Auteur Topic: [kandidaat] Stine Jensen  (gelezen 139566 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #140 Gepost op: 15-01-2018, 12:26:35 »
Tijdens de executie in aflevering 3 zegt ze dat de mol in deze groep niet veel hoeft te doen. De vraag is natuurlijk hoe ze dat weet?
Misschien wel omdat overduidelijk is dat er gewoon 'dom' gespeeld wordt, en dat er af en toe alleen maar mollen lijken te spelen? Ik zou hier echt niks achter gaan zoeken...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #141 Gepost op: 15-01-2018, 12:28:13 »
En omdat er veel mensen erg overduidelijke molacties maken, zoals Olcay.
Als ze de Mol niet is, dan is ze de Hulpmol van dit jaar!

EDIT: De tweede zin gaat over Olcay uiteraard.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2018, 15:07:57 door Nigel »
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #142 Gepost op: 15-01-2018, 13:16:47 »
De aanwijzing richting ''witte dame op het schaakbord'', gespiegeld afgebeeld worden, en het grote witte beeld, dat prominent in beeld gebracht wordt, wil ik graag gecombineerd zien met acties van Stine zelf.


Ik mag aannemen dat die er zijn, en dat dat geen acties zijn die bij bovengenoemde aanwijzingen gezocht zijn.

Wat ik aan wil geven: Neem een willekeurige kandidaat die jij als mol ziet, je zal altijd wat vinden dat je als ''mols'' gedrag kunt aanmerken.

Goed, Stine heeft niet helemaal de waarheid gesproken over het aantal keer dat er vanuit hun startplaats naar Art gebeld is. Maar er moet na aflevering 2 toch meer concreets zijn, toch?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #143 Gepost op: 15-01-2018, 13:25:57 »
Nee. Juist niet.

Vergeet niet, Annemarie bijv. had alleen een krijtje. En dat was zelfs niet in beeld gebracht, pas in afl. 10 kwam dat... of Margriet die geld uit het raam gooit, ja, achteraf zien we dat.

Je vergeet hoe enorm teleurgesteld we hier allemaal altijd zijn bij afl. 10, want dan worden er vrijwel nooit stoere molacties vertoond, gewoon omdat ze er niet zijn. Boterzachte flauwe molacties alleen. Alleen Klaas was hierin waarschijnlijk het tegendeel want die was wel vol in beeld aan het mollen.

Nou, dat zie ik deze superzenuwachtige en stille mol zeker niet doen. Die doet gewoon niks, en zegt dat ook eerlijk. Prima toch. Ze zal niet hoog komen op de lijst Mollen Aller Tijden, maar ja, er kan ook maar 1 bovenaan staan toch (George ;D).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #144 Gepost op: 15-01-2018, 13:41:59 »
Het bleek inderdaad na afloop dat er weinig aanwijzingen en actie's werden getoond. Echter, ik kan me wel herinneren dat er hier best wel heel wat meer (mogelijke) acties waren gevonden. En die heb ik qua Stine nog nauwelijks gelezen. En een mol die niks doet? Is dat een mol? (en George was zeker niet de beste mol, maar dat terzijde)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #145 Gepost op: 15-01-2018, 13:52:46 »
Nee. Juist niet.

Vergeet niet, Annemarie bijv. had alleen een krijtje. En dat was zelfs niet in beeld gebracht, pas in afl. 10 kwam dat... of Margriet die geld uit het raam gooit, ja, achteraf zien we dat.

Je vergeet hoe enorm teleurgesteld we hier allemaal altijd zijn bij afl. 10, want dan worden er vrijwel nooit stoere molacties vertoond, gewoon omdat ze er niet zijn. Boterzachte flauwe molacties alleen. Alleen Klaas was hierin waarschijnlijk het tegendeel want die was wel vol in beeld aan het mollen.

Nou, dat zie ik deze superzenuwachtige en stille mol zeker niet doen. Die doet gewoon niks, en zegt dat ook eerlijk. Prima toch. Ze zal niet hoog komen op de lijst Mollen Aller Tijden, maar ja, er kan ook maar 1 bovenaan staan toch (George ;D).

Ik ben zelden tot nooit teleurgesteld en zeker niet enorm....

Er zijn betere mollen en er zijn mindere mollen. Probleem is, zoals bijvoorbeeld vorig jaar met Thomas, we hier op het forum al zoveel acties hebben ontrafeld dan wel gededuceerd, dat in aflevering 10 weinig verrassingen meer zijn.
Op een enkele uitzonderingen na (bv Annemarie) ben ik toch wel vaak aangenaam verrast. Denk bv maar aan Kees Tol.

En voor ik het vergeet, Dennis was een stuk beter dan George  :P

Terug on topic: het is nog veel te vroeg om nu al te kunnen zeggen dat Stine een slechte mol is. Ze moet het eerst nog maar eens zijn...

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #146 Gepost op: 15-01-2018, 14:02:43 »
Nou lees die enorme klaagzangen over de afleveringen-10 dan maar eens terug. Dan zijn jij en ik dus zo'n beetje de enigen die de moed erin hielden. Van mij uit is dat ook omdat ik de drempel heel laag heb sinds 'krijtje-gate'. Het gaat mij helemaal niet meer om de molacties maar ik speur gewoon naar hoe ze doen... daarop had ik Stine ook al zo snel te pakken. En ik zie haar wel constant mollen in alles hoor, maar het zijn inderdaad kleine dingen, ze speelt het gewoon klein, dat is haar style.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #147 Gepost op: 15-01-2018, 14:12:46 »
Die klaagzangen vielen mij ook altijd op en het irriteerde mij altijd enorm. Wat mij altijd opviel is dat er meer negatieve berichten zijn dan positieve. Maar... als er bv 50 negatieve berichten zijn en 10 positieve... let eens op de namen.... die 50 zijn meestal herhalingen van een klein groepje terwijl de positivelingen vaak aan één bericht genoeg hebben. Daardoor lijkt het of er heel veel geklaagd wordt, terwijl aantal mensen die wel positief zijn in de meerderheid zijn.

Terugkomend op Stine, ja, ze is heel stil. Ik ken haar nog van vroeger uit mijn studententijd, we woonden in dezelfde studentenflat, ze was toen veel wilder en altijd wel in voor een geintje. Een durfal. Dat mis ik nu nog wel in de eerste twee afleveringen. Misschien komt het nog, misschien speelt ze een rol, of misschien is ze met de jaren een stuk rustiger geworden.
Momenteel wel mijn hoofdverdachte, maar nog lang geen tunnelmol.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #148 Gepost op: 15-01-2018, 21:29:14 »
Terugkomend op Stine, ja, ze is heel stil. Ik ken haar nog van vroeger uit mijn studententijd, we woonden in dezelfde studentenflat, ze was toen veel wilder en altijd wel in voor een geintje. Een durfal. Dat mis ik nu nog wel in de eerste twee afleveringen. Misschien komt het nog, misschien speelt ze een rol, of misschien is ze met de jaren een stuk rustiger geworden.
Momenteel wel mijn hoofdverdachte, maar nog lang geen tunnelmol.

De meeste mensen worden met de jaren wat rustiger. Maar ze heeft nog steeds lef hoor. Kijk maar eens naar oude afleveringen van haar programma 'Dus ik ben'.

Jij hebt in Groningen gestudeerd?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #149 Gepost op: 15-01-2018, 22:11:04 »
ze was toen veel wilder en altijd wel in voor een geintje. Een durfal. Dat mis ik nu nog wel
Dit zijn altijd de gouden tips... Marc-Marie wist ook al snel dat het Yvon was omdat hij haar kende en zij zo anders deed. Jij ziet het dus ook bij Stine. Zelfs ik zie al hoe geremd zij zich gedraagt, heel onnatuurlijk. Niets... nee... Stine... is wat het lijkt ::vergroot:: ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #150 Gepost op: 16-01-2018, 00:32:27 »
Een verhaal apart en een grote wisseltruc. Van Niets naar Stine!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #151 Gepost op: 16-01-2018, 12:01:46 »
Kijk eens aan: Stine doet alsof ze alleen op een hotelkamer gaat, maar dan komt de wisseltruc: ze ruilt van kamer:
https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/player/video/exclusief-fragment-afl2/
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #152 Gepost op: 16-01-2018, 12:13:57 »
Dit zijn altijd de gouden tips... Marc-Marie wist ook al snel dat het Yvon was omdat hij haar kende en zij zo anders deed. Jij ziet het dus ook bij Stine. Zelfs ik zie al hoe geremd zij zich gedraagt, heel onnatuurlijk. Niets... nee... Stine... is wat het lijkt ::vergroot:: ::ok::

Ik moet denk ik even nuanceren. Ik kende Stine voornamelijk zijdelings. Zij kwam op de flat wonen een paar maanden nadat ik verhuisd was. Maar ik kwam nog regelmatig terug om oude vrienden te zien en zodoende, via die vrienden ontmoette ik dus Stine. Het was dus eigenlijk meer via gemeenschappelijke vrienden.
Qua wild gedrag, het was meer dat zij niet bang was voor gekkigheid. Ik ken wel wat anekdotes, maar om privacyredenen laat ik dat aan haar over. In ieder geval, wat we zagen in de extra beelden, het verwisselen van kamers om wat swung te brengen, ja, zo herken ik haar wel. Wat dat betreft zie ik het meer als een kandidatenactie dan als een molactie. Maar wie weet.

En Stine, mocht je dit lezen... waarschijnlijk herinner je mij niet meer, maar Selwerd III vast wel.

Inderdaad Tunnelgraver, we studeerden in Groningen.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #153 Gepost op: 16-01-2018, 12:36:11 »
Kijk eens aan: Stine doet alsof ze alleen op een hotelkamer gaat
Ja en zoals ik op het mediatopic al aantoonde werd de edit valselijk gedaan want ze was weldegelijk haantje de voorste met dat sleutels grissen.... VOORKENNIS....

Ik moet denk ik even nuanceren.
Nee joh, we hoeven geen sappige details... die doen toch niet ter zake want ze is de mol dus gedraagt zich toch anders. Die kamerverwisseling was inderdaad juist een moment waarop ze weer heel even zichzelf mocht zijn dan... zal ze erg van hebben genoten tussen al dat mollen door.

Enne, hoe weet jij zo zeker dat jij met Stine te maken had en niet haar tweelingzus? Doet die niet exact dezelfde dingen middels een wisseltruc?  ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #154 Gepost op: 16-01-2018, 13:11:51 »
Verder zegt ze 'Ik had al die mensen bijna hysterisch in die molboekjes zien schrijven'.
Dat is een zeer mols standpunt. Als ze kandidaat was zou ze immers zelf ook reden hebben om bijna hysterisch in haar eigen molboekje te schrijven.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #155 Gepost op: 16-01-2018, 13:16:29 »
Ja klopt. Dat ze de marktopdracht zo opzichtig probeert te verklooien was ook nog niet in dit topic genoemd zie ik... 18.45 roept ze "NEE TWINTIGJES!!!" als Olcay zegt dat ze tientjes nodig hebben. Dit wordt allemaal toegeschreven aan Loes, wat het allemaal NOG molser maakt. Want in de biecht zien we er inderdaad uitgebreid Loes over praten. Maar zie die beeldseconde en je weet wel anders. Typisch zo'n fragment dat terugkomt in afl. 10........
« Laatst bewerkt op: 16-01-2018, 13:18:13 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #156 Gepost op: 16-01-2018, 14:13:35 »
Mee eens: Stine is de Mol. Ik had al het sterke vermoeden dat zij het zou zijn toen de 10 kandidaten werden aangekondigd, maar als je goed kijkt, zie je het nu ook aan haar gedrag.
Oftewel: ik zit heel diep en deze tunnel. Mocht ie onverhoopt toch nog instorten, dan zal ik wel de laatste zijn die weer boven de grond komt.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #157 Gepost op: 16-01-2018, 15:09:51 »
Ik vind Stine een tof mens! Ik hoop dat ze ver komt in het spel, maar dat ze niet de mol is. Al bij haar introductiefilmpje straalde ze aan alle kanten de ideale mol uit. En de ideale mol straalt nooit de ideale mol uit. Met andere woorden, het zou een beetje als een anti-climax voelen als zij de mol is, simpelweg omdat zij met haar slimheid, rust en geheimzinnigheid té voor de hand liggend zou zijn.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #158 Gepost op: 16-01-2018, 15:14:55 »
als een anti-climax voelen als zij de mol is, simpelweg omdat zij met haar slimheid, rust en geheimzinnigheid té voor de hand liggend zou zijn.
Dat ben ik met je eens ja. Het is eigenlijk altijd zo dat ik het liefste heb dat mijn tunnel instort ;D ::jaja::. Ze ligt zo enorm voor de hand... en we zijn de laatste jaren nou niet bepaald verwend op dit vlak. De mol was zo rond deze tijd al bekend, met vorig jaar in elk geval persoonlijk het dieptepunt, toen was het al als schotvoordeboeg bekend... dit jaar weer? Nee toch... maar ik vrees van wel ja :-[
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #159 Gepost op: 16-01-2018, 15:17:43 »
Viel het iemand anders ook op dat in de vooruitblik Stine helemaal niet te zien is? Behalve bij de parasailopdracht. Lijkt me niet handig als je als mol één of twee opdrachten mist...
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92