molduel wel winnen maar heel vaak bleek al dat de eennaonderste dan de mol is (eerlijk gezegd kan ik mij nog steeds niet voorstellen dat die gemolliciteerd heeft maar dus schuilt er een heftige actrice in haar). Het enige wat mij dwars zat was dat er ogenschijnlijk steeds mensen uitgingen die op Stine zaten. Bella redde de boel nog wat bij Boulevard door te zeggen dat het maar 5 van de 20 waren en Loes deed ook tweeledig. Maar goed, duidelijk is volgens dezelfde redenering dat Ruben dan sowieso al helemaal de mol niet kan zijn en voor mij ligt het overduidelijk dat het Jan en Olcay ook niet zijn. Dat zou pas wel een stunt zijn... hopen dat er daar dan geen spoiler over komt ;)


Prachtig verhaal! Ik moet zeggen dat ik het gewoon jammer vond van de spoiler van vorige week. Daardoor was de impact toch wat minder allemaal.
1 ding snap ik niet helemaal, hoezo zou Ruben volgens dezelfde beredenering de Mol niet zijn? Iedereen zit op Ruben in het programma. Dus iedereen had naar huis kunnen gaan als hij de Mol is?

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #579 Gepost op: 19-02-2018, 10:08:00 »
Ik vind het nog steeds bizar dat zoveel mensen Stine verdachten. Ik had haar na aflevering 1 al uitgesloten na te zien hoe ze reageerde toen ze bijvoorbeeld arriveerden bij de hints-tafel en toen ze arriveerden in Tbilisi.
Toch interessant dat de montage zoveel mensen de verkeerde kant op weet te duwen.
Nu worden Ruben en Jan verdacht gemonteerd, dus ik verwacht dat die twee wel zullen stijgen in de verdenkingen.